Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος
Η πιο πρακτική και άνετη έκδοση του μικρομεσαίου γερμανικού μοντέλου, συνδυάζει τις αρετές του κλασικού hatchback και τον premium χαρακτήρα του μεγαλύτερου A4, με τον βελτιωμένο 1.600αρη diesel κινητήρα, να ταιριάζει «γάντι» στην ελληνική αγορά.
Ασκήσεις ισορροπίας
To νεότερο A3 Sedan, βασίζεται στην Sportback εκδοχή του δημοφιλούς Α3 και παρά το τριών όγκων αμάξωμα, παραμένει το ίδιο δυναμικό αισθητικά, χάρη στην αύξηση του πλάτους και τη μείωση του ύψους, σε σχέση με το πεντάθυρο. Είναι ίσως, το πιο ελκυστικό από άποψη σχεδίασης τετραθυρο αυτοκίνητο της κατηγορίας, με ξεκάθαρα οικογενειακό προσανατολισμό.
Ισορροπεί μεταξύ πολυτέλειας και διακριτικότητας, συμπαγών διαστάσεων και πρακτικότητας, έχοντας εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, ιδανική οδική συμπεριφορά και ένα πετρελαιοκίνητο μοτέρ που προσφέρει μεγάλη αυτονομία, οικονομία καυσίμου και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Όλα έγιναν για το πορτμπαγκάζ
Το εσωτερικό του αυτοκινήτου ακολουθεί τη φιλοσοφία των υπολοίπων μοντέλων της γκάμας. Πολυτελή αίσθηση, λιτή αλλά σύγχρονη εικόνα, hi-tech τεχνολογίες. Αυτό είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας των Audi και δεν υπάρχει κανένας λόγος για αλλαγές και πειράματα. Ο επιπλέον όγκος στο αμάξωμα του A3 Sedan είναι ξεκάθαρο πως δημιουργήθηκε για να αυξηθούν οι χώροι στην καμπίνα και το πορτμπαγκάζ. Πλέον, μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση τέσσερις επιβάτες, έχοντας περισσότερο αέρα για τα πόδια και το κεφάλι τους, με το χώρο αποσκευών να είναι στα 425 λίτρα, αυξημένος κατά 45 λτ. σε σχέση με το πεντάθυρο Sportback.
Καθαρός, οικονομικός και αθόρυβος
Ο αναβαθμισμένος τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 1.6 TDI, αποδίδει πλέον 110 ίππους και 250 Nm ροπής, καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro6. Σε σχέση με τον προηγούμενο των 105 ίππων, είναι πιο αθόρυβος, δεν εμφανίζει κραδασμούς και παράλληλα είναι πιο οικονομικός. Έχει δύναμη από τις 1.500 σ.α.λ., γραμμική λειτουργία και συνδυάζεται τέλεια με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο. Δεν προσφέρει υψηλές επιδόσεις, ούτε θα δώσει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί με σπορ ρυθμούς, όμως είναι εύστροφος και δείχνει ζωντανός σε συνθήκες πίεσης. Βέβαια, το ζητούμενο στην περίπτωσή του είναι να κινεί με άνεση των αμάξωμα των 1.350 κιλών και συνάμα να κρατά τη κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα, κάτι που πετυχαίνει με ευκολία.
Φτιαγμένο για τους ελληνικούς δρόμους
Από τα πρώτα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του A3 Sedan, διαπιστώνεις την κορυφαία καλή ποιότητα κύλισης. Το στήσιμο του αυτοκινήτου και η ανάρτηση, θαρρείς και έχουν ρυθμιστεί με βάση τις ανάγκες των Ελλήνων οδηγών, που καθημερινά πρέπει να δίνουν «μάχη» με τις ατελείωτες κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Πατάει σταθερά στην άσφαλτο, αποσβένει τις λακκούβες με χαρακτηριστική ευκολία και κινείται με άνεση τόσο μέσα στην πόλη, όσο και στον ανοικτό δρόμο. Έχει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης σε πιο απαιτητικές διαδρομές με συνεχείς στροφές και δίνει μια αίσθηση ασφάλειας στα πολλά χιλιόμετρα, με την ηχομόνωση της καμπίνας να είναι εξαιρετική.
Βενζίνη ή diesel
Αν θες καλύτερες επιδόσεις και να πληρώσεις περίπου 1.000 ευρώ, λιγότερα, τότε η καλύτερη επιλογή είναι η βενζινοκίνητη έκδοση 1.4 TFSI με τους 125 ίππους. Ειδάλλως, το A3 Sedan 1.6 TDI είναι το επόμενο αυτοκίνητό σου. Κοστίζει 24.570 ευρώ με το όφελος της απόσυρσης, έχει πλούσιο εξοπλισμό, premium χαρακτήρα και οικονομικό κινητήρα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | Audi A3 Sedan 1.6 TDI |
Κυβισμός (cc) | 1.598 κ.εκ. |
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 110/3.200 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 250/1.500 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 10,7 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 203 |
Μέση Κατανάλωση (κιλα/100χλμ.) | 3,8 |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 99 γρ./χλμ. |
Τέλη Κυκλοφορίας | 0 € |
Μήκος (μέτρα) | 4.456 |
Πλάτος (μέτρα) | 1.796 |
Ύψος (μέτρα) | 1.416 |
Βάρος (κιλά) | 1.350 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 425 |
Τιμή (από…) | 24.570 |