Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος
Ο Ogier και ο νέος συνοδηγός Vincent Landais κέρδισαν εννέα από τις 18 ειδικές διαδρομές σε μια ασυνήθιστα ξηρή έναρξη της σεζόν του WRC για να διεκδικήσουν μια άνετη νίκη στα 18,8 δευτερόλεπτα από τους παγκόσμιους πρωταθλητές Kalle Rovanpera και Jonne Halttunen.
Αγωνιζόμενος εν μέρη στο πρωτάθλημα του WRC, ο Ogier απέδειξε για άλλη μια φορά τις υπέρτατες γνώσεις του για τους στριφογυριστούς δρόμους του Μόντε Κάρλο
Αφού κέρδισε τις πρώτες πέντε ειδικές διαδρομές, ο Ogier δημιούργησε ένα σχετικά άνετο προβάδισμα σε σχέση με τον συμπαίκτη του στην Toyota, Elfyn Evans, ο οποίος φαινόταν να είναι ο μόνος οδηγός που μπορούσε να ανταγωνιστεί τον Γάλλο.
Το σερί επιτυχίας του Ogier ολοκληρώθηκε παρά το γεγονός ότι έχασε την υβριδική υποβοήθεια για δύο ειδικές το πρωί της Παρασκευής και μετά από μια καθυστερημένη αλλαγή κιβωτίου λόγω προβλήματος στον συμπλέκτη.
Ο Rovanpera κατάφερε να σημειώσει τέσσερις νίκες στις ειδικές διαδρομές την Παρασκευή και το Σάββατο για να μειώσει την διαφορά στα 16 δευτερόλεπτα, προχωρώντας όμως στις ειδικές της Κυριακής, δεν μπόρεσε να σταματήσει τον Ogier και έμεινε δεύτερος. Ωστόσο, ο Φινλανδός «άρπαξε» τους πλήρεις πόντους στην τελική ειδική διαδρομή.
Η συγκεκριμένη νίκη σημαίνει ότι ο Ogier έχει πλέον ξεπεράσει τον εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastian Loeb στην ιδιωτική τους μάχη για τις περισσότερες νίκες στο Μόντε Κάρλο.
Ο Thierry Neuville της Hyundai κέρδισε την τελευταία θέση στο βάθρο, 44,6 δευτερόλεπτα μακριά από τον Ogier, καθώς η Νοτιοκορεάτικη μάρκα πάλευε να αντιμετωπίσει την κυρίαρχη ομάδα της Toyota. Το αναβαθμισμένο GR Yaris της Toyota διεκδίκησε 16 από τις 18 ειδικές, με τη Hyundai να ξεπεράσει την ξηρασία μόνο στην 12η ειδική του Σαββάτου χάρη στον Neuville, ο οποίος άρπαξε δύο νίκες παίρνοντας την τρίτη θέση.
Η πρώτη έξοδός του Ott Tanak με το M-Sport Ford Puma είχε ως αποτέλεσμα ο Εσθονός να τερματίσει πέμπτος συνολικά.
Τελικά αποδείχθηκε ότι ήταν ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο για την M-Sport, καθώς ο Loubet βρισκόταν στην όγδοη θέση πριν από ένα ατύχημα στο Stage 5, το οποίο κατέστρεψε σοβαρά το υδραυλικό τιμόνι του, και χωρίς μεσημεριανό σέρβις, έπρεπε να συνεχίσει για τρεις Ε.Δ. χωρίς βοήθεια στο τιμόνι. Ο Loubet επέστρεψε την Κυριακή, αλλά μια διαρροή νερού που στην συνέχεια ακολούθησε σε έλλειψη καυσίμων τον ανάγκασε τελικά να αποχωρήσει.
Ο σταθερός ρυθμός του Takamoto Katsuta της Toyota τον οδήγησε στην κατάκτηση της έκτης θέσης.. Μια ύποπτη βλάβη στην πίσω ανάρτηση δημιούργησε προβλήματα, αλλά κατάφερε να φέρει το GR Yaris στο τερματισμό μπροστά από το δίδυμο της Hyundai Dani Sordo και Esapekka Lappi.