Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

       

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Η γραφειοκρατία στην Ελλάδα είναι και κάτι σαν… σήμα κατατεθέν. Το ξέρουν ακόμα και οι πέτρες αλλά καλύτερα, όλοι όσοι έχουν πάρε – δώσε με το Δημόσιο.

Για να μπορέσεις να κάνεις δουλειά ή να στήσεις μία επιχείρηση δε φτάνει να είσαι δημιουργικός και έξυπνος καθώς θα πρέπει να συνυπολογίσεις και τον – ατελείωτο – χρόνο και την υπομονή που θα πρέπει να έχεις για να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις στην ελληνική πραγματικότητα.

Αυτό είναι ένα από τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει η ελληνική RCH Automotive

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την Κατερίνη σε όλη την Ευρώπη

Αυτό ισχύει στην περίπτωση της μοναδικής ελληνικής εταιρείας που κατασκευάζει στη χώρα μας αυτοκίνητα και το μεγαλύτερο ποσοστό από αυτά τα εξάγει. Πρόκειται για την Replicar Hellas που έχει  

Άραγε πόσες εταιρείες στην Ελλάδα κατασκευάζουν αυτοκίνητα;έδρα στην Κατερίνη. Τα συγκεκριμένα οχήματα φτιάχνονται στο χέρι, γεγονός που απαιτεί κόπο και χρόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μεράκι των ανθρώπων που εργάζονται σε αυτήν την επιχείρηση αποτυπώνεται στο τελικό αποτέλεσμα κάτι που αναγνωρίζουν επιφανείς πελάτες σε όλη την Ευρώπη που δίνουν παραγγελίες για να αποκτήσουν το ξεχωριστό ελληνικό αυτοκίνητο.

Η γκάμα των μοντέλων της Replicar Hellas είναι μεγάλη. Πρόσφατα πέρασε τη γραμμή παραγωγής και ένα καινούργιο όχημα τύπου Buggy, ιδανικό για τα ελληνικά νησιά αλλά και για όσους αναζητούν την καλοκαιρινή περιπέτεια. Με το που πραγματοποιήθηκαν τα αποκαλυπτήρια ήρθαν γρήγορα και οι πρώτες παραγγελίες. Δυστυχώς όμως οι παραδόσεις καθυστέρησαν παρά το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα είχαν φτιαχτεί και είχαν πάρει ακόμα και έγκριση τύπου.

Το εντυπωσιακό Buggy της RCH Automotive θα μπορούσε να είναι το ιδανικό όχημα για νησιά. Αν και μπορεί να παραχθεί σε αρκετές μονάδες, το πρόβλημα επικεντρώνεται στο γεγονός ότι από το Υπουργείο καθυστερούν να δώσουν την... άδεια κυκλοφορίας! (πηγή φωτογραφίας: 4Τροχοί)

Όρεξη να ‘χεις, να… περιμένεις

Το πρόβλημα επικεντρώθηκε στη… άδεια κυκλοφορίας η οποία για να εκδοθεί από το Υπουργείο χρειάζεται… μήνες!

Με λίγα λόγια, ξοδεύεις εβδομάδες και χρήμα για να δημιουργήσεις ένα ελληνικό αυτοκίνητο και οι υπεύθυνοι του Υπουργείου καθυστερούν στα χαρτιά του, δηλαδή για να εκδώσουν την απαιτούμενη άδεια. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως στο εξωτερικό για την αντίστοιχη άδεια χρειάζεται μία εταιρεία 1-2 ημέρες…

Ο ιδιοκτήτης της RCH Automotive Ηλίας Γαγανέλης έχει πάθος με αυτό που κάνει και όπως το έχει αποδείξει το κάνει πολύ καλά. Έχει εργαστεί στη Γερμανία και επέστρεψε στην Ελλάδα γιατί αγαπά την πατρίδα του. Το ζητούμενο είναι αν τον αγαπά η ίδια του η πατρίδα...


Για ένα χαρτί τα κάνεις όλα…

Ο Γολγοθάς που περνούν οι άνθρωποι της Replicar Hellas είναι μεγάλος και το βιώνουν συνέχεια. Αντί Εδώ η άδεια, εκεί η άδεια, πού είαι η… άδεια;λοιπόν να ασχολούνται με την εξέλιξη κατασκευή και πώληση οχημάτων ασχολούνται περισσότερο με το πώς θα εκδοθεί το χαρτί της άδειας για να μπορεί να κυκλοφορεί νόμιμα στους δρόμους.

Στελέχη της μάρκας βρέθηκαν πρόσφατα την Αθήνα και επισκέφτηκαν γι’ ακόμα μία φορά το Υπουργείο προκειμένου να βρεθεί λύση στην συνεχή ταλαιπωρία και να μην αναγκαστούν να φύγουν στο εξωτερικό.

Η ελληνική RCH Automotive έχει δηλώσει συμμετοχή στην κορυφαία έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης...

Στο χέρι του Υπουργού…

Αντί όμως να βρεθεί λύση, συνάντησαν… τοίχο και ειρωνεία, πράγματα που ναι μεν είναι γνωστά, αλλά Πας στο Υπουργείο και αντί να βρεις λύση αναρωτιέσαι τι γίνεται… θα πρέπει κάποτε να τα ξεπεράσουμε.

Διαβάστε παρακάτω ορισμένες… ατάκες – «συμβουλές» που άκουσαν οι άνθρωποι της RCH Automotive και θα καταλάβετε τι βιώνουν.

Είναι ξεκάθαρο πως πλέον ο μόνος που μπορεί να δώσει λύση (όχι μόνο σε αυτό το θέμα αλλά και σε άλλα) στο χρόνιο πρόβλημα, είναι ο ίδιος ο Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος έχει ενημερωθεί με επιστολή από τις 28 Νοεμβρίου 2018…

Ο Υπουργός Χρήστος Σπίρτζης γνωρίζει την υπόθεση της ελληνικής εταιρείας που κατασκευάζει αυτοκίνητα καθώς του έχει σταλεί επιστολή (με αριθμό πρωτοκόλλου στο γραφείο του). Το ερώτημα είναι γιατί δεν προχωρά για να ξεκλειδώσει η γραφειοκρατία και έχει μείνει κρυμμένη σε κάποιο... συρτάρι.

Η ελληνική πραγματικότητα


Υπάλληλος Υπουργείου:
«Τι κάνετε εδώ; Δεν έχετε δουλειά στην Κατερίνη και τριγυρνάτε συνέχεια εδώ»;

(προφανώς οι εργαζόμενοι στην εταιρεία που κατασκευάζει αυτοκίνητα και έχει έδρα την Κατερίνη τους αρέσει η Αθήνα και κατεβαίνουν συνέχεια για… καφέ στην Αθήνα και στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Με αυτόν τον τρόπο περνούν ευχάριστα την ώρα τους!).

Υπάλληλος Υπουργείου:
«Γιατί καθυστερείτε τόσο πολύ τα αυτοκίνητά σας να τα κατασκευάσετε όταν η Porsche χρειάζεται 24 ώρες»;

(προφανώς κάποιοι που εργάζονται στο… Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που ασχολείται με αυτοκίνητα και οχήματα, δεν γνωρίζουν πως για την κατασκευή χειροποίητων μοντέλων απαιτείται χρόνος που μεταφράζεται σε εβδομάδες ακόμα και μήνες…)

Υπάλληλος Υπουργείου:
«Στην Ελλάδα έτσι είναι τα πράγματα. Ας το σκεφτόσασταν όταν κάνατε την εταιρεία».

(Πώς είναι δηλαδή τα πράγματα στην Ελλάδα για να ξέρουμε; Αναρωτιόμαστε άραγε αν έκλειναν όλες αυτές οι επιχειρήσεις που παράγουν, πληρώνοντας φόρους, ΦΠΑ κ.λπ. τι θα γινόταν;

Όπως ο καθένας μπορεί να διαπιστώσει η δουλειά που γίνεται είναι πολύ σοβαρή...

Στου… κουφού την πόρτα;

Τέλος αξίζει να αναφέρουμε πως για να προγραμματιστεί ένα ραντεβού με το Υπουργείο πρέπει να Αντί να πάρουν μία απάντηση έμαθαν πως οι υπάλληλοι εργάζονται 14 ώρες την ημέρα…περάσουν τουλάχιστον δύο μήνες. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της RCH Επίσης για να πάρουν απάντηση σε ένα αίτημα που κατέθεσαν έπρεπε να κάνουν 30 τηλέφωνα καθώς ο αρμόδιος υπάλληλος βρισκόταν συνεχώς σε ραντεβού.

Φυσικά ποτέ δεν δέχτηκαν τηλέφωνο άρα δεν πήραν και απάντηση. Έτσι αναγκάστηκαν να κατέβουν στην Αθήνα αλλά όταν βρήκαν τον υπάλληλο τους… ενημέρωσε πως δεν προλάβαινε  γιατί εργάζεται 14 ώρες την ημέρα.

Ελλάς το μεγαλείο σου. Τα συμπεράσματα δικά σας. Η απάντηση (σε πράξεις από το ίδιο το Υπουργείο).

Διαβάστε επίσης: Στα άδυτα της Replicar Car Hellas

Δεκάδες αυτοκίνητα της RCH Automotive έχουν πουληθεί στο εξωτερικό...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης