Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Πριν από λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκε η πρώτη πανελλαδική παρουσίαση του νέου Nissan Note, ενός αυτοκινήτου που αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του. Η νέα σύγχρονη σχεδίαση, οι χώροι αλλά και τα υπερσύγχρονα συστήματα ασφαλείας με τα οποία εφοδιάζεται, είναι συστατικά που θα.. τσιγκλήσουν πολλούς υποψήφιους αγοραστές που αναζητούν πλέον το «όλα σε ένα», χωρίς κόστη και έκτακτες εισφορές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To 2014 θα υπάρξει ανάκαμψη

Κατά τη διάρκεια της σημαντικής, για τη Nissan παρουσίασης, μίλησε και ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης, Τάκης Θεοχαράκης. Ο πολύ έμπειρος επιχειρηματίας εμφανίστηκε αισιόδοξος για το μέλλον της χώρα μας αλλά και γενικότερα για τον κλάδο του αυτοκινήτου: «Έχουμε δείξει σημεία προόδου και αυτό σήμερα είναι πολύ σημαντικό. Παράλληλα ο τραπεζικός κλάδος παρουσιάζει σαφώς βελτιωμένη εικόνα. Άρα τι μπορούμε να περιμένουμε; Μία σταθεροποίηση του κλάδο μας αλλά και γιατί όχι μία μικρή έστω αύξηση για του χρόνου. Όλα αυτά είναι καλά νέα για εμάς και αρκεί να μην έχουμε άλλες απρόβλεπτες αναταράξεις σε πολιτικό επίπεδο. Φαίνεται από όλες τις ενδείξεις ότι το 2013 ήταν η χειρότερη χρονιά της κρίσης. Όλα δείχνουν ότι το 2014 θα ξεκινήσει η ανάκαμψη αλλά σε όλες αυτές τις προβλέψεις είμαι συγκρατημένα αισιόδοξος».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ομιλία του κ. Θεοχαράκη έγινε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου Nissan Note…

Σημαντικά στατιστικά στοιχεία
Ο κ. Θεοχαράκης δεν παρέλειψε να κάνει την πρόβλεψη του για τις πωλήσεις της φετινής χρονιάς. Ο ίδιος μίλησε για 54.300 μονάδες, νούμερο ελαφρώς πιο χαμηλό από το αντίστοιχο του 2012 ενώ αναφέρθηκε και στην αύξηση της κατηγορίας Β των αυτοκινήτων (σε αυτή βρίσκεται και το Nissan Note) που έχει φτάσει σε μερίδιο το 45%. Μίλησε επίσης για τις εταιρικές πωλήσεις που ήδη έχουν φτάσει το 50% του συνόλου της αγοράς αλλά και δε παρέλειψε να πει και για την αύξηση στη ζήτηση του diesel που πλέον αγγίζει το 55%. Από εκεί και πέρα η πρόβλεψη του για πωλήσεις του 2014 είναι στα 60.000 επιβατικά οχήματα.

Ο πελάτης έχει τον πρώτο λόγο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο ίδιος κατέχοντας την σημαντική αυτή θέση στην εν λόγω εισαγωγική εταιρεία, διαβεβαίωσε τους πελάτες της μάρκας πως η Nissan διαθέτει όλα τα όπλα που χρειάζονται για να καλύψει όχι μόνο τις πωλήσεις αλλά και το λεγόμενο after sales μιας και ο ίδιος δίνει πολύ μεγάλη έμφαση στην απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη μετά την πώληση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το οποίο γνωρίζουν άνθρωποι του χώρου, πως ο ίδιος δεν απολαμβάνει μόνο τα προνόμια του… γραφείου αλλά ασχολείται και επισκέπτεται όλες τις υπηρεσίες της εταιρείας ενώ συχνά πυκνά κάνει την εμφάνισή του ακόμα και στο συνεργείο!

Η ομιλία του έκλεισε χαρακτηριστικά λέγοντας: «Έχουμε μείνει όρθιοι στη χειρότερη στιγμή της αγοράς. Έχουμε δει τον πάτο του βαρελιού. Να συνεχίσουμε πιο δυνατά και να αναπτυχθούμε…..»

 

Διαβάστε επίσης: Ξεκίνησε η διάθεση του Nissan Note με τιμή κάτω από 12.000€

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης