Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Coupe αμάξωμα με τέλειες αναλογίες. Πίσω κίνηση, turbo κινητήρας με 245 ίππους και οδική συμπεριφορά που συναρπάζει και τον πιο δύσπιστο. Η 428i Coupe είναι ένα από τα λίγα αυτοκίνητα που μπορούν να σε κάνουν να τα «χαζεύεις» για ώρες, όντας ένα από τα πιο στιλάτα και πληθωρικά τετράτροχα που έχουμε δει και οδηγήσει τα τελευταία χρόνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μαγευτική εικόνα

Αφήνοντας στην άκρη τα πιο «ακραία» αυτοκίνητα, όπως τα super car, αυτή ήταν η πρώτη φορά εδώ και χρόνια που, όταν πήγα να πάρω ένα νέο μοντέλο από εταιρεία για το καθιερωμένο test drive, στάθηκα για αρκετή ώρα προκειμένου να περιεργαστώ τη σχεδίασή του. Ειδικά η συγκεκριμένη 428i Coupe που μας είχε δώσει η BMW Hellas και διέθετε το πακέτο M Pack με άφησε με το στόμα ανοικτό… Αυτή η «μπέμπα» αδικείται από τις φωτογραφίες, είναι σαν ένα top model, μια καλλονή με πλούσια προσόντα, που όσο την κοιτάς, τόσο σε «μαγεύει».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχει το χαμηλότερο κέντρο βάρους από όλα τα μοντέλα της BMWΟι σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας θέλησαν να διαχωρίσουν τη Σειρά 4 Coupe από την 3 Sedan και το κατάφεραν, καθώς το μόνο που τις συνδέει είναι το καπό. Όλες οι υπόλοιπες επιφάνειες πάνω στην 4άρα έχουν ανασχεδιαστεί και προσαρμοστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσδώσουν τον ορισμό του coupe. Μακρύτερες διαστάσεις, τονισμένο πίσω τμήμα, χαμηλότερο κέντρο βάρους, φαρδύτερα μετατρόχια και πιο ελαφριά κατά 25 κιλά. Ναι… η 4 Coupe είναι ένα διαφορετικό αυτοκίνητο.

Κλέβει καρδιές ο εσωτερικός της κόσμος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To πακέτο Μ προσδίδει επιπλέον δυναμισμό στην καμπίναΤο εσωτερικό της 428i είναι κλασικό BMW, με την ποιότητα, τη συναρμογή, την πολυτέλεια και την άνεση να κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα. Τα επενδυμένα με Alcantara καθίσματα είναι πιο χαμηλά τοποθετημένα από την 3άρα και έχουν καλύτερη πλευρική στήριξη, με το τριάκτινο τιμόνι με τη δερμάτινη στεφάνη και τα διακριτικά Μ να προσδίδουν έναν σπορτίφ τόνο. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η έγχρωμη ψηφιακή οθόνη 8,5 ιντσών, παρέχοντας όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός. Δίπλα στον μοχλό ταχυτήτων βρίσκεται το περιστροφικό χειριστήριο του συστήματος iDrive, με τη διάταξη των πίσω καθισμάτων να είναι αυστηρά διθέσια. Από την άλλη, το πορτμπαγκάζ έχει μεγάλη χωρητικότητα (445 λίτρα), φιλοξενώντας με άνεση τις αποσκευές των επιβατών.

245 ίπποι στους πίσω τροχούς

Κινητήρας και 8αρι κιβώτιο συνδυάζονται άψογαΚάτω από το καπό βρίσκεται ο γνώριμος δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.997 κ.εκ., απόδοσης 245 ίππων και 350 Nm ροπής. Συνδυάζεται ίσως με το καλύτερο αυτόματο κιβώτιο (Stepstronic 8 σχέσεων) που κυκλοφορεί στην αγορά, με τις επιδόσεις, παρότι «εκρηκτικές», να έρχονται ομαλά και την ταχύτητα να ξεπερνά τόσο γρήγορα τα 200 χλμ./ώρα, που χρειάζεται να ρίξεις μια ματιά στο κοντέρ για να το διαπιστώσεις. Οι αλλαγές στο κιβώτιο -από 1η σε 8η – γίνονται χωρίς να το πάρεις είδηση και αν επιλέξεις ένα από τα προγράμματα Sport ή Sport+, βελτιώνεται η απόκριση του κινητήρα, τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και το σύστημα διεύθυνσης, ενώ περιορίζονται οι χρόνοι στις αλλαγές των σχέσεων, προς όφελος της οδηγικής απόλαυσης.

Επιβάλλει την κυριαρχία της

Στο δρόμο και ειδικά σε στροφές είναι απολαυστικήΣτον δρόμο η 428i Coupe εμφανίζει δυναμικά στοιχεία και κάνει ακόμα και σένα καλύτερο οδηγό. Πατάει σταθερά στην άσφαλτο, διαχειρίζεται ιδανικά το βάρος των 1.540 κιλών του αμαξώματος και έχει αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, δίνοντας τη δυνατότητα να κινηθείς στο όριο χωρίς ρίσκα. Αν έχεις την εμπειρία να αλλάζεις τις σχέσεις από τα paddles πίσω από το τιμόνι, η οδήγηση γίνεται πραγματικά απολαυστική στις στροφές. Ανεβάζεις και κατεβάζεις ταχύτητα αστραπιαία, σημαδεύεις τη στροφή και μπαίνεις, με την κλίση να είναι μηδαμινή και το DSC να επεμβαίνει όπου απαιτείται.

Χαίρεσαι την οδήγηση κάθε στιγμήΣε ανοικτό δρόμο κινείται με άνεση, διατηρώντας υψηλές ταχύτητες, με την ανάρτηση να λειτουργεί εξαιρετικά και τις προσπεράσεις να αποτελούν «παιχνιδάκι». Ο μπάσος ήχος που έρχεται στην καμπίνα είναι αποτέλεσμα της δουλειάς που έχουν κάνει οι μηχανικοί της BMW σε εισαγωγή και εξαγωγή, ώστε να τονώσουν το «εγώ» σου. Όσο για την κατανάλωση καυσίμου, η εταιρεία δίνει τη μέση στα 6,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, αλλά είναι σαφώς μεγαλύτερη σε πραγματικές συνθήκες, αγγίζοντας περίπου τα 8 λίτρα.

Δεν είναι μόνο για τα όνειρα

Η νέα Σειρά 4 Coupe και ειδικά η 428i με το M Pack είναι σίγουρα ένα από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα στην κατηγορία του – και όχι μόνο. Διαθέτει ό,τι επιθυμεί ο οδηγός, έχει σπορ χαρακτήρα και premium διάθεση. Είναι ιδανική για ταξίδια και απολαυστική στα στροφιλίκια, απόλυτα σταθερή και άνετη. Η τιμή των 44.224 ευρώ (με το όφελος της απόσυρσης) για τους περισσότερους φαντάζει απαγορευτική, αλλά είναι απόλυτα δικαιολογημένη.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 BMW 428i Coupe  

Κυβισμός (cc)

1.997 κ.εκ.

Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.)

245/6.500

Ροπή (Nm/σ.α.λ.)

350/1.250

Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα)

5,9

Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα)

250

Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.)

6,7

Εκπομπές Ρύπων CO2

147 γρ./χλμ.

Τέλη Κυκλοφορίας

249,9 €

Μήκος (μέτρα)

4.638

Πλάτος (μέτρα)

1.825

Ύψος (μέτρα)

1.362

Βάρος (κιλά)

1.540

Χώρος Αποσκευών (λίτρα)

445

Τιμή (από…)*

44.224 ευρώ

* Συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της απόσυρσης

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης