Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επί ελληνικού εδάφους βρίσκεται ήδη το ανανεωμένο (facelift) Suzuki Ignis, ένα μοντέλο που έχει καταφέρει να κερδίσει την αγάπη του κόσμου στη χώρα μας, γεγονός που αποτυπώνεται και από τις ταξινομήσεις των τελευταίων ετών.

Μικρό, ελαφρύ, στιβαρό και με ικανότητες ακόμα και εκτός δρόμου λόγω της τετρακίνησης, μόνο απαρατήρητο δεν περνάει…

Τα πρώτα ανανεωμένα Suzuki Ignis βρίσκονται στις εγκαταστάσεις του ομίλου Σφακιανάκης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ήρθαν τα πρώτα!

Ήδη τα πρώτα αυτοκίνητα έχουν έρθει στην Ελλάδα και είναι «παρκαρισμένα» στις εγκαταστάσεις της Τα υποδεχτήκαμε!εισαγωγικής εταιρείας του ομίλου Σφακιανάκης.

Το zougla.gr βρέθηκε στο σημείο και «είδε» από κοντά τα πρώτα Ignis όπως και εκατοντάδες ακόμα αυτοκίνητα της μάρκας που έχουν έρθει γα να καλύψουν τις ανάγκες της Suzuki στη χώρα μας για τους επόμενους μήνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είμαστε οι... πρώτοι που πήγαμε να τα δούμε από κοντά!

Κινητήρας 1.2 και σύστημα mild hybrid

Όπως θα δείτε από τις αποκλειστικές εικόνες και το video του zougla.gr, οι αλλαγές στη σχεδίαση και στην Στις εκθέσεις  θα τα δούμε μετά την άρση απαγόρευσης της κυκλοφορίας…nκαμπίνα των επιβατών με το σημερινό Ignis είναι μικρές. Νέα εμπρός μάσκα, επανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας με ασημένια απόχρωση, φώτα LED και εσωτερικές αλλαγές που επικεντρώνονται κυρίως σε επιπλέον δυνατότητες εξατομίκευσης.

Εκεί ωστόσο που έχει αλλάξει το ιαπωνικό μοντέλο είναι στο νέο μηχανικό σύνολο. Πλέον ο κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1.2 λίτρων αποδίδει 83 ίππους και συνδυάζεται με ένα υβριδικό σύστημα 12V (mild hybrid), τηρώντας τους νέους κανονισμούς εκπομπών ρύπων, παρέχοντας χαμηλότερη κατανάλωση. Το Ignis εφοδιάζεται και με νέο αυτόματο  κιβώτιο ταχυτήτων τύπου CVT.

Τα Ignis έρχονται από το εργοστάσιο και με προστατευτικά ακόμα και στις ζάντες

Χωρίς τέλη κυκλοφορίας

Να σημειώσουμε πως το υβριδικό σύστημα με το οποίο εφοδιάζεται το Ignis μετατρέπει την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση σε ηλεκτρική, που φορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου και χρησιμοποιείται για την υποβοήθηση του κινητήρα κατά την επιτάχυνση.

Αξιοσημείωτο επίσης το γεγονός πως οι εκδόσεις με κίνηση στους δύο τροχούς δεν επιβαρύνονται με τέλη κυκλοφορίας.

Οι κυριότερες διαφορές (εκτός από τον κινητήρα) αφορούν αλλαγές στο εμπρός και πίσω τμήμα...

 

Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο (όπως και των υπολοίπων μοντέλων της Suzuki) πατώντας ΕΔΩ

Δείτε όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Suzuki Ignis πατώντας ΕΔΩ

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Suzuki Ignis πατήστε ΕΔΩ

 

Δείτε το videο από τα logistics της Suzuki στην Ελλάδα…

 

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης