Αποστολή στην Γερμανία: Βασίλης Σαρημπαλίδης

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα τελευταία χρόνια τα οχήματα ελευθέρου χρόνου έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Δεκάδες προτάσεις, σε μικρές και μεγάλες διαστάσεις, με τεχνολογία που δεν φανταζόμασταν και με κινητήρες που ταιριάζουν ακόμα και στην ελληνική πραγματικότητα.

Πλέον ο πελάτης αναζητά την διαφορετικότητα και την σπορ σχεδίαση και εδώ είναι που οι εταιρείες έρχονται να δώσουν την απάντηση βάζοντάς μας σε σκέψεις.

Ταξιδέψαμε μέχρι την Γερμανία για να πάρουμε μία πρώτη οδηγική γεύση από το νέο Audi Q3 Sportback

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σωστό… πάντρεμα

Η Audi έχει αποδείξει πως διαθέτει το «know how» ενός… γάμου συνύπαρξης πολυτέλειας και σπορ Το Audi Q3 Sportback είναι ένα SUV με σπορ γραμμές… καταστάσεων ενώ παράλληλα διατηρεί μία εικόνα σοβαρή και οι πελάτες της γνωρίζουν πολύ καλά τι πραγματικά θέλουν και τι αγοράζουν.

Το Q3 στην τελευταία του γενιά παρουσιάστηκε πέρυσι και έδειξε πόσο πολύ έχει προχωρήσει η μάρκα σε όλα τα επίπεδα. Πλέον κάνει ένα επιπλέον βήμα, προσφέροντας μία πιο σπορ εκδοχή του μοντέλου την οποία ονομάζει Sportback. Πρόκειται για ένα όχημα με χαρακτηριστικά από coupe, σπορ και SUV αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πίσω μέρος κάνει τη διαφορά. Φωτογραφία από τα αυτοκίντα που είχαμε την ευκαιρία να δούμε και να επιλέξουμε για οδήγηση

Βόλτες στο δάσος…

Το νέο Audi Q3 Sportback πέρασε τη γραμμή παραγωγής αλλά ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα θα το δούμε τον Οκτώβριο…Γι’ αυτό το λόγο ταξιδέψαμε μέχρι την Γερμανία όπου πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες η πανευρωπαϊκή παρουσίαση. Σε ειδικές διαδρομές στο Μέλανα Δρυμό της νοτιοδυτικής Γερμανίας είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία πρώτη αλλά γερή οδηγική γεύση από το Q3 Sportback, πριν αυτό έρθει στη χώρα μας το οποίο αναμένουμε τον Οκτώβριο.

Αυτό που με την πρώτη ματιά σε κερδίζει είναι οι σχεδιαστικές γραμμές και ο σπορ χαρακτήρας. Η μεγάλη οκτάγωνη μάσκα με την τρισδιάσταση αισθητική δεσπόζει στο εμπρός τμήμα, όμως αυτό που καθιστά ξεχωριστό το γερμανικό μοντέλο είναι η πίσω σχεδίαση με το κόψιμο που παραπέμπει σε coupe αμαξώματα. Κοιτάζοντάς το καταλαβαίνεις πως οι άνθρωποι της Audi έχουν αρχίσει να ακολουθούν την τάση των νέων πελατών και να καλύπτουν τις ανάγκες τους.

Σε αυτό το σημείο το Q3 Sportback κάνει τη διαφορά...

 

Ψηφιακή τεχνολογία

Αφήνοντας το εξωτερικό μέρος, μπαίνεις στην καμπίνα και… αναρωτιέσαι πού βρίσκεσαι; Σε ένα αυτοκίνητο Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη ψηφιακή οθόνη στην κεντρική κονσόλα βγάζουν… μάτιαπου πωλείται κανονικά ή σε ένα πρωτότυπο που υπάρχουν σκέψεις για παραγωγή; Η αλήθεια είναι πως το αυτοκίνητο πωλείται και είναι αληθινό όπως και η ψηφιακή τεχνολογία που καλύπτει το περιβάλλον του Q3 Sportback και σίγουρα συναρπάζει.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το λεγόμενο Virtual Cockpit που αλλάζει σχεδίαση ανάλογα με το τι θέλει να βλέπει ο οδηγός, παρέχει όλα όσα χρειάζεται και θέλει να ξέρει όποιος κάθεται πίσω από το τιμόνι. Από εκεί και πέρα υπάρχει ακόμα μία ψηφιακή οθόνη στην κεντρική κονσόλα με διαστάσεις από 10,1 έως 12,3 ίντσες (ανάλογα με την έκδοση) που και αυτή παρέχει πληροφορίες στους επιβάτες και από εκεί γίνονται οι ρυθμίσεις για το ραδιόφωνο, τη σύνδεση με το κινητό κ.ο.κ.

Η εικόνα που έχει ο οδηγός...

Ιδανικό για μία οικογένεια

Η ποιότητα δεν χρειάζεται συστάσεις με τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες στην κεντρική κονσόλα να κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Χώροι υπάρχουν για τέσσερις επιβάτες (όπου κάθονται άνετα), αν και στην πίσω σειρά μπορούν Οι εκδόσεις quattro (4×4) προσφέρουν   κρατήματα και σταθερότητα…να βολευτούν ακόμα και πέντε.  Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 530 λίτρα και ανεβαίνει στην περίπτωση που η πίσω σειρά καθισμάτων πέσει.

Στο δρόμο η ποιότητα κύλισης δικαιολογεί το όνομα της Audi και ιδίως στις εκδόσεις quattro όπου η επαφή με το δρόμο είναι τόσο… στενή που θα αναγκαστείς πολλές φορές να πατήσεις το γκάζι παραπάνω για να νοιώσεις κυρίαρχος του δρόμου. Η επιλογή κιβωτίου αφορά σε μηχανικό 6 σχέσεων και αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

Είναι σίγουρο πως η συντριπτική πλειοψηφία θα επιλέξει την αυτόματο έκδοση καθώς οι αλλαγές γίνονται ταχύτατα και η κατανάλωση καυσίμου είναι καλύτερη. Επιπλέον η επιλογή των paddles θα ικανοποιήσει οδηγικά…

Το 45 TFSI δεν μεταφράζεται σε 4.500 κ.εκ. αλλά σε 2.000 κ.εκ. με 230 ίππους

Από 1.500 κ.εκ. και 150 ίππους

Τιμές από 34.960€Από πλευράς κινητήρων θα υπάρχει ο 1.5 βενζίνης με τους 150 ίππους (θα έρθει Νοέμβριο στην Ελλάδα) και ο δίλιτρος με τους 230 ίππους.

Επίσης θα υπάρχει η επιλογή πετρελαιοκινητήρα με 150 και 190 ίππους.

Οι τιμές ξεκινούν από τα 34.960 ευρώ (1.5 με 150 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο) και φτάνουν τα 56.000 ευρώ στην έκδοση diesel με 190 ίππους, quattro και με αυτόματο κιβώτιο.

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το νέο Audi Q3 Sportback πατήστε ΕΔΩ

 

Η μεγάλη οκτάγωνη μάσκα με την τρισδιάσταση αισθητική...

Η τεχνολογία υπάρχει παντού...

Η μεγάλη οθόνη στην κεντρική κονσόλα είναι πολύ ψηλής ευκρίνειας

Οι χώροι για τουες πίσω επιβάτες...

Το Q3 Sportback είναι ένα όχημα που μπορεί να κινηθεί και εκτός δρόμου...

Κάπου στη... Γερμανία και σε ένα όμορφο γραφικό χωριό

Το μήκος του αμαξώματος αγγίζει τα 4,5 μέτρα...

quattro: Ένα όνομα, μία μεγάλη ιστορία και μέγιστη οδηγική απόλαυση...

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης