Στο πρωτάθλημα 2010 ο κάθε αναβάτης, σύμφωνα με τον καινούργιο κανονισμό, θα διαθέτει μόνο 6 κινητήρες για όλη τη σεζόν.

Ο Valentino Rossi διαφωνεί με το νέο κανονισμό και πιστεύει ότι:

«Ένα μεγάλο πρόβλημα με το νέο κανονισμό του χρόνου θα είναι οι πτώσεις. Συνήθως ένας αναβάτης έχει κατά μέσο όρο 5 πτώσεις σε όλη τη σεζόν. Σε κα΄θε πτώση στο 80% των περιπτώσεων ο κινητήρας αχρηστεύεται από τα χώματα. Αυτό σημαίνει ότι του χρόνου θα προσέχουμε περισσότερο για να μην πέσουμε πράγμα που σημαίνει ότι θα πηγαίνουμε πιο σιγά.»

Ο κανονισμός των 6 κινητήρων ουσιαστικά θεσπίστηκε για να ελαττωθούν τα κόστη. Αν όμως αυτό καταστρέψει τον ανταγωνισμό και το θέαμα αυτό επιφέρει το αντίθετο αποτέλεσμα για το MotoGP, που παραμένει ένα από τα πιο ανταγωνιστικά και θεαματικά σπορ στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.