Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα τελευταία χρόνια είναι ξεκάθαρο πως οι Γάλλοι έχουν ξεκινήσει τη δική τους… επίθεσή τους στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Αυτό αποτυπώνεται στα καινούργια μοντέλα, τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία κα την τεχνολογία ενώ όλα αυτά μεταφράζονται σε πωλήσεις  που συνεχώς αυξάνονται.

Το εσωτερικό ενός Peugeot...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο άγρια απο ποτέ

Τρανταχτό είναι το παράδειγμα της μάρκας Peugeot που ανεβάζει τα μερίδιά της τόσο σε παγκόσμιο Ικανοποιημένος πελάτης πριν αλλά και μετά την πώληση…επίπεδο όσο και σε ελληνικό. Κάνοντας μία απλά ανάλυση των στοιχείων αποδεικνύεται η δυναμική της μάρκας που δείχνει πιο… άγρια από ποτέ.

Την τελευταία πενταετία τα νούμερα, τα ποσοστά και οι θέσεις που καταλαμβάνει στην ελληνική πραγματικότητα η γαλλική φίρμα μαρτυρούν τρία πράγματα. Πως τα αυτοκίνητα Peugeot ταιριάζουν στην Έλληνα οδηγό, η εμπορική πολιτική της εισαγωγικής εταιρείας (όμιλος Συγγελίδη) αφουγκράζεται το πνεύμα της εποχής και τρίτον, πως η ομάδα της εισαγωγικής εταιρίας μαζί με τους αντιπροσώπους… τρέχουν με γοργούς ρυθμούς έχοντας στόχο να εξασφαλίσουν ικανοποιημένους πελάτες πριν και μετά την πώληση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Peugeot 3008...


Η γκάμα των μοντέλων

Από το μικρό 108 στο μεγάλο SUV, το 5008…  Η γκάμα των μοντέλων καλύπτει μικρές και μεγάλες ανάγκες. Το 108 είναι ένα ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης ενώ το 208 που ανεβαίνει κατηγορία μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για διαδρομές εκτός αστικού κύκλου.

Η έκπληξη ακούει στο όνομα 2008, ένα Crossover που σε βάζει στο κλίμα του υπερυψωμένου οχήματος. Τα 3008 και 5008 είναι τα SUV που μαζί με το 308 άλλαξαν πολύ την εικόνα των Γάλλων ενώ το 508 που θα ξεκινήσει να πωλείται σε λίγες εβδομάδες στην Ελλάδα θα βάλει πολύ κόσμο σε σκέψη να αλλάξει… συνήθειες.

Το νέο Peugeot 508 ξεκινά σε λίγες εβδομάδες τη σταδιοδρομία του στην ελληνική αγορά


Στην 2η θέση

Κοιτάζοντας τις πωλήσεις διαπιστώνουμε και την μεγάλη άνοδο σε πωλήσεις, μερίδια και… θέσεις. Ο ιανουάριος ξεκίνησε πολύ δυνατά για την Peugeot στην Ελλάδα… Όπως θα δείτε χαρακτηριστικά από τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), το 2015, η Peugeot εκτόξευσε τις πωλήσεις της (μεταβατική περίοδος εισαγωγικής εταιρείας) φτάνοντας σε μερίδιο 6,4% από 2,8%.

Κάθε χρονιά που περνούσε οι πωλήσεις ανέβαιναν σχεδόν κατά… 1.000 μονάδες ενώ το 2018 οι ταξινομήσεις ήταν αυξημένες (συγκριτικά με το 2017) κατά 1.868 καινούργια αυτοκίνητα ενώ το μερίδιο έφτασε στο 8,1% από 7,4%.

Η 3η θέση (πίσω από Toyota και VW) δείχνουν τη δυναμική της που ήδη φάνηκε ακόμα μεγαλύτερη τον φετινό Ιανουάριο καθώς με 1.019 ταξινομήσεις και μερίδιο 11,1% η Peugeot ανέβηκε στη 2η θέση…

Πωλήσεις – Μερίδια – Θέση*

2014: 1.969 – 2.8% – 16η θέση
2015: 4.855 – 6,4% – 5η θέση
2016: 5.582 – 7,1% – 5η θέση
2017: 6.503 – 7,4% – 5η θέση
2018: 8.371 – 8,1% – 3η θέση
*Στοιχεία: ΣΕΑΑ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης