Ένα με τον οδηγό
Ανοίγοντας την πόρτα, αντιλαμβάνεσαι ότι τα πάντα είναι ξεκάθαρα, ουσιαστικά και συγκεντρωμένα γύρω από εσένα. Ο οδηγός είναι ο πρωταγωνιστής και η Giulia Veloce η ντάμα σου. Όλα τα κουμπιά, οι διακόπτες και η κεντρική κονσόλα είναι προσανατολισμένα προς τη μεριά σου.
Τα σπορ καθίσματα αγκαλιάζουν με υποδειγματικό τρόπο το σώμα, το τιμόνι θαρρείς και είναι κομμένο και Οι Ιταλοί σχεδιαστές έδωσαν ρεσιτάλ τέχνης, δημιουργώντας ένα υπέροχο sport sedanραμμένο στα μέτρα σου, και τα πεντάλ ακριβώς στο σημείο όπου θες. Όσο για τα τεράστια paddles, απλώς υπέροχα. Παραπέμπουν απευθείας στη Ferrari, δίνοντας την εντύπωση ότι έχεις στα χέρια σου κάποιο εξωτικό supercar.
Η ποιότητα κατασκευής, η επιλογή των υλικών και η συναρμογή δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τα κορυφαία premium αυτοκίνητα. Όλα έχουν τοποθετηθεί με φροντίδα. Οι χώροι για τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές τους είναι στο ανώτερο επίπεδο, σε αντίθεση με την πρακτικότητα. Ειλικρινά, δεν μπορούμε να καταλάβουμε για ποιο λόγο, εκεί στην Alfa, δεν έβαλαν δύο θήκες για ποτήρια, δεν άφησαν έναν κενό χώρο για να ακουμπάς το κινητό σου.
Η καρδιά χτυπά δυνατά
Βέβαια, μόλις πατήσεις το κουμπί εκκίνησης πάνω στο τιμόνι, όλα τα υπόλοιπα έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Ο βρυχηθμός του μοτέρ σε κάνει να ξεχάσεις οποιαδήποτε ατέλεια.
Ένα αριστούργημα της μηχανικής, που δείχνει τη δύναμή του από τις 2.250 σ.α.λ. και χαρίζει εξαιρετικές επιδόσεις. Εκτινάσσει το όχημα από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 5 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα.
Το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF αλλάζει σχέσεις με εκπληκτικούς ρυθμούς και η απόκριση στο γκάζι είναι αστραπιαία. Το νέας γενιάς σύστημα Alfa DNA με τις τέσσερις λειτουργίες (Natural, Dynamic, Advanced Efficiency) εκπληρώνει και τις πιο απαιτητικές προσδοκίες, ενώ η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη Ο βρυχηθμός του μοτέρ σε κάνει να ξεχάσεις τα πάντα
τετρακίνηση Q4 συνδυάζει όλα τα πλεονεκτήματα του AWD με την ευελιξία και την οδηγική απόλαυση ενός αυθεντικού RWD.
Το διαφορικό έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να κατανέμει την κίνηση ανάλογα με την πρόσφυση σε κάθε τροχό. Υπό φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης η Giulia Veloce λειτουργεί σαν πισωκίνητη, με τη μετάδοση της κίνησης να είναι 100% στους πίσω τροχούς, ωστόσο όταν κάποιος τροχός πλησιάσει κοντά στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο ολίσθησης, το σύστημα μεταφέρει το 60% της ροπής στον εμπρός άξονα.
Τέρμα το γκάζι
Με την Giulia Veloce ένα είναι βέβαιο. Ποτέ δεν θα συγκρατηθείς, εκτός κι αν είσαι πειθαρχημένος σαν πρωταθλητής. Το αυτοκίνητο είναι τόσο «καυτό», που σε προκαλεί να προσπαθήσεις να το δαμάσεις. Να αναζητείς συνεχώς φιδίσιες διαδρομές, να σημαδεύεις τις καμπές, να κολλάς τα χέρια σου πάνω στο τιμόνι και να στρίβεις ολοένα και πιο γρήγορα.
Η Veloce κάνει αυτό ακριβώς που της ζητείς, ειδικά αν έχεις ενεργοποιημένο το dynamic. Δεν έχει σημασία αν είσαι στον αυτοκινητόδρομο, σε κάποιο επαρχιακό δρόμο ή σε μία πίστα. Παραμένει ευθύβολη σε όλες τις συνθήκες, ταχύτατη και απόλυτα σταθερή. Σε άσφαλτο καλής ποιότητας, δίνει την εντύπωση ότι οι τροχοί είναι βιδωμένοι στο τερέν και το όριο πρόσφυσης σε ξεπερνά.
Φυσικά, όπως με κάθε τετράτροχο, έτσι και με αυτό, δεν χρειάζεται να το παρακάνεις, εκτός κι αν είσαι τόσο σίγουρος για τις οδηγικές σου ικανότητες. Όσο για την κατανάλωση καυσίμου, σε πραγματικές συνθήκες δύσκολα πέφτει κάτω από τα 9,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Από τα αλώνια στα σαλόνια
Η αλήθεια είναι πως η Veloce σε ενθουσιάζει με το πληθωρικό της ταλέντο. Είναι ένα πραγματικά ξεχωριστό αυτοκίνητο, τόσο από άποψη αισθητικής όσο και οδηγικής συμπεριφοράς. Μία Alfa από τα παλιά, ιδανική για καθημερινές μετακινήσεις, εύκολη μέσα στην πόλη, απολαυστική σε δρόμο με
Μπορεί από τη μία στιγμή στην άλλη να μετατραπεί από μία ντίβα της όπερας σε ένα τετράτροχο «όπλο», προκαλώντας τον φθόνο ακόμη και του παραδοσιακού γερμανικού κατεστημένου.
Αναμφισβήτητα, πρόκειται για την κορυφαία Giulia μετά την Quadrifoglio, αλλά για να την αποκτήσεις πρέπει να δώσεις 53.250 ευρώ.
H Giulia Veloce σε πρώτο πλάνο
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Alfa Romeo Giulia Veloce |
|
Κυβισμός (cc) | 1.995 κ.εκ. |
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 280/5.250 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 400/2.250 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 5,2 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 240 |
Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 6,4 |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 148 γρ./χλμ. |
Τέλη Κυκλοφορίας | 273,80 € |
Μήκος (μέτρα) | 4.643 |
Πλάτος (μέτρα) | 1.860 |
Ύψος (μέτρα) | 1.450 |
Βάρος (κιλά) | 1.530 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 480 |
Τιμή (από…) | 53.250€ |