Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
(saribal@otenet.gr)
Η κρίση έχει χτυπήσει την πόρτα όλων των Ελλήνων και όπως ήταν αναμενόμενο έχει επηρεάσει και αυτούς που ασχολούνται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Είναι λογικό, λοιπόν, οι αγώνες να έχουν μειωθεί, άλλοι να πηγαίνουν από αναβολή σε αναβολή εξαιτίας του μικρού αριθμού συμμετεχόντων και άλλοι να διεξάγονται με ελάχιστους οδηγούς. Μέσα σε όλο αυτό το αρνητικό κλίμα, κάποιοι τα δίνουν όλα για όλα ή απλώς… σκίζονται για να φέρουν εις πέρας αυτό που αγαπούν περισσότερο.
Δεν φαίνεται, όμως, να ισχύει το ίδιο για κάποιους άλλους, όπως για παράδειγμα για τον
Δωρεάν διαφήμιση…
Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, απλώς μεταφέρουμε αυτά που βλέπουμε και δημοσιεύουμε και σε φωτογραφίες, προκειμένου να καταλάβουν οι… ρομαντικοί ότι και εδώ γίνεται ένα άλλο παιχνίδι εις βάρος τους. Κοιτάζοντας την επίσημη ιστοσελίδα του ιστορικού ράλι Ακρόπολις, ενός αγώνα με ευρωπαϊκό ενδιαφέρον που διεξήχθη πριν από λίγες ημέρες στην Ελλάδα, παρατηρούμε ότι διαφημίζεται μέσα από αυτή ένα συγκεκριμένο ταξιδιωτικό πρακτορείο. Ο λόγος για το Ron Travel, το οποίο δεν πληρώνει κανένα ποσό για διαφήμιση (όταν όλοι γνωρίζουν ότι η ΕΛΠΑ παραπαίει οικονομικά), αφού ανήκει στον πρόεδρο της ΟΜΑΕ – ΕΘΕΑ, Μανώλη Χαλιβελάκη. Έτσι, πολύ απλά και με τις… ευλογίες του προέδρου, γίνεται γνωστή η εν λόγω επιχείρηση, χωρίς κόπο και χρήμα, «αναγκάζοντας» και αρκετούς οδηγούς να κλείσουν τα δωμάτιά τους μέσω αυτού του γραφείου, για ευνόητους λόγους.
Παραπάνω βλέπετε την επίσημη ιστοσελίδα του ιστορικού ράλι Ακρόπολις…
… και σε αυτή τη φωτογραφία, κάνοντας zoom, τη δωρεάν διαφήμιση για το μαγαζί του προέδρου!
Ωστόσο, αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι το τι κάνει το Δ.Σ. της ΕΛΠΑ, το αγωνιστικό τμήμα της ΕΛΠΑ αλλά και οποιουδήποτε άλλου τμήματος που εμπλέκεται σε αγώνες στην Ελλάδα. Το αν… κοιμάται δεν το γνωρίζουμε, αλλά αυτό που μπορεί ο καθένας να καταλάβει είναι πως ορισμένοι χρησιμοποιούν, προφασιζόμενοι την αγάπη τους για το σπορ, τους αγώνες, για να διαφημίζουν τα μαγαζιά τους και να μεγαλώνουν τον κύκλο εργασιών, χωρίς να ξοδέψουν ούτε ένα ευρώ! Από την άλλη, ίσως δεχόμασταν ότι το συγκεκριμένο ταξιδιωτικό γραφείο προσέφερε στους εμπλεκομένους με ειδικές τιμές παροχές, χορηγίες σε αγωνιζόμενους κ.λπ., αλλά είναι κοινό μυστικό ότι, όταν διεξάγεται αγώνας σε κάποια περιοχή, οι τιμές αυτομάτως ανεβαίνουν και, για να κλείσεις δωμάτιο, πρέπει να περάσεις από το συγκεκριμένο πρακτορείο.
Δεν καταλαβαίνουν τι γίνεται;