Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

Περισσότερα από ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα στην Ελλάδα παραμένουν ακινητοποιημένα και κλεισμένα σε γκαράζ ή παρατημένα σε χωράφια, καθώς οι ιδιοκτήτες τους δεν έχουν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας. Βασική αιτία, η υψηλή φορολογία και το κόστος χρήσης, που έχουν οδηγήσει σε μία άνευ προηγουμένου κατάσταση…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα εγκατελειμένα αυτοκίνητα ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο στην Ελλάδα…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, ένα αυτοκίνητο ακόμα και όταν είναι ακινητοποιημένο για μεγάλο χρονικό διάστημα, χρειάζεται την απαραίτητη συντήρηση, προκειμένου όταν επανέλθει στην κυκλοφορία να λειτουργεί χωρίς προβλήματα. Οι περισσότεροι πιστεύουν πως το μοναδικό σημείο που θα πρέπει να προσέχουν είναι η μπαταρία. Στην πραγματικότητα όμως υπάρχουν και άλλα πράγματα που πρέπει να προσέχουμε και μπορούμε να τα ελέγχουμε μόνοι μας χωρίς τη βοήθεια μηχανικού.

Τι θα πρέπει να προσέξουμε
Συναντήσαμε τον Λεωνίδα Κύρκο (φωτογραφία δεξιά), οδηγό αγώνων και κορυφαίο μηχανικό, ο οποίος μας έδωσε τις συμβουλές του έτσι ώστε η περιουσία των χιλιάδων ιδιοκτητών να μην καταλήξει στα παλιοσίδερα. Σύμφωνα με τον πρωταθλητή αναβάσεων του 2013, στα σημαντικότερα σημεία που θα πρέπει να επικεντρωθούμε είναι τα εξής: στάθμη καυσίμου, ελαστικά, μπαταρία και λειτουργία κινητήρα…

Παρακολουθήστε το παρακάτω video και θα μάθετε πόσο απλό είναι να διατηρείται το «παρκαρισμένο» σας αυτοκίνητο σε τέλεια κατάσταση…

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης