Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα ακούμε σχετικά με την πράσινη τεχνολογία.

Αυτοκινητοβιομηχανίες κολοσσοί δουλεύουν πυρετωδώς και ξοδεύουν αμύθητα ποσά για να εξελίξουν τους κινητήρες των αυτοκινήτων, έτσι ώστε να εκπέμπουν όσο το δυνατόν λιγότερους ρύπους CO2.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα, η Ε.Ε. έχει θεσπίσει σχετικό νόμο που αναφέρει ότι μέχρι το 2012 ο μέσος όρος CO2 που θα εκπέμπουν τα μοντέλα της κάθε μάρκας θα πρέπει να μην ξεπερνούν τα 130 γραμμάρια/χιλιόμετρο, μιας και σε αντίθετη περίπτωση θα επιβάλλεται πρόστιμο.

Αυτός είναι και ο λόγος που πολλές εταιρείες έχουν υιοθετήσει τη λογική του «downsizing», που μεταφράζεται σε κινητήρες χαμηλού κυβισμού με χαμηλή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Αυτός είναι και ο λόγος που βλέπουμε να αναπτύσσεται η υβριδική τεχνολογία και μάλιστα σε μάρκες όπως η… Ferrari, η Porsche κ.ο.κ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η υβριδική τεχνολογία μειώνει τις εκπομπές ρύπων CO2

Τι έδειξε η έρευνα

Ειδικά για την υβριδική τεχνολογία διάφορες οργανώσεις έχουν εκφράσει την αντίδρασή τους, κάνοντας γνωστό ότι, από τη μία μειώνονται οι εκπομπές ρύπων CO2, όταν το αυτοκίνητο κινείται, αλλά η ενέργεια για να κατασκευαστεί είναι πολλαπλάσια, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των ρύπων CO2.

Το 78% που εκπέμπει ένα αυτοκίνητο που έχει καλύψει 100.000 χλμ. αφορούν τον τρόπο οδήγησηςΑυτός είναι και ο λόγος που έχουν γίνει και έρευνες πάνω σε αυτό τον τομέα οι οποίες έδειξαν την πραγματική διάσταση του θέματος για ένα αυτοκίνητο που έχει καλύψει 100.000 χιλιόμετρα. Συγκεκριμένα, το 6% του CO2 αφορά την παραγωγή του αυτοκινήτου, το 78% την οδήγηση, και το υπόλοιπο 16% διάφορους παράγοντες, όπως πρώτη ύλη, service, ανακύκλωση κλπ.

Αυτό σημαίνει πως τα υβριδικά όντως είναι φιλικά στο περιβάλλον και σε καμία περίπτωση τα ποσοστά CO2 που εκπέμπονται για να παραχθούν δεν επιβαρύνουν περισσότερο το περιβάλλον.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης