Με το δάχτυλο στην.. σκανδάλη και με τις εξελίξεις να τρέχουν, βρίσκονται εδώ και μέρες τα Κυβερνητικά στελέχη που ετοιμάζουν και πάλι τον εύκολο τρόπο είσπραξης χρημάτων. Για όσους δεν κατάλαβαν το… θύμα είναι το αυτοκίνητο που συνεχίζει να τιμωρείται χωρίς λόγο και χωρίς να υπάρχει καμία σοβαρή μελέτη.
Σε παλαιότερο άρθρο αποκαλύψαμε με στοιχεία και επίσημη έρευνα πως τα τεκμήρια των αυτοκινήτων δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα. Τα νούμερα είναι ιδιαίτερα ψηλά με αποτέλεσμα στην πράξη, το κόστος χρήσης για ένα καθημερινό αυτοκίνητο να θυμίζει κόστος Bugatti… Οι υπεύθυνοι αν και γνωρίζουν το λάθος με τα νούμερα των τεκμηρίων δεν έχουν προχωρήσει σε τροποποίηση με αποτέλεσμα να την πληρώνουν πάντα οι φορολογούμενοι πολίτες.
Πληρωμή με αναδρομική ισχύ
Η δεύτερη… σφαλιάρα και… τιμωρία θα λέγαμε αφορά τον κυβισμό των αυτοκινήτων. Εν έτη λοιπόν 2015 και με την τεχνολογία να τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα, η φορολογία συνεχίζει να βασίζεται στα κυβικά του αυτοκινήτου! Όσο περισσότερα είναι, τόσο το χειρότερο για τον ιδιοκτήτη που όπως δείχνουν τα πράγματα θα αναγκαστεί να πληρώσει και άλλα, ακόμα περισσότερα! Οι φήμες μάλιστα για Αν ισχύσουν οι φήμες τότε ιδιοκτήτες με αυτοκίνητα που εφοδιάζονται με κινητήρες 1.928 κ.εκ. και πάνω θα πληρώσουν νέους φόρους! αναδρομική ισχύ (όσον αφορά την αύξηση) μπορεί να μην είναι τελικά φήμες, καθώς το ίδιο σκηνικό έχουμε βιώσει και στο παρελθόν, όταν και είδαμε για πρώτη φορά τον περιβόητο φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Ήταν η χρονιά που δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αναγκάστηκαν να πληρώσουν υπέρογκα ποσά γιατί έκαναν το λάθος να αποκτήσουν το αυτοκίνητο των ονείρων τους. Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τα κίνητρα που δόθηκαν για την απόκτηση αυτών των οχημάτων από την τότε Κυβέρνηση, με αποτέλεσμα άνθρωποι της καθημερινότητας και όχι… εργοστασιάρχες, να κάνουν το όνειρό τους πράξη και να την πατήσουν.
Θέλεις αυτοκίνητο; Καλά να πάθεις…
Μην ξεχνάμε πως η αγάπη των Ελλήνων για ένα καλό αυτοκίνητο είναι γνωστή κάτι που ισχύει και με την κατοικία. Αυτά τα δύο λοιπόν, που κάθε Έλληνας θα αποκτούσε όταν έβρισκε την λεγόμενη ευκαιρία, οι άνθρωποι της εξουσίας τα φορολογούν με ποσά που ξεπερνούν κάθε φαντασία.
Δεν πρέπει πάντως να ξεχνάμε και τους υπόλοιπους φόρους που επιβαρύνουν ένα αυτοκίνητο (και αλλάζουν συνεχώς), που για όσους δεν το γνωρίζουν δεν είναι πολυτέλεια αλλά είδος πρώτης ανάγκης Πριν τις εκλογές κάποιοι μιλούσαν για ελάφρυνση στην φορολογία των αυτοκινήτων. Τώρα που κυβερνούν μάλλον ξέχασαν αυτά που έλεγαν… στην σύγχρονη εποχή που ζούμε. Από τον ΦΠΑ, το τέλος ταξινόμησης και ότι ο καθένας μπορεί να φανταστεί υπάρχει ως φόρος… Στην εποχή μάλιστα του λεγόμενου downsizing (μικροί κινητήρες με μεγάλη ιπποδύναμη και χαμηλούς ρύπους) κάποιοι συνεχίζουν να νομίζουν πως τα κυβικά σε ένα αυτοκίνητα δείχνουν και την πολυτέλειά του.
Προφανώς ή δεν μπορούν να καταλάβουν σε ποιο τεχνολογικό κόσμο ζούνε ή μάλλον θα πρέπει να αποσυρθούν από την ενεργό δράση…
Στο δρόμο 50.000 υπάλληλοι του ιδιωτικού τομέα..
Σε κάθε περίπτωση ο… λιτός βίος του Γιάνη Βαρουφάκη πιάνει τόπο καθώς και άλλοι εργαζόμενοι θα μείνουν στο δρόμο. Μάλλον ο κύριος υπουργός ξεχνά ή δεν… γνωρίζει γιατί δεν δουλεύουν στο δημόσιο, πως πάνω από 50.000 εργαζόμενοι στον κλάδο του αυτοκινήτου έχασαν τη δουλειά τους τα τελευταία χρόνια.
Διαβάστε επίσης: Ποια είναι τα πραγματικά τεκμήρια των αυτοκινήτων
Διαβάστε επίσης: Υπόσχονται αλλαγές (τέλη, τεκμήρια, διόδια) στην φορολογία των αυτοκινήτων...