Οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων μπορεί να πέφτουν συνεχώς, αλλά οι εταιρείες προσπαθούν με κάθε τρόπο να διατηρήσουν όσο το δυνατόν ψηλότερα τις πωλήσεις τους και να ανεβάσουν τα μερίδια αγοράς. Μία μάρκα που έχει καταφέρει να σημειώσει μεγάλη πρόοδο τόσο σε πωλήσεις όσο και σε μερίδιο είναι η Skoda.

Από το 2000 στο 2012
Ξεκινώντας από το 2000, η εικόνα της άρχισε να αλλάζει και οι πωλήσεις να ανεβαίνουν σημαντικά προκαλώντας… πονοκεφάλους στους ανταγωνιστές. Ήταν τότε που η Octavia άλλαζε τα δεδομένα με την ποιότητά της αλλά και το value or money που προσέφερε. Όπως αποδείχθηκε, τα θετικά της ήταν περισσότερα από τα αρνητικά και έτσι κατάφερε όχι μόνο να αλλάξει την εικόνα της μάρκας, αλλά και τις πωλήσεις. Η αύξηση μεριδίου από το 2000 στο 2011 ήταν κατακόρυφη και συνεχίστηκε σε μεγάλο βαθμό μέχρι να φτάσει το 5,2% το 2010. Το ποσοστό αυτό οφείλεται στην γκάμα των μοντέλων, αλλά και στην παράλληλη διάθεση τόσο της Octavia όσο και της Octavia 5 (νέα γενιά). Την επόμενη χρονιά υπήρξε μία μικρή πτώση μέχρι να «κάτσει» το ποσοστό στο 4,9% το 2012, χρονιά στην οποία η ελληνική εισαγωγική εταιρεία κατάφερε να φτάσει στην 8η θέση της κατάταξης με συνολικές ταξινομήσεις 2.837 μονάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Το μερίδιο αγοράς της Skoda στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου

Η φετινή χρονιά αναμένεται πολύ δυνατή για τη Skoda στην Ελλάδα και αυτό διότι η γκάμα της εμπλουτίζεται με το πολύ δυνατό Rapid αλλά και τη νέα Octavia που περιμένουμε να έρθει πριν από το καλοκαίρι. Από εκεί και πέρα, διαθέσιμα είναι το μικρό με την ονομασία Citigo, η σίγουρη Fabia, το εκκεντρικό Roomster, το… ελληνικό SUV με την ονομασία Yeti και φυσικά η πολυτελής SuperB.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα γενιά Octavia θα έρθει πριν από το καλοκαίρι…

Το Citigo είναι η πρόταση της μάρκας για αυτοκίνητο πόλης και όχι… μόνο!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης