Αποστολή στη Γαλλικές Άλπεις
Ταξιδεύει ο Λουκάς Παπαλάμπρος
Ιδιαίτερη, σκληροτράχηλη, με καθαρόαιμο off-road χαρακτήρα και πραγματικά εντυπωσιακές δυνατότητες. Οδηγήσαμε στις γαλλικές Άλπεις την ανανεωμένη G-Class, το πιο πολυτελές 4Χ4 παραγωγής, στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασής του.
Η G-Class δεν είναι ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο. Ανήκει σε μια ξεχωριστή κατηγορία, αφού, σε αντίθεση με το σύνολο των σύγχρονων SUV, δεν έχει ούτε μοντέρνα σχεδίαση ούτε οδικά χαρακτηριστικά για άσφαλτο. Είναι ένα τετραγωνισμένο 4Χ4 με αμιγώς off-road φιλοσοφία.
Παρότι παραμένει ίδια εδώ και 33 χρόνια, η G-Class επιβάλλεται από την πρώτη στιγμή. Είναι τόσο θηριώδες το αμάξωμα, που σου δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να περάσει από παντού. Στις εκδόσεις AMG, ειδικά στην G 63 των 544 ίππων ή την G 65 με τους 612 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής (!), βρυχάται, θαρρείς και είναι λιοντάρι, κάνοντάς σε να μείνεις με το στόμα ανοικτό.
Ανεβαίνει σε πλαγιά με κλίση 100%
Φθάνοντας στο θέρετρο La Clusaz των γαλλικών Άλπεων και βλέποντας τις G-Class να μας περιμένουν, ήταν από τις ελάχιστες φορές που μακαρίζαμε την τύχη μας για την επιλογή που κάναμε
Το αυτοκίνητο, όμως, έχει μοναδικές ικανότητες, ειδικά στην έκδοση Professional. Με τη βοήθεια και τις οδηγίες του συνοδηγού, στρίβαμε, ανεβαίναμε μονοπάτια, που ακόμα και με τα πόδια θα δυσκολευόμαστε, και περνάγαμε από λίμνες με αρκετό βάθος. Με τα κατάλληλα ελαστικά, η G ανεβαίνει και κατεβαίνει σε πλαγιά με κλίση 100% (45 μοίρες), έχει γωνία προσέγγισης 36 μοίρες, ράμπας 24 μοίρες και αναχώρησης 27 μοίρες! Με λίγα λόγια, τίποτα δεν το σταματά. Στον εξοπλισμό του βρίσκονται δεκάδες συστήματα, όπως τα Command και Distronic Plus, με την καμπίνα να είναι
Μόνο με παραγγελία στην Ελλάδα
Στην Ελλάδα η ανανεωμένη G-Class θα έρχεται έπειτα από παραγγελία, με έναν πετρελαιοκινητήρα και τρεις βενζινοκινητήρες, σε εκδόσεις με μακρύ και κοντό μεταξόνιο, αλλά και σε cabrio. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο τρίλιτρος diesel V6 των 211 ίππων της G 350 BlueTEC, ακολουθεί η G 500 με τον V8 5,5 λίτρων των 387 ίππων, με την G 63 AMG biturbo V8 των 544 ίππων και την G 65 AMG V12 biturbo των 612 ίππων να βρίσκονται στην κορυφή. Όσο για τιμές, ξεκινούν από 99.000 και φθάνουν έως 332.000 ευρώ.
Για του λόγου το αληθές δείτε τι μπορεί να κάνει η G-Class
Και εδώ δείτε φωτογραφίες