Συναίσθημα, πάθος, δύναμη, ταπεραμέντο. Το νέο Abarth 124 Spider διαθέτει όλα τα αυθεντικά χαρακτηριστικά ενός roadster, προκαλώντας τον οδηγό να ξεπερνά συνεχώς τα όρια.
Χτυπάει στο συναίσθημα
Η κορυφαία έκδοση του νέου πισωκίνητου μοντέλου της ιταλικής φίρμας διακρίνεται για τα έντονα σπορ χαρακτηριστικά και τον fun to drive προσανατολισμό, χάρη στις περιποιήσεις του διάσημου οίκου με σήμα τον σκορπιό. Σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, διαθέτει νέους προφυλακτήρες, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, πίσω πτέρυγα, ζάντες 18 ιντσών, κόκκινες δαγκάνες φρένων και μαύρο καπό, όπως το μοντέλο της δεκαετίας του 1970.
Το Abarth 124 Spider είναι αδύνατον να μην το παρατηρήσεις, καθώς πρόκειται για ένα από τα πιο «άγρια», δυναμικά και μυώδη τετράτροχα που κυκλοφορούν στους δρόμους.
Ένα με τον οδηγό
Η καμπίνα είναι σχεδιασμένη πάνω στον οδηγό. Τα sport καθίσματα με τις κόκκινες δερμάτινες επενδύσεις αγκαλιάζουν ιδανικά το σώμα, το τιμόνι είναι άριστα τοποθετημένο, θαρρείς και γίνεται ένα με τα χέρια σου, και τα χειριστήρια βρίσκονται στην ιδανική θέση, ώστε να μην αποσπάται στο ελάχιστο η προσοχή σου. Το σήμα της Abarth, το alcantara, οι ραφές και το στροφόμετρο στο κέντρο του πίνακα οργάνων σε εμπνέουν για ατελείωτες βόλτες.
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ανοίξεις την οροφή και να απολαύσεις τον ήλιο δίπλα στην παραλία. Αν ψάχνεις θήκες για το κινητό τηλέφωνο και τον καφέ σου, ατύχησες. Σε αυτό το Abarth σημασία έχει η οδήγηση κι όχι η πρακτικότητα. Το πορτμπαγκάζ, χωρητικότητας 140 λίτρων, ίσα ίσα που καλύπτει τις απαιτήσεις της αιθέριας ύπαρξης που τυγχάνει να έχεις στο πλάι σου στο διήμερο ταξιδάκι. Εσύ καλύψου με τα απολύτως απαραίτητα, δέσε καλά τη ζώνη και ξεκινά το παιχνίδι στην άσφαλτο.
170 ίπποι στους πίσω τροχούς
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 1.4 MultiAir Turbo κινητήρας, απόδοσης 170 ίππων και 250 Nm ροπής. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με αυτόματο με paddles στο τιμόνι, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς. Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι η καλύτερη στην κατηγορία, με τα 0-100 να έρχονται σε 6,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα, σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις της εταιρείας.
Καλή διασκέδαση
Οι μηχανικοί της φημισμένης φίρμας με σήμα τον σκορπιό έχουν κάνει εκπληκτική δουλειά στο στήσιμο του αυτοκινήτου. Οι δεξιοτέχνες Ιταλοί δημιούργησαν ένα από τα πιο διασκεδαστικά roadster, με τον συνδυασμό πλαισίου, συστήματος μετάδοσης και ανάρτησης να μαγεύει σε κάθε μέτρο της ασφάλτου.
Στον αυτοκινητόδρομο είναι το ίδιο ικανοποιητικό όσον αφορά στο πάτημα, μαζεύει με ταχύτητα τα χιλιόμετρα και οι αλλαγές κατεύθυνσης είναι άψογες. Όσο το πιέζεις όμως, τόσο αυξάνεται ο ήχος που περνά στο εσωτερικό, καθώς η ηχομόνωση δεν είναι από τα προτερήματά του. Κάνει αρκετό θόρυβο και δεν τον κρύβει, γεγονός που ίσως ενθουσιάσει τους λάτρεις των roadster.
Στο όριο των 50
Η τιμή του είναι αναμφισβήτητα απαγορευτική για τις εποχές που ζούμε, όμως το Abarth 124 Spider δεν απευθύνεται σε οποιονδήποτε οδηγό. Θα το πάρει αυτός που γνωρίζει πραγματικά από διθέσια πισωκίνητα, είναι παθιασμένος με τους Ιταλούς κατασκευαστές και δεν έχει ανάγκη να δαπανήσει 47.000 ευρώ για την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο και δύο χιλιάρικα επιπλέον για την αντίστοιχη με το αυτόματο, όπως στην περίπτωση της έκδοσης που είχαμε στη διάθεσή μας για δοκιμή.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Abarth 124 Spider AT |
|
Κυβισμός (cc) | 1.368 κ.εκ. |
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 170/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 250/2.500 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 6,9 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 229 |
Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 6,6 |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 153 γρ./χλμ. |
Τέλη Κυκλοφορίας | 283,05 € |
Μήκος (μέτρα) | 4.054 |
Πλάτος (μέτρα) | 1.740 |
Ύψος (μέτρα) | 1.233 |
Βάρος (κιλά) | 1.080 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 140 |
Τιμή (από…) | 49.000€ |