Η σημερινή ημέρα (30 Σεπτεμβρίου) ακόμη δεν έχει τελειώσει στη Χιλή. Λόγω διαφοράς της ώρας που έχουμε εκεί είναι ακόμη απόγευμα (16.00 ώρα Χιλής και 22.00 ώρα Ελλάδος).
Δύο ειδικές διαδρομές απομένουν για να κλείσει η σημερινή ημέρα και το δίδυμο του Ford Puma Rally1 Hybrid, Ott Tanak- Martin Jarveoja προηγούνται με διαφορά. Ο Εσθονός το 2019 είχε νικήσει τον αγώνα που ήταν και ο πρώτος για το WRC στη Χιλή.
Η σημερινή ημέρα χαρακτηρίζεται από τα πολλά κλαταρίσματα που είχαν και τις καθυστερήσεις μέσα στις ειδικές. Οι Takamoto Katsuta- Aaron Johnston οδήγησαν για πολλά χιλιόμετρα με κλαταρισμένο τον πίσω τροχό. Προτίμησαν να κινηθούν με τρία ελαστικά παρά να κάνουν στην άκρη και να αλλάξουν λάστιχο.
Η ίδια εντολή που δόθηκε στον Γιαπωνέζο εργοστασιακό οδηγό του Yaris Rally1 Hybrid δόθηκε λίγα λεπτά αργότερα και στους Elfyn Evans- Scott Martin που είχαν και αυτοί ένα σκασμένο λάστιχο και μια κατεστραμμένη ζάντα.
Οι Φινλανδοί Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen στο χθεσινό πρώτο σκέλος του αγώνα ξεκίνησαν επιθετικά και κέρδισα κάποιες ειδικές. Όμως στη συνέχεια άλλαξαν στρατηγική. Οι χρόνοι τους είναι μέτριοι και για αυτό έπεσαν στην 5η θέση. Φαίνεται με βάση τον καινούργιο υπολογισμό που έκαναν για τη συλλογή βαθμών υ συγκρατημένη οδήγηση στο δύσκολο ράλλυ στη Χιλή είναι πιο σωστή.
Στη Χιλή γίνεται για φέτος ο τελευταίος αγώνας με χώμα. Οι δύο επόμενοι αγώνες που ακολουθούν, στην Ευρώπη και στην Ιαπωνία είναι ασφάλτινοι. Τομ πρωτάθλημα δεν έχει ακόμη κριθεί. Φυσικά αν δεν κάνουν λάθη οι Kalle Rovanpera- Jonne Halttunen θα είναι για 2η φορά Παγκόσμιοι Πρωταθλητές.
Πίσω από τους Φινλανδούς βρίσκονται οι Elfyn Evans- Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1 Hybrid) που και αυτοί κυνηγάνε βαθμούς για τη 2η θέση ενώ οι Βέλγοι της Hyundai Thierry Neuville- Martin Wydaeghe ακολουθούν στην 3η θέση.
Οι Εσθονοί που προηγούνται στο Rally Chile Bio Bío δεν έχουν τίποτα να χάσουν. Έτσι και αλλιώς πρωτάθλημα δεν μπορούν να διεκδικήσουν και έτσι ψάχνουν τη νίκη.
Δύο ειδικές πριν κλείσει η σημερινή ημέρα οι δέκα πρώτοι είναι: