Η ύφεση που έχει «χτυπήσει» την Ελλάδα έχει επηρεάσει σημαντικά την καθημερινότητα μας. Κάθε δύο μήνες οι φορολογούμενοι πολίτες τραβούν την… ανηφόρα και στον ήδη μεγάλο κατάλογο προστίθενται νέοι φόροι. Όπως είναι αναμενόμενο η αγορά των αυτοκινήτων έχει πέσει κατακόρυφα με αποτέλεσμα χιλιάδες (σχεδόν 25.000) εργαζόμενοι στο συγκεκριμένο κλάδο να έχουν ήδη χάσει τη δουλειά τους.

Μέσα σε αυτή την αναμπουμπούλα, στην Ελλάδα αναδεικνύονται δύο αυτοκίνητα της χρονιάς αφού οι εκλέκτορες – ψηφοφόροι και κυρίως τα ιδρυτικά μέλη των δύο θεσμών δεν επιθυμούν να βρουν μία κοινή φόρμα. Σύμφωνα με τα όσα γράφει η επίσημη ιστοσελίδα για το ένα εκ των δύο αυτοκινήτων της χρονιάς: «Η εκλογή του Ελληνικού Αυτοκινήτου της Χρονιάς γίνεται με βάση τα ακόλουθα κριτήρια: Σχεδιασμός, άνεση, ασφάλεια, οικονομία, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, λειτουργικότητα, περιβαλλοντικά προσόντα, οδηγική ικανοποίηση και τιμή. Τεχνολογικές καινοτομίες, σχέση τιμής/ αξία και η δυνατότητα για χρήση εναλλακτικών μορφών ενέργειας είναι επίσης σημαντικά στοιχεία που λαμβάνονται υπόψη στην αξιολόγηση».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο κάτι τέτοιο φαίνεται να μην ισχύει αφού όπως μάθαμε, οι ψήφοι πλέον στην Ελλάδα δεν μπαίνουν βάσει κριτηρίων αλλά και βάσει της χώρας που αυτά κατασκευάζονται. Με λίγα λόγια κριτήριο για να θεωρηθεί καλό ένα αυτοκίνητο είναι η χώρα που εκπροσωπεί και όχι η τεχνολογία που φέρει. Συγκεκριμένα την περασμένη εβδομάδα, εκλέκτορας δημοσιογράφος δήλωσε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για την ανάδειξη αυτοκινήτου της χρονιάς αλλά και σε ραδιόφωνο το οποίο εργάζεται πως δεν ψηφίζει γερμανικό αυτοκίνητο γιατί δέχεται πιέσεις από… ακροατές αφού τον παίρνουν τηλέφωνο!

Μία δήλωση που εναντιώνεται σε όλα όσα αναφέρει η επίσημη ιστοσελίδα της επιτροπής «Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» αλλά και θέτει νέου όρους αξιολόγησης αυτοκινήτων που πλέον πρέπει να κρίνονται και…. πολιτικά.

Ακούστε το ηχητικό για να μάθετε ότι τα αυτοκίνητα πλέον κρίνονται και… πολιτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης