Πως έγινε η προμήθεια των 65 αυτοκινήτων για τα στελέχη της ΔΕΗ;

Κάτι «μυρίζει» με την προμήθεια αυτοκινήτων της ΔΕΗ μέσω μίσθωσης. Τη στιγμή που στον ιδιωτικό τομέα όλοι λειτουργούν με budget και οι ανανεώσεις αυτοκινήτων πραγματοποιούνται προσεκτικά και πάντα οικονομικά για τον οποιονδήποτε οργανισμό εδώ διαφαίνεται κάτι που δεν συνάδει με τις εντολές του πρωθυπουργού.

Μάθαμε ότι η ΔΕΗ κατέληξε σε 65 ολοκαίνουργια αυτοκίνητα για να κινούνται τα στελέχη της.
Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις όχι με την BMW που πήρε τη μερίδα του λέοντος στις παραγγελίες (κατ εκτίμηση πάνω από το 50% των επιλεχθέντων αυτοκινήτων)  αλλά και με όλες τις άλλες εταιρίες που έδωσαν αυτοκίνητα στην ΔΕΗ, οφείλουμε να διευκρινίσουμε ότι οι εταιρίες καλά κάνουν και δίνουν ότι τους ζητάνε. Το θέμα είναι τι κάνει ένας οργανισμός σαν την ΔΕΗ.

Επαναλαμβάνουμε. Το σχόλιο δεν έχει να κάνει με τις εταιρίες. Όλα τα αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά. Κάποια απλώς σίγουρα δεν είναι φτηνά.

Λέγεται ότι τα αυτοκίνητα είχαν προεπιλεγεί από τα στελέχη της ΔΕΗ  αφού δεν υπήρχε πλαφόν μισθώματος.

——————————————————————————————————————————————

Μπήκαμε στη Μεγάλη εβδομάδα.

Σε λίγες ημέρες θα έχουμε Πάσχα. Όχι στο χωριό αλλά στις ταράτσες των πολυκατοικιών. Ωστόσο ακόμη και οι μικρές μετακινήσεις εντός περιφέρειας χρειάζονται προσοχή εκ μέρους των οδηγών. Πριν από μερικά 24ωρα στην εθνική οδό Αθηνών Λαμίας από τα ΚΤΕΛ του Κηφισού έως τη Νέα Κηφισιά γινόταν κόλαση από κίνηση.

Γιατί; Απλά γιατί στη μέση του δρόμου σε διαφορετικά σημεία είχαν ακινητοποιηθεί αρκετά αυτοκίνητα. Άλλος είχε  ξεχάσει να βάλει βενζίνη και άλλος –για να κάνει οικονομία- είχε «ξεχάσει» να κάνει έναν τυπικό έλεγχο στον αυτοκίνητο.

Τα αυτοκίνητα για να μην σας αφήσουν στη μέση του δρόμου χρειάζονται φροντίδα. Οδηγός φορτηγού από εταιρία οδική βοήθεια είπε ότι ένα  στα δύο αυτοκίνητα δεν είχαν λάδια και …κόλλησαν.

Έτσι για να το υπενθυμίσω. Η σωστή συντήρηση στο αυτοκίνητο δεν είναι σπατάλη αλλά οικονομία. Και εκτός από αυτό δεν θα έχετε ταλαιπωρία και εκνευρισμό.

——————————————————————————————————————————————

O πιο δημοφιλής θεσμός αγώνων karting στην Ελλάδα,το Rotax MAX Challenge, άλλαξε ονομασία. Γιατί;

Μα απλά γιατί ξέμειναν από ρευστό.
Οι αγωνιζόμενοι έχουν τα δικά τους αγωνιστικά έξοδα. Δεν μπορούν να συνεισφέρουν στο θεσμό. Θεατές δεν υπάρχουν λόγω κορωνοϊού άρα δεν υπάρχουν και έσοδα.

Τη λύση έδωσε ο Διευθύνων σύμβουλος του ΙΚΤΕΟ Πήγασος, Γιώργος Κορμπάκης. Μπήκε χορηγός στους αγώνες και φυσικά ο CEO της Rotax Hellas, Δημήτρης Γαλάτσης δεν δυσκολεύτηκε να δεχθεί την πρόταση.

Κερδισμένοι από αυτόν τον καλό  «οικονομικό γάμο» είναι οι αγωνιζόμενοι που συμμετέχουν στο Rotax MAX Challenge GR. Με αυτή τη συμφωνία απαλλάχθηκαν από ένα πρόσθετο βάρος.

Απλά για την ιστορία το Rotax MAX Challenge GR είναι θεσμός που επί 20 έτη με τον υγιή συναγωνισμό δημιουργεί νέους οδηγούς όχι μόνον στις πίστες αλλά και στην καθημερινότητα μας. 

——————————————————————————————————————————————

Μέχρι το 2024 η  PIRELLI θα είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής της F1. Την πρόταση στην Pirelli για να συνεχίσουν τη συνεργασία τους, έκαναν από κοινού FIA και η FORMULA 1. Το ισχύον συμβόλαιο με τη FIA και τη Formula 1 τέθηκε σε ισχύ το 2018 . Προέβλεπε την προμήθεια ελαστικών 13 ιντσών το 2020 και εν  συνεχεία την προμήθεια ελαστικών 18 ιντσών για τα τρία επόμενα έτη έως και το 2023.

Η πανδημία COVID -19 επηρέασε τη σεζόν 2020 της F1. Υποχρέωσε την FIA και τη Formula 1 να εφαρμόσουν έκτακτα μέτρα. Έτσι με την ακύρωση των δοκιμών σταμάτησε και η εξέλιξη των ελαστικών.

Τώρα που τα πράγματα καλυτερεύουν και μετά την πρόταση για συνεργασία μέχρι  το 2024 να είστε σίγουροι ότι όλο και κάτι καινούριο θα ανακαλύψουν από τις δοκιμές. Και να ξέρετε ότι οι βελτιώσεις που γίνονται στους αγώνες φτάνουν μετά σε εμάς. Τους καταναλωτές. 

——————————————————————————————————————————————

Να πούμε συγχαρητήρια για τις επιδόσεις τους στον Έλληνα Ανδρέα Λασκαράτο, ο οποίος συμμετέχει στον ανταγωνιστικό θεσμό του European Le Mans Series. Με το πρωτότυπο Ligier JS P320-Nissan στη Βαρκελώνη κατέκτησε την 4η θέση στην  κατηγορία  LMP3. Μετρημένος στα λόγια και αποδοτικός στα έργα. Μπράβο του.

——————————————————————————————————————————————

Η Peugeot όταν ανακοίνωσε τη συμμετοχή της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) για το 2022 στην κορυφαία κατηγορία LMH (Le Mans Hypercar) αποφάσισε να κάνει ένα μικρό δώρο στους οδηγούς της που θα συμμετέχουν στους αγώνες.

Δώρισε το δυνατό 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED στους οδηγούς αγώνων Loïc Duval, Kevin Magnussen, Paul Di Resta, Mikkel Jensen, Gustavo Menezes και James Rossiter.

Το αυτοκίνητο που θα οδηγούν όταν κάνουν βόλτες με τις οικογένειες τους είναι στις εκδόσεις σεντάν ή SW. Μπράβο στη σκέψη.

——————————————————————————————————————————————

Όταν ο ένας τρέχει γιατί έχει προτεραιότητα (σε κατοικημένη περιοχή) και ο άλλος μιλάει στο τηλέφωνο και δεν προσέχει τα STOP τότε μοιραία γίνεται το κακό. Τουλάχιστον στην περίπτωση αυτή δεν υπήρχε τραυματισμός. Μόνο υλικές ζημιές αλλά και οικονομικές επιβαρύνσεις. Ό ένας σίγουρα δεν πληρώνει.

Τον άλλον τον καλύπτει η ασφαλιστική εταιρία. Για να πούμε όμως και του στραβού το δίκιο φταίνε και οι δύο άσχετα αν υπάρχει παραβίαση του STOP.

Μπορεί ο ένας οδηγός να παραβίασε την προτεραιότητα όμως και ο άλλος που έπεσε πάνω του αν πήγαινε με τα χιλιόμετρα που ορίζει ο ΚΟΚ (κατοικημένη περιοχή είναι και μάλιστα 100 μέτρα από σχολείο) δεν θα το γυρνούσε τούμπα το άλλο αυτοκίνητο.