Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Το ανανεωμένο Hyundai i10 πάτησε τους τροχούς τους στην Ελλάδα και έρχεται με φρέσκια εμφάνιση, νέους κινητήρες και εμπλουτισμένη σουίτα συστημάτων ασφαλείας, να συνεχίσει την εξαιρετική του πορεία.

Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το Hyundai i10 αρχικά δεν φαίνεται και τόσο διαφορετικό από τον προκάτοχό του που παρουσιάστηκε το 2019. Στην πραγματικότητα, το κυριότερο πράγμα που ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά είναι τα φώτα σε σχήμα κηρήθρας στη μάσκα, που αντικαθιστούν τα προηγούμενα στρογγυλά. Με μια πιο προσεκτική όμως ματιά, αποκαλύπτεται και το νέο σχέδιο στη γρίλια, όπως και στην κάτω εισαγωγή του αέρα αλλά και στα γραφικά των πίσω LED φωτιστικών σωμάτων. Παράλληλα, η Hyundai ενημέρωσε τη χρωματική παλέτα με δύο νέες αποχρώσεις – Lumen Grey και Meta Blue – μαζί με ένα νέο σετ ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Όσον αφορά τις αλλαγές για την έκδοση N Line, σε αυτή τη περίπτωση περιορίζονται μόνο στα νέα φώτα και στην παρουσία 16άρηδων τροχών.

Μπείτε μέσα στην καμπίνα και θα βρείτε μικρές αλλά ωραίες βελτιώσεις, όπως νέο μπλε ατμοσφαιρικό φωτισμό για τα μπροστινά καθίσματα και ένα νέο μωβ διακοσμητικό πακέτο, το οποίο συνοδεύεται από υφασμάτινα καθίσματα ταρτάν με κάθετες μωβ γραμμές. Όσον αφορά την τεχνολογία, υπάρχει ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων 4,2 ιντσών που τοποθετείται στάνταρ, μια οθόνη αφής infotainment 8 ιντσών που είναι πλέον συμβατή με ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, κάμερα οπισθοπορείας, ενημερώσεις OTA για τους χάρτες, ασύρματη βάση φόρτισης, μπροστινές και πίσω θύρες USB-C, καθώς και ένα πιο γενναιόδωρο πακέτο ADAS (Hyundai Smart Sense).

Πιο συγκεκριμένα, το πακέτο “Hyundai Smart Sense” περιέχει αποφυγή εμπρόσθιας πρόσκρουσης που εντοπίζει πλέον και ποδηλατιστές, υποβοήθηση παραμονής του οχήματος εντός της λωρίδας κυκλοφορίας και υπενθύμιση στον οδηγό να ελέγξει αν ξέχασε κάτι στα πίσω καθίσματα.

Γκάμα κινητήρων

Το νέο i10 διατίθεται με τρεις κινητήρες βενζίνης. Ο 3-κύλινδρος MPi 1,0 λίτρων αποδίδει 67 PS και 96,1 Nm ροπής και προσφέρει μέγιστη ταχύτητα 156 km/h. Ο 4-κύλινδρος κινητήρας MPi 1,2 λίτρων αποδίδει 84 PS και 117,6 Nm ροπής και προσφέρει τελική ταχύτητα 171 km/h. Ο 3- κύλινδρος κινητήρας 1,0 λίτρων Turbo T-GDi, ο οποίος είναι στάνταρ στην έκδοση N Line, αποδίδει 100 PS και 172 Nm ροπής και διασφαλίζει τελική έως τα 185 km/h.

Οι κινητήρες 1.0 MPi και 1.2 MPi διατίθενται με δύο επιλογές κιβωτίων ταχυτήτων, με χειροκίνητο πέντε σχέσεων ή ένα αυτοματοποιημένο επίσης πέντε σχέσεων (AMT). Ο κινητήρας 1.0 T-GDi διατίθεται αποκλειστικά με το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Σε σύγκριση με ένα παραδοσιακό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το AMT αυξάνει την αποδοτικότητα χάρη στο μικρότερο βάρος του και τις μειωμένες τριβές.

Τιμές