Με όλα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες εβδομάδες στην Ελλάδα είναι λογικό να έχουν παγώσει αρκετοί κλάδοι. Μεταξύ αυτών και ο κλάδος του αυτοκινήτου που έχει πληγεί σε μεγάλο βαθμό και συνεχίζει να περνά ένα Γολγοθά καθώς η εμπιστοσύνη των πελατών προς το σύστημα, οι υπέρογκοι φόροι και το
Γιατί κάποιες εταιρείες έγινε… “Λιούις” στα δύσκολα;πάγωμα τω εισαγωγών έχουν δημιουργήσει πολλά προβλήματα.
Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός πως το διάστημα που οι τράπεζες ήταν κλειστές και μέχρι να επέλθει η συμφωνία με τους εταίρους αρκετές εταιρείες κατέβασαν ρολά. Όχι γιατί δεν είχαν αυτοκίνητα να παραδώσουν αλλά γιατί περίμεναν να δουν τι θα συμβεί ή να το θέσω καλύτερα, ανέμεναν το αν θα υπάρξει GREXIT ή όχι. Για να καλύψουν λοιπόν τη χασούρα σε περίπτωση «ατυχήματος», πάγωσαν τις πωλήσεις με αποτέλεσμα, οι αντιπρόσωποι να μην έχουν να παραδώσουν ή να παραδίδουν μόνο ότι υπήρχε στα καταστήματα.
Ξαφνικά δίνουν αυτοκίνητα στο άψε – σβήσε
Μάταια αλλά και απεγνωσμένα έψαχνε ο κόσμος (μικρό το νούμερο) να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο. Οι μισές εταιρείες δεν παρέδιδαν σε αντίθεση με άλλες που συνέχισαν να κάνουν αυτό που Από 2 έως 6 ημέρες μπορεί κάποιος να κάνει δικό του ένα καινούργιο αυτοκίνητο ήταν σωστό. Σεβασμός στον πελάτη. Με όλη τη σημασία και ότι αυτό συνεπάγεται…
Με την επίτευξη πάντως της συμφωνίας και το άνοιγμα των τραπεζών τα δεδομένα άλλαξαν. Εκεί λοιπόν που δεν είχαν αυτοκίνητο ούτε για… δείγμα, ξαφνικά βρήκαν απόθεμα ενώ οι προσφορές έκαναν την εμφάνισή τους. Δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε ονόματα εταιρειών αλλά για να λέμε και την αλήθεια λίγη… τσίπα δεν βλάπτει. Είναι κρίμα, τη μία μέρα να λες δεν έχω και… ξαφνικά να βρίσκεις τα πάντα! Είναι κρίμα τη μία μέρα να διώχνεις τον πελάτη και την άλλη να τον… παρακαλάς να έρθει με τακτικές που δεν αρμόζουν σε βαριά ονόματα και στην ιστορία τους.
Στο διά ταύτα, ο κόσμος το έζησε και αν το σκεφτεί λίγο θα καταλάβει τι συνέβη. Απλά το κρατάμε για την επόμενη φορά. Γιατί καλό είναι να μην ξεχνάμε… Η ευχή πάντως είναι να καταφέρει να ορθοποδήσει και πάλι η αγορά γιατί, ΔΕΝ πρέπει να το ξεχνάμε, πως σε αυτή (την αγορά του αυτοκινήτου) εργάζονται πάνω από 55.000 εργαζόμενοι.
ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ανεπίσημα στοιχεία)