Αποστολή στο Μόναχο: Λουκάς Παπαλάμπρος
Φωτογραφίες: Bernhard

Στο Μόναχο ταξίδεψε η zougla.gr για να οδηγήσουμε από κοντά τις ανανεωμένες BMW X1 και Χ6. Εκεί είχαμε την πρώτη γνωριμία με το νέο δίλιτρο diesel κινητήρα των 215 ίππων που τοποθετήθηκε στο μικρότερο SUV της γκάμας (X1) και το θηριώδες Sport Activity Coupe (X6), που λόγω της κατάστασης στην Ελλάδα θα θα εισαχθεί παρά μόνο κατόπιν παραγγελίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

BMW X1
Η βαυαρική φίρμα στηρίζει πολλά στο premium μικρομεσαίο SUV μοντέλο της, γι’ αυτό εκτός από τις αισθητικές αλλαγές τόσο στο αμάξωμα, όσο και στο εσωτερικό, επέκτεινε σημαντικά τη γκάμα των κινητήρων προσθέτοντας την έκδοση sDrive16d με τους 116 ίππους, την αποκλειστικά δικίνητη 20d ΕfficientDynamics των 163 ίππων, αλλά και την κορυφαία 25d που φέρει τον δίλιτρο turbodiesel των 215 ίππων, την οποία και είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε στους δρόμους του Μονάχου.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων και την λειτουργία Auto Start-Stop, σου θυμίζει ότι είναι diesel μόνο όταν κοιτάς την κατανάλωση καυσίμου. Έχει εκπληκτική δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών, είναι ομαλός στη λειτουργία και εντελώς αθόρυβος. Έπειτα από 200 περίπου χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι, με ταχύτητες άνω των 160 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο ( στη Γερμανία δεν υπάρχει όριο στην αριστερή λωρίδα σε ορισμένα σημεία) και ιδιαίτερη πίεση στους επαρχιακούς δρόμους και στις στροφές, η κατανάλωση μόλις που έφθανε τα 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Δυστυχώς δεν είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και τη νέα έκδοση sDrive16d (1.600 κ.εκ.), η οποία έχει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και πιθανότατα θα έρθει στην Ελλάδα το 2013.  

Σε ότι αφορά τις σχεδιαστικές αλλαγές, αυτές εντοπίζονται στα φώτα, τους προβολείς, τα κάτω προστατευτικά στο πίσω τμήμα, τα νέα χρώματα και τις καινούριες ζάντες. Στο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα είναι στραμμένη προς την πλευρά του οδηγού, οι επιφάνειες έχουν αναβαθμιστεί ενώ υπάρχει προαιρετικά και σπορ τιμόνι. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο δια ταύτα, το Χ1 είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, με υψηλή ποιότητα, κινητήρες και εκδόσεις για όλα τα γούστα και βαλάντια, πολύ καλό πάτημα στο δρόμο και εξαιρετική οδική συμπεριφορά.


BMW X6
Το Χ6 από την άλλη είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Ένα πληθωρικό, μυώδες και εντυπωσιακό μοντέλο, που σε άλλες εποχές θα έκανε θραύση στην αγορά. Αισθητικά, ξεχωρίζει από κάθε τι άλλο. Δεν είναι ούτε SUV, ούτε crossover, είναι ένα υπερυψωμένο coupe με τεράστιο όγκο. Από την πρώτη στιγμή που το κοιτάς, θαρρείς και τραβά το βλέμμα σου σαν μαγνήτης.

Ανοίγοντας την πόρτα, ο συνδυασμός κομψότητας, πολυτέλειας και σπορ αίσθησης, είναι διάχυτος παντού. Τα καθίσματα αγκαλιάζουν το σώμα, ο οδηγός βρίσκεται στην τέλεια θέση οδήγησης και το μόνο που απομένει είναι να πατήσει το start του κινητήρα. Ο twin power των έξι κυλίνδρων και των 3.000 κ.εκ. βρυχάται κυριολεκτικά!
Βάζεις το μοχλό του αυτόματου κιβωτίου στο D, πατάς τέρμα το γκάζι και μια απρόσμενη δύναμη σε κολλά στο κάθισμα, με το ήχο από τις εξατμίσεις να κυριεύει τα πάντα τριγύρω. Αυτό το αυτοκίνητο είναι μαχητικό! Και μιλάμε για τη μικρότερη έκδοση, την Χ6 35i την οποία οδηγήσαμε και φωτογραφίσαμε στη γερμανική πόλη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πίσω τμήμα της καμπίνας οι θέσεις είναι αυστηρά για δύο άτομα, με τα σπορ μεγάλα καθίσματα και την κονσόλα στη μέση να προσφέρουν την απαιτούμενη άνεση και πρακτικότητα. Στο δρόμο παρά τους δύο και πλέον τόνους, κινείται ταχύτατα, στρίβει ακόμα και με ταχύτητες που δεν είχες φανταστεί, με το οκτάρι αυτόματο κιβώτιο να είναι πάντα ένα βήμα πιο μπροστά από την σκέψη του οδηγού, πραγματοποιώντας αστραπιαίες αλλαγές. Δεν έχει χαρακτηριστεί τυχαία, ως το κορυφαίο όλων!

Η ανανεωμένη X6 θα είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα έπειτα από παραγγελία και με οποιοδήποτε επίπεδα εξοπλισμού και άνεσης επιθυμεί ο ενδιαφερόμενος. Ο χρόνος παράδοσης είναι περίπου δύο μήνες, με τις τιμές να κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα με των τωρινών εκδόσεων (από 85.000 ευρώ).

Δείτε εδώ φωτογραφίες από τις ανανεωμένες X1 και X6

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης