Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όχι, η BMW δεν σταματά να κατασκευάζει και να πουλά αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες. Πήρε όμως την μεγάλη απόφαση, να τερματίσει την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης στην Γερμανία, με σκοπό να επικεντρωθεί η παραγωγή στο εργοστάσιο του Μονάχου στα ηλεκτρικά οχήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πλέον, οι ICE κινητήρες για λογαριασμό της BMW, θα συναρμολογούνται στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστρία.

Ο τελευταίος κινητήρας εσωτερικής καύσης (ICE) που κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο του Μονάχου ήταν ένας V8 που βγήκε από τη γραμμή συναρμολόγησης στις 10 Νοεμβρίου. Οι 1.200 εργαζόμενοι του εργοστασίου θα υποβληθούν σε επανεκπαίδευση και θα τοποθετηθούν σε άλλους ρόλους ή σε διαφορετικές εγκαταστάσεις της BMW.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εργοστάσιο του Μονάχου έχει αναλάβει την παραγωγή του ηλεκτρικού i4 από τον Οκτώβριο του 2021 και θα είναι επίσης η έδρα των μελλοντικών EVs που θα “πατούν¨ στη νέα πλατφόρμα Neue Klasse. Η συγκεκριμένη έχει  σχεδιαστεί για την υποστήριξη και μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, οπότε ούτε ο ερχομός της σηματοδοτεί  το τέλος των οχημάτων εσωτερικής καύσης στην BMW.

Είναι ενδιαφέρον ότι, σε αντίθεση με τους περισσότερους αντιπάλους της που έχουν ορίσει συγκεκριμένες ημερομηνίες για τη διακοπή της κυκλοφορίας οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η BMW απέφυγε να παρουσιάσει κάποιο συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Ενώ οι περισσότερες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν δεσμευτεί να μεταβούν αποκλειστικά σε ηλεκτρικά οχήματα (EV) μέχρι το 2030, η BMW είναι επιφυλακτική και δεν πιστεύει ότι αυτό είναι εφικτό. Ως αποτέλεσμα, θα συνεχίσει να προσφέρει οχήματα εσωτερικής καύσης και μοντέλα EV παράλληλα σε πολλές αγορές.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης