Από τις 3 μέχρι τις 5 Νοεμβρίου 2009, η πρωτεύουσα της Ιταλίας υποδέχτηκε το «H2Roma», το πρώτο «Επιστημονικό Εργαστήρι σε συνεργασία με τον Τύπο» που ξεκίνησε το 2002 μετά από πρωτοβουλία ερευνητών του Πανεπιστημίου της Ρώμης «La Sapienza», του CNR (Εθνικό Συμβούλιο Ερευνών) και του ENEA (Εθνική Υπηρεσία Ιταλίας για Νέες Τεχνολογίες, Ενέργεια και Περιβάλλον).

Σκοπός του είναι η καλλιέργεια μιας νέας ενεργειακής κουλτούρας και η ενημέρωση όχι μόνο των εργαζομένων στον τομέα, αλλά ενός συνεχώς αυξανόμενου κοινού σχετικά με τις προηγμένες λύσεις του παρόντος και του μέλλοντος για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων από τη χρήση του αυτοκινήτου. Η Fiat που ποτέ δεν έκρυψε τις περιβαλλοντικές της ανησυχίες, έλαβε μέρος στο γεγονός αυτό συμμετέχοντας σε ένα επιστημονικό εργαστήρι στις 4 Νοεμβρίου με θέμα «Το αυτοκίνητο αλλάζει: τι θα προκύψει από αυτό;». Ο Daniele Chiari, Senior Vice President και υπεύθυνος σε θέματα Product Portfolio Planning & Institutional Relations της Fiat δήλωσε: «Η Fiat έθετε ανέκαθεν ανάμεσα στις προτεραιότητές της το σεβασμό του περιβάλλοντος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για αυτό το λόγο αποδέχθηκα ευχαρίστως την πρόσκληση να συμμετάσχω σε αυτό το σημαντικό γεγονός ώστε να επιβεβαιώσω το παραπάνω και να εκφράσω την επιθυμία της Fiat να παραμείνει πρωτοπόρος στην Ευρώπη στις χαμηλότερες εκπομπές CO2 για τρίτη συνεχή χρονιά από το πρώτο εξάμηνο του 2009». Η ισχυρή δέσμευση της Fiat αποδεικνύεται από την γκάμα των προϊόντων που υπάρχουν στην αγορά, τα προγράμματα έρευνας και ανάπτυξης και τις επενδύσεις στην ανάπτυξη νέων προϊόντων. Επιπλέον, μέσω της συμμετοχής στο «H2Roma», η Fiat Group Automobiles επιβεβαιώνει τη σημασία μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης στη βιώσιμη κινητικότητα στην οποία θα αναγνωρίζεται ο ρόλος του πελάτη και των θεσμών.

Στο H2Roma, στην πλατεία του Palazzo della Cancelleria, οι μάρκες Alfa Romeo, Fiat, Lancia και Fiat Professional παρουσίασαν διάφορα αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα, δίνοντας την ευκαιρία στο κοινό να θαυμάσει από κοντά τις φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις που ήδη εφαρμόζονται: τα Fiat Punto Evo Natural Power, Fiat Panda Panda Cross, Alfa Romeo MiTo 1.4 “MultiAir”, Fiat Fiorino Metano, Fiat Doblo Cargo Natural Power, Lancia Musa ECOCHIC και Lancia Ypsilon ECOCHIC. FPT – Η Fiat Powertrain Technologies παρουσίασε τον πρώτο κινητήρα που κατασκευάστηκε με την τεχνολογία MultiAir, τον βενζινοκινητήρα Τ-jet 1.4, για την Alfa Romeo MiTo και το Fiat Punto Evo.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης