Αποστολή στην Αυστρία
Λουκάς Παπαλάμπρος
Είναι από τις ελάχιστες φορές που ένας τίτλος με προβλημάτισε τόσο πολύ. Μία λέξη ήταν αρκετή για να τονίσει με τον πλέον εμφατικό τρόπο τα νέα δημιουργήματα του τμήματος M Division. Δύο υπέροχα αυτοκίνητα, δύο «πολεμικά» τετράτροχα που μπορούν να αποπλανήσουν και να προσφέρουν ατέλειωτες ώρες οδηγικής ευχαρίστησης.
Για τους εραστές της οδήγησης
Κυρίες και κύριοι, οι νέες BMW Μ3 και M4. Από τη μία ένα αυτοκίνητο που μετρά ήδη 30 χρόνια ιστορίας και από την άλλη ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, που θέλει να γίνει ο επόμενος αυτοκράτορας στον βαυαρικό όμιλο. Βρεθήκαμε στο Σάλτσμπουργκ, στις εγκαταστάσεις της BMW στην αυστριακή πόλη, και για δύο ημέρες «ζήσαμε» μέσα στα μπάκετ καθίσματα των δύο M, γράφοντας εκατοντάδες χιλιόμετρα στις απολαυστικές διαδρομές των Άλπεων και στον αυτοκινητόδρομο.
Προσοχή στην αστυνομία!
Ο εξακύλινδρος τρίλιτρος κινητήρας με τα δύο turbo δεν έχει αυτό το μπάσο ήχο του V8 με το που παίρνει μπροστά, αλλά μόλις πατήσεις το γκάζι βρυχάται σαν λιοντάρι, έτοιμο να χυμήξει στο θήραμά του. Οδεύοντας προς τους πρόποδες των Άλπεων, περιεργαζόμαστε τα κουμπιά για τη ρύθμιση του κιβωτίου, του τιμονιού, του μοτέρ, του συστήματος ευστάθειας DSC και του launch control.
Οι 431 ίπποι είναι διαθέσιμοι από τις 5.500 σ.α.λ. και τα 550Nm ροπής από τις 1.850 σ.α.λ. Το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT 7 σχέσεων είναι απόλυτο, γρήγορο και άμεσο. Τα 0-100 έρχονται σε 4,1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 250 χλμ./ώρα. Ένα μικρό δείγμα των επιδόσεων και η απόδειξη ότι με τέτοια αυτοκίνητα όλες οι αισθήσεις πρέπει να λειτουργούν στα «κόκκινα» και να μην ξεχνάς ποτέ ότι δεν πρόκειται να τα φθάσεις στα όριά τους, ειδικά σε δημόσιους δρόμους.
Έφθασε η ώρα…
Ό,τι πληρώνεις… παίρνεις
Το M Division έγραψε για ακόμα μία φορά ιστορία, δημιουργώντας δύο εξαιρετικά αυτοκίνητα, δύο μηχανές απόλυτης οδηγικής ευχαρίστησης, με επιδόσεις supercar. Το μόνο κακό στην υπόθεση είναι ότι για να τα αγοράσεις πρέπει να έχεις στον τραπεζικό σου λογαριασμό τουλάχιστον 97.350 ευρώ για τη M3 και 105.950 ευρώ για τη M4.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | BMW M3/M4 |
Κυβισμός (cc) | 2.979 κ.εκ. |
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 431/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 550/1.850 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 4,1(M DCT) |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 250 |
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 8.3 (M DCT) |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 194 γρ./χλμ. (M DCT) |
Τέλη Κυκλοφορίας | 494.7 € |
Μήκος (μέτρα) | 4.671/4.671 |
Πλάτος (μέτρα) | 1.877/1.870 |
Ύψος (μέτρα) | 1.424/1.383 |
Βάρος (κιλά) | 1.595/1.572 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 480/445 |
Τιμή (από…) | 97.350/105.950 ευρώ |
Οι φωτογραφίες αδικούν τη M3
Σε στριφτερές διαδρομές χαρίζει μοναδικές στιγμές
Η Μ4 είναι πλανεύτρα
Τη δεύτερη μέρα τις πήραμε σε άλλα χρώματα… έτσι για ποικιλία
Σε μαύρο χρώμα με χρυσές δαγκάνες η M3 είναι… κόλαση
Καταιγίδα στις Άλπεις
Όπου παρκάραμε όλοι πλησιάζαν για να τη δουν από κοντά
Μπάκετ καθίσματα, σπορ τιμόνι, ανθρακονήματα και αλουμίνιο
Το διαμάντι που κρύβεται κάτω απο το καπό
Κατεβαίνοντας από το Kitzbuhel στο Salzburg με τη M3