Οδηγεί ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

     

Φωτογραφίες: Γιώργος Καραγιωργάκης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Η μόδα τα τελευταία χρόνια σε εξωτερικό και Ελλάδα ακούει στο όνομα SUV ή αλλιώς οχήματα ελευθέρου χρόνου. Μπορεί να τα συναντήσει κανείς και με την ονομασία Crossover, ωστόσο η ουσία είναι μία και για να γίνουμε πιο κατανοητοί αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα ψηλά που έχουν και Το Audi Q3 ήταν το Νο1 σε πωλήσεις μικρό SUV στην Ελλάδα το 2014 δυνατότητες σε εκτός δρόμου συνθήκες.

Σε αυτή την κατηγορία ανήκει και το Audi Q3, το πιο πετυχημένο αυτοκίνητο της κατηγορίας του καθώς σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, το 2014 το αγόρασαν 614 νέοι πελάτες και ήταν το Νο1 στην σχετική λίστα, όσον αφορά την χώρα μας. Ξεκίνησε την… καριέρα του το 2011 και έδειξε ότι μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο στα πολυτελή μικρά SUV. Τυχαίο; Μάλλον όχι… Ήδη πάντως καλείται να συνεχίσει την πολύ καλή του πορεία στην αγορά με τον αέρα ανανέωσης που δέχτηκε (facelift). Το ανανεωμένο, λοιπόν Q3, είχαμε την δυνατότητα να οδηγήσουμε επί ελληνικού εδάφους και να θυμηθούμε την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει από τους ανθρώπους της μάρκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Μικρό» αλλά ιδανικό για την Ελλάδα!
Καλεσμένοι της ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας Kosmocar, καλύψαμε πολλά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του ανανεωμένου Q3. Ξεκινήσαμε από την Αθήνα με τελικό προορισμό το Ναύπλιο στο οποίο βρεθήκαμε έχοντας περάσει πρώτα από την… Παλαιά Επίδαυρο. Ο λόγος εμφανής, καθώς πέρα από την εθνική οδό έπρεπε να το δοκιμάσουμε και σε κομμάτια με στροφές και φυσικά επαρχιακό δρόμο. Η έκδοση των 1.400 κ.εκ. με τους 150 ίππους (αυτή οδηγήσαμε) για όσους δεν… ξέρουν μπορεί να φαντάζει μικρή, όμως η άποψη που δημιουργείς καλύπτοντας αρκετά χιλιόμετρα είναι ακριβώς η αντίθετη. Εκεί οφείλεται και ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας του μοντέλου στην Ελλάδα, καθώς ένα τέτοιο μηχανικό σύνολο δεν επιβαρύνεται με φόρους και δεν… επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη με υπέρογκα έξοδα.

Λειτουργία με.. 2 κυλίνδρους!
Σημαντικό στοιχείο στην συγκεκριμένη έκδοση η λειτουργία του κινητήρα με… δύο κυλίνδρους χάρη στην τεχνολογία “cylinder on demand”. Η συγκεκριμένη, απομονώνει τους δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους και έτσι επιτυγχάνεται μέγιστη οικονομία καυσίμου που σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται Το πρόβλημα με το Q3 είναι ότι πατάς το γκάζι και δεν το καταλαβαίνεις… κοντά στα 7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα. Νούμερο εντυπωσιακά καλό, όπως και η ποιότητα κύλισης που θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Το πρόβλημα που συναντήσαμε σε αυτή την έκδοση ήταν η υψηλή ταχύτητα, καθώς ξεχνιέσαι πατώντας το γκάζι περισσότερο αφού δεν καταλαβαίνεις τα χιλιόμετρα στο κοντέρ. Αν και ο χαρακτήρας του δεν είναι για να προσφέρει μέγιστη οδηγική απόλαυση, το ανανεωμένο Q3 δείχνει να «ακούει» όταν το πιέσεις στις στροφές, στοιχείο που είναι σίγουρα θετικό.

Εξωτερικά οι αλλαγές επικεντρώνονται, στους νέους προφυλακτήρες την καινούργια τραπεζοειδής μάσκα, στους νέους προβολείς, στην ύπαρξη διαχύτη στο πίσω μέρος και στη νέα σχεδίαση πίσω φώτων LED. Εσωτερικά τις αλλαγές συναντούμε στις νέες επενδύσεις και γενικά σε στοιχεία που δύσκολα θα τα καταλάβει το… απλό μάτι, συγκριτικά πάντα με το προηγούμενο Q3. Στις αλλαγές, μπορούμε να προσθέσουμε την χαμηλότερη κατανάλωση αλλά και τις αντίστοιχες κατά 17% εκπομπές ρύπων CO2.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εσωτερικό του ανανεωμένου Audi Q3...

Εκδόσεις για όλα τα γούστα
O χαρακτήρας του Q3 είναι κυρίως οικογενειακός και αυτό το καταλαβαίνει κανείς από την πρώτη στιγμή. Με μήκος 4.39 μέτρα και ικανοποιητικούς χώρους μπορεί να φιλοξενήσει άνετα τέσσερις ενήλικες μαζί με τις αποσκευές τους καθώς το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 420 λίτρα (1.365 με ριγμένα τις πλάτες των πίσω καθισμάτων).

Εναλλακτικά της βενζινοκίνητης έκδοσης με τους 150 ίππους υπάρχουν και άλλες τόσο με το ίδιο καύσιμο (2.0 λίτρα με 180 και 220 ίππους) όσο και με diesel (2.0 λίτρα με 150 και 184 ίππους). Επιπλέον ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη τύπου S-Tronic.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 27.340 ευρώ και φτάνουν μέχρι τα 41.000 ευρώ στην πιο ακριβή του έκδοση. Επιπλέον κατόπιν παραγγελίας υπάρχει η έκδοση με τους 340 ίππους που εφοδιάζεται με μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 2.5 λίτρων.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Audi Q3 1.4
Κυβισμός (cc) 1.395 κ.εκ. (μηχανικό κιβώτιο)
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 150/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 250/1.500
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 9.2
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 204
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 5.5
Εκπομπές Ρύπων CO2 127
Τέλη Κυκλοφορίας 270.3
Μήκος (μέτρα) 4.385
Πλάτος (μέτρα) 1.831
Ύψος (μέτρα) 1.608
Βάρος (κιλά) 1.460
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 420
 Τιμή (από…) 27.340

* με το όφελος της απόσυρσης

Το... πρόβλημα με το Q3 είναι πως πατάς το γκάζι και δεν το καταλαβαίνεις!
Σχεδόν τα 4.4 μέτρα φτάνει το μήκος του γερμανικού SUV
H πανελλαδική παρουσίαση του ανανεωμενου Q3 έγινε στο πανέμορφο Ναύπλιο...
Ζάντες αλουμινίου νέας σχεδίασης...
Οι τέσσερις κύκλοι έχουν αρχίσει να ανεβαίνουν πολύ ψηλά...
Ο κινητήρας των 1.4 λίτρων αποδίδει 150 ίππους. Ιδανικοί αριθμοί για την Ελλάδα...

Νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα... 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης