Η Οδική Ασφάλεια σήμερα κινείται σε αχαρτογράφητα νερά, χωρίς ξεκάθαρη στρατηγική, στόχους και όραμα. Φυσικά έχουν γίνει έργα. Και η νεότερη γενιά οδηγών -πλην κάποιων εξαιρέσεων- έχει μπεί στο νόημα της ασφαλούς οδήγησης.
Όμως δεν νοείται επανάπαυση στη δήθεν μείωση δεικτών που όμως δεν σχετίζεται ούτε με την οδηγητική συμπεριφορά, ούτε με τα απαιτούμενα έργα οδικών υποδομών(κάμερες, στηθαία κλπ)-τα τελευταία εξακολουθούν να είναι ελλειμματικά και ζητούμενα.
Για να αντιμετωπισθούν συγκεντρωτικά τα προβλήματα και να υπάρξουν ολιστικές δράσεις , η Oδική Oμοσπονδία Eλλάδος (ΟΔΟΜΕΛ-έτος ίδρυσης 1955) προτείνει για άλλη μια φορά την άμεση ίδρυση Υφυπουργείου Οδικής Ασφάλειας, το οποίο θα υπάγεται στο ΥΠΟΜΕ.
Στην ανακοίνωσή της τονίζει:
« Έχουμε επανειλημμένα επισημάνει τα προβλήματα. Αυτά διαφέρουν σημαντικά από ό,τι συνέβαινε στο παρελθόν, δηλαδή δεν καταγράφονται σε αυτοκινητόδρομους ή σε αγροτικούς δρόμους. Αντίθετα καταγράφονται στον αστικό ιστό των μεγάλων αστικών κέντρων , και ιδιαίτερα στο Λεκανοπέδιο Αττικής αλλά και στη Θεσσαλονίκη. Το 40% των δυστυχημάτων αναφέρεται σε νέα άτομα ηλικίας 18 έως 40 ετών ενώ ένα εξίσου εντυπωσιακό ποσοστό 45% περιλαμβάνει μοτοσυκλέτες ή πεζούς. Προτείνουμε την άμεση ίδρυση Υφυπουργείου Οδικής Ασφάλειας, το οποίο θα υπάγεται στο ΥΠΟΜΕ. Μόνον έτσι θα ξεπεραστούν τα εμπόδια που προκύπτουν από αλληλοκαλύψεις αρμοδιοτήτων μεταξύ Δήμων, Περιφερειών και του κεντρικού κράτους»
Την ανακοίνωση υπογράφουν ο Πρόεδρος της ΟΔΟΜΕΛ Ευάγγελος Ματσούκης,Δρ. Συγκοινωνιολόγος, Καθηγητής Παν/μίου και ο Γεν. Γραμματέας Ηλίας Χρηστέας.