Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη
 

Στην εποχή του διαδικτύου, με ένα απλό κλικ, μπορεί ο καθένας να αντλήσει όποια πληροφορία θέλει. Το αυτοκίνητο ως μέσο ανάγκης απευθύνεται σε εκατομμύρια κόσμου οι οποίοι είτε ως χόμπι, είτε ως υποψήφιοι πελάτες, αναζητούν ειδήσεις καθημερινά.

Πώς όμως η είδηση φτάνει στις οθόνες μας; Εκτός από το ρεπορτάζ των δημοσιογράφων, ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ενημέρωσης έχει να κάνει με τα γραφεία τύπου και δημοσίων σχέσεων που διαθέτουν οι περισσότερες εταιρείες. Από εκεί «βγαίνουν» οι περισσότερες ειδήσεις και ενημερώνονται οι δημοσιογράφοι που αρθρογραφούν σε ιστοσελίδες, εφημερίδες, τηλεοράσεις, ραδιόφωνα. Αυτή η τακτική ακολουθείται παγκοσμίως και φυσικά στην Ελλάδα. Όλες σχεδόν οι εταιρείες διαθέτουν τμήμα δημοσίων σχέσεων που προσπαθεί για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ούτως ώστε η τελική είδηση να προσελκύσει το ενδιαφέρον του αναγνωστικού κοινού.

Η είδηση πρέπει να βγει… τώρα!!!
Με λίγα λόγια όσοι εργάζονται σε αυτό το πολύ σημαντικό πόστο είναι οι άνθρωποι πίσω από τις κάμερες και είναι αυτοί που προωθούν τα νέα μοντέλα που έρχονται στην Ελλάδα. Με μία βαλίτσα, τις περισσότερες φορές στο ένα χέρι (καθώς οι παρουσιάσεις και τα ταξίδια είναι πολλά), προσπαθούν να ανταπεξέλθουν στην σύγχρονη εποχή του αυτοκινήτου που «τρέχει» με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Στο άλλο (χέρι) έχουν το laptop, γιατί η είδηση πρέπει να επεξεργαστεί, γραφτεί και σταλεί άμεσα στα Μέσα για να δει το φως της δημοσιότητας. 

Αυτός είναι ο ρόλος των PR Manager ή αλλιώς των ανθρώπων που βρίσκονται στο τιμόνι των δημοσίων σχέσεων στις εταιρείας που εισάγουν αυτοκίνητα. Παρακάτω μπορείτε να μάθετε ποιοι είναι αυτοί που κινούν τα νήματα στον ελλαδικό χώρο.

H Κορίνα Πατέλη είναι επικεφαλής του γραφείου δημοσίων σχέσεων στις εταιρείες, Abarth, Alfa Romeo, Fiat και Fiat Professional…

O Θανάσης Αγγελής είναι ο διευθυντής δημοσίων σχέσεων στις μάρκες Audi, Bentley και VW…

H Βίκη Καραδήμου βρίσκεται στο κομμάτι επικοινωνίας των, Audi, Bentley και VW…

Η Βιβή Δαλάκου είναι υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων των BMW και Mini…

O Γιάννης Καραβάς είναι ο υπεύθυνος επικοινωνίας των εταιρειών Chevrolet και SsangYong…

O Ιάκωβος Κρομμύδας είναι ο PR Manager στην Citroen ενώ ακούγεται πως θα αναλάβει και την Peugeot…


Η Αγγελική Καρίτσα είναι η PR Manager στην Ferrari…

H Χρύσα Αγρογιάννη είναι η διευθύντρια επικοινωνίας της Ford…

Ο Γιώργος Παππάς είναι ο διευθυντής επικοινωνίας των Honda και Mitsubishi…

H Μαρία Φίλου είναι η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της Hyundai…

O Σωτήρης Κανελάκης βρίσκεται στο τιμόνι επικοινωνίας της Isuzu…

H Μαίρη Παλαιολόγου φροντίζει για την επικοινωνία της Kia…

H Αλέκα Μακρή είναι η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων σε Lamborghini, Lotus και Maserati…

H Κορίνα Βαλυράκη είναι υπεύθυνη επικοινωνίας των εταιρειών Lancia και Jeep…

Η Σοφία Μητράκη είναι η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων των Land Rover και Jaguar…

H Γεωργία Σπόζιτο είναι η υπεύθυνη επικοινωνίας της Mahindra…


O Γιώργος Τσιάρας είναι ο υπεύθυνος επικοινωνίας στη Mazda…

H Αλεξάνδρα Χρυσσού είναι η επικεφαλής δημοσίων σχέσεων των Mercedes και Smart…

O Γιάννης Μεθενίτης ελέγχει την επικοινωνία των εταιρειών Nissan και Infiniti…

H Αμαλία Γιαννακοπούλου είναι η διευθύντρια επικοινωνίας στην Opel…

H Μάιρα Πασσιά βρίσκεται στο τιμόνι της ενημέρωσης για την μάρκα Porsche…

H Ιουλία Κοτζαμάνη είναι η υπεύθυνη επικοινωνίας στις μάρκες Renault και Dacia…

H Βάσω Χατζοπούλου είναι η PR Manager της Seat…

O Πάνος Πανόπουλος είναι ο διευθυντής δημοσίων σχέσεων της Skoda…

Η Κρίστη Γερούλη είναι η υπεύθυνη επικοινωνίας στη Skoda…

H Μαρία Τσίκλου είναι η υπεύθυνη για την επικοινωνία της Subaru…

H Κλαίρη Χατζηγιάννη είναι η επικεφαλής δημοσίων σχέσεων των, Toyota και Lexus…

Ο Νίκος Μαρτίνος είναι ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων στην Volvo…