Του Περικλή Χαλάτση

Μετά από 16 Ειδικές Διαδρομές που κατά γενική ομολογία των πληρωμάτων μάλλον προβληματικές ήταν, ο αγώνας αύριο στην Ιαπωνία τελειώνει και ταυτόχρονα πέφτει και η αυλαία της αγωνιστικής χρονιάς για το 2023.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρωτάθλημα έχει κριθεί. Ο Kalle Rovanpera που έχει κερδίσει για 2η συνεχόμενη χρονιά τον Παγκόσμιο Τίτλο Οδηγών, κάνει απλά έναν αγώνα χωρίς ρίσκα. Δεν κινείται οριακά, απλά οδηγεί γρήγορα τόσο όσο να μπορέσει να τερματίσει στην 3η θέση της γενικής κατάταξης. Μπροστά του με διαφορά  +25.6 δευτερόλεπτα βρίσκεται ο Sebastien Ogier ο οποίος με τη σειρά του κάνει έναν αγώνα τακτικής. Ξέρει ότι ο Elfyn Evans έχει μια καλή απόσταση ασφαλείας (+1.15) και δεν μπορεί να απειληθεί πλέον στις 6 τελευταίες αυριανές ειδικές διαδρομές.

Οι Elfyn Evans- Scott Martin οδηγούν σωστά και χωρίς να κάνουν λάθη το Toyota GR Yaris Rally Hybrid και «τρέχουν» ολοταχώς για τη νίκη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για την ομάδα της Toyota δεν θα μπορούσε να υπήρχε καλύτερη εξέλιξη. Αύριο, εκτός απροόπτου στο βάθρο θα ανέβουν τρία εργοστασιακά Toyota GR Yaris Rally Hybrid με τους Elfyn Evans- Scott Martin,Sebastien Ogier- Vincent Landais και Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen.

Εκτός βάθρου στην 4η θέση βρίσκονται οι Esapekka Lappi- Janne Ferm (Hyundai i20N Rally Hybrid) και στην 5η θέση οι Εσθονοί Ott Tanak- Martin Jarveoja που κάνουν τον τελευταίο τους αγώνα με το Ford Puma Rally Hybrid.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αγωνιζόμενοι και σήμερα παραπονέθηκαν για αστοχίες της οργάνωσης. Τα περισσότερα παράπονα έγιναν χθες για τις αγωνιστικές συνθήκες. Κυρίως γιατί έκαναν αγώνα με ομίχλη που η ορατότητα ήταν μηδέν.

 

Παραπονέθηκαν ακόμη για το πρόβλημα που προξένησε ο πλοηγός με τον αριθμό «0» δηλαδή για το αυτοκίνητο που πάντα προηγείται πριν το πρώτο αγωνιστικό.

Τι συνέβη όμως. Στην ειδική διαδρομή είχαν ήδη μπεί οι Thierry Neuville- Martin Wydaeghe, Takamoto Katsuta- Aaron Johnston, Ott Tanak- Martin Jarveoja και Esapekka Lappi- Janne Ferm.

Ο Neuville που έτρεχε υπο καθεστώς super rally όταν είδε τον πλοηγό έκοψε ταχύτητα. Ο Katsuta βλέποντας σχεδόν σταματημένο τον Βέλγο σταμάτησε. Το αν δεν έγινε ατύχημα οφείλεται στο γεγονός ότι οι οδηγοί είναι έμπειροι και αποφεύχθη η σύγκρουση.

Το ερώτημα είναι γιατί όταν ο πλοηγός έμεινε από μηχανική βλάβη μέσα στην ειδική οι διοργανωτές δεν την διέκοψαν. Απειρία μυρίζει.

Τον αγώνα συνεχίζουν 32 πληρώματα. Ανέμσα στις εγκαταλείψεις είναι και του οδηγού της F1 Heikki Kovolainen από μηχανική βλάβη.

Τα δέκα πρώτα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση της 16ης Ε.Δ είναι:

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης