Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
(saribal@otenet.gr)
Η κρίση έχει χτυπήσει την πόρτα όλων των Ελλήνων και όπως ήταν αναμενόμενο έχει επηρεάσει και αυτούς που ασχολούνται με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Είναι λογικό, λοιπόν, οι αγώνες να έχουν μειωθεί, άλλοι να πηγαίνουν από αναβολή σε αναβολή εξαιτίας του μικρού αριθμού συμμετεχόντων και άλλοι να διεξάγονται με ελάχιστους οδηγούς. Μέσα σε όλο αυτό το αρνητικό κλίμα, κάποιοι τα δίνουν όλα για όλα ή απλώς… σκίζονται για να φέρουν εις πέρας αυτό που αγαπούν περισσότερο.
Δεν φαίνεται, όμως, να ισχύει το ίδιο για κάποιους άλλους, όπως για παράδειγμα για τον Μανώλη Χαλιβελάκη (φωτό αριστερά), ο οποίος τυγχάνει να είναι πρόεδρος της ΟΜΑΕ (υποψήφιας ομοσπονδίας αυτοκινήτου), της ΕΘΕΑ (Εθνικής Επιτροπής Αγώνων) και των… «μέσα και έξω» της ΕΛΠΑ, που -ως γνωστόν- αντιμετωπίζει πολλά οικονομικά προβλήματα. Μέσω της ΕΛΠΑ λοιπόν, η οποία -για όσους δεν το γνωρίζουν- αντιπροσωπεύει την Ελλάδα στη FIA, γίνονται και… μπίζνες, αφού οι αγώνες της χρησιμοποιούνται από τον ίδιο τον πρόεδρο για να διαφημίζει την εταιρεία που διαθέτει, προς δικό του, φυσικά, όφελος.
Δωρεάν διαφήμιση…
Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, απλώς μεταφέρουμε αυτά που βλέπουμε και δημοσιεύουμε και σε φωτογραφίες, προκειμένου να καταλάβουν οι… ρομαντικοί ότι και εδώ γίνεται ένα άλλο παιχνίδι εις βάρος τους. Κοιτάζοντας την επίσημη ιστοσελίδα του ιστορικού ράλι Ακρόπολις, ενός αγώνα με ευρωπαϊκό ενδιαφέρον που διεξήχθη πριν από λίγες ημέρες στην Ελλάδα, παρατηρούμε ότι διαφημίζεται μέσα από αυτή ένα συγκεκριμένο ταξιδιωτικό πρακτορείο. Ο λόγος για το Ron Travel, το οποίο δεν πληρώνει κανένα ποσό για διαφήμιση (όταν όλοι γνωρίζουν ότι η ΕΛΠΑ παραπαίει οικονομικά), αφού ανήκει στον πρόεδρο της ΟΜΑΕ – ΕΘΕΑ, Μανώλη Χαλιβελάκη. Έτσι, πολύ απλά και με τις… ευλογίες του προέδρου, γίνεται γνωστή η εν λόγω επιχείρηση, χωρίς κόπο και χρήμα, «αναγκάζοντας» και αρκετούς οδηγούς να κλείσουν τα δωμάτιά τους μέσω αυτού του γραφείου, για ευνόητους λόγους.
Παραπάνω βλέπετε την επίσημη ιστοσελίδα του ιστορικού ράλι Ακρόπολις…
… και σε αυτή τη φωτογραφία, κάνοντας zoom, τη δωρεάν διαφήμιση για το μαγαζί του προέδρου!
Ωστόσο, αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι το τι κάνει το Δ.Σ. της ΕΛΠΑ, το αγωνιστικό τμήμα της ΕΛΠΑ αλλά και οποιουδήποτε άλλου τμήματος που εμπλέκεται σε αγώνες στην Ελλάδα. Το αν… κοιμάται δεν το γνωρίζουμε, αλλά αυτό που μπορεί ο καθένας να καταλάβει είναι πως ορισμένοι χρησιμοποιούν, προφασιζόμενοι την αγάπη τους για το σπορ, τους αγώνες, για να διαφημίζουν τα μαγαζιά τους και να μεγαλώνουν τον κύκλο εργασιών, χωρίς να ξοδέψουν ούτε ένα ευρώ! Από την άλλη, ίσως δεχόμασταν ότι το συγκεκριμένο ταξιδιωτικό γραφείο προσέφερε στους εμπλεκομένους με ειδικές τιμές παροχές, χορηγίες σε αγωνιζόμενους κ.λπ., αλλά είναι κοινό μυστικό ότι, όταν διεξάγεται αγώνας σε κάποια περιοχή, οι τιμές αυτομάτως ανεβαίνουν και, για να κλείσεις δωμάτιο, πρέπει να περάσεις από το συγκεκριμένο πρακτορείο.
Δεν καταλαβαίνουν τι γίνεται;
Σε κάθε περίπτωση, τόσο ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ όσο και τα υπόλοιπα μέλη κάνουν πως δεν βλέπουν τίποτα ή απλώς δεν παίρνουν χαμπάρι τι γίνεται κάτω από τη μύτη τους. Όλα αυτά συνέβαιναν αλλά και συμβαίνουν εν έτει 2012, όμως, όπως φαίνεται, το κουβάρι άρχισε να ξετυλίγεται. Η έρευνα συνεχίζεται και, όπως θα διαβάσετε και τις επόμενες ημέρες μόνο στη zougla.gr, δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που συνεργάζονται μόνιμα με την ΕΛΠΑ απλά και μόνο επειδή αυτές ανήκουν σε συμφέροντα ανθρώπων – μελών της ΕΛΠΑ.