Από τα μέτρα των 13,5 δις. ευρώ δεν θα μπορούσε να γλιτώσει το «αυτοκίνητο» που θεωρείται ως ένας από τους καλύτερους «πελάτες» των κρατικών ταμιών. Πιο συγκεκριμένα θα υπάρξει αύξηση στα διόδια της Εγνατίας οδού από 0,30 έως 1,40 ευρώ γεγονός που σημαίνει πως θα επιβαρύνει σημαντικά τον προϋπολογισμό όλων αυτών που χρησιμοποιούν το δρόμο που ενώνει την ανατολική με τη δυτική Ελλάδα.

Από εκεί και πέρα τεράστιο πλήγμα αναμένεται να δεχτούν περίπου 90.000 ιδιοκτήτες οχημάτων που τα έχουν μετατρέψει σε υγραέριο. Και αυτό διότι σύμφωνα με τα νέα μέτρα που θα λάβει η Κυβέρνηση και θα ανακοινώσει επίσημα τις επόμενες ημέρες θα υπάρξει σημαντική αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο υγραέριο γεγονός που σημαίνει πως η τιμή του θα εκτοξευτεί στο 1.20 από το 0.90 που είναι σήμερα! Από τα 90.000 οχήματα να σημειώσουμε ότι τα 78.000 είναι νόμιμα ενώ τα υπόλοιπα κυκλοφορούν χωρίς οι ιδιοκτήτες τους να τα έχουν δηλώσει ως υγραεριοκίνητα. Η κίνηση αυτή αναμένεται θα εκτινάξει τα έξοδα των οδηγών οι οποίοι μέχρι πριν από… λίγες ημέρες αναζητούσαν τρόπους να μειώσουν τα κόστη τους. Όπως όμως αποδεικνύεται όχι μόνο δεν θα τα μειώσουν αλλά αρκετοί θα “μπουν και μέσα” αν δεν έχουν προλάβει να κάνουν απόσβεση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιπλέον πλήγμα θα δεχτεί και η συγκεκριμένη αγορά αφού από σήμερα κιόλας θα σταματήσει η κίνηση στα συνεργεία που δούλευαν με κιτ υγραεριοκίνησης (και οι ιδιοκτήτες τους είχαν επενδύσει χιλιάδες ευρώ) και ταυτόχρονα θα απολυθούν εκατοντάδες εργαζόμενοι από τους 2.500 που απασχολούνται σήμερα. «Οι εισαγωγικές εταιρίες αυτών των κιτ θα καταστραφούν» δήλωσε χαρακτηριστικά στη zougla.gr επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στο χώρο.

Αυτή τη στιγμή υπολογίζεται πως τα αυτοκίνητα που μετατρέπονται από βενζίνη σε υγραέριο αγγίζουν τα 2.000 το μήνα με κατακόρυφο ρυθμό ανάπτυξης. Όπως είναι εύκολο να καταλάβει κανείς το νούμερο αυτό σχεδόν θα μηδενιστεί αφού δεν θα υπάρχει νόημα και κίνητρο για τους ιδιοκτήτες να τα μετατρέψουν από βενζίνη σε υγραέριο.

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης