Όπως φαίνεται το WRC Promoter ψάχνει και άλλους τρόπους για να γεμίσει τα ταμεία του. Ξαφνικά η διευθύνουσα σύμβουλος του WRC Jona Siebel ανακοίνωσε ότι ο 43χρονος Γερμανός Christian Terörde εντάσσεται στην ομάδα και αναλαμβάνει τη διεύθυνση του μάρκετινγκ και των πωλήσεων του WRC Promoter. 

Τον Christian Terörde πρότεινε στην Jona Siebel, πρακτορείο συμβούλων Sponsorplan. Ο νέος διευθυντής μάρκετινγκ στο παρελθόν εργαστεί για τα Sportfive, Octagon και ProSiebenSat.1 Media και είχε επιτυχία στον τομέα των πωλήσεων.

Μετά την ανακοίνωση του Christian Terörde στη διεύθυνση του μάρκετινγκ η διευθύνουσα σύμβουλος του WRC Jona Siebel σχολίασε: 
«Συνεχίζουμε να ανοίγουμε νέους δρόμους με το WRC και το Rallycross με μια προσέγγιση προσανατολισμένη στο μέλλον. Ο Κρίστιαν έχει πλούσια εμπειρία στην ομάδα μας στον τομέα των πωλήσεων σε άλλες καινοτόμες εταιρείες και ανυπομονούμε να μεταφέρει τις γνώσεις του στον διοργανωτή των αγώνων WRC».

O Terörde θα έχει την ευθύνη του μάρκετινγκ και των πωλήσεων  για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross της FIA και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι της FIA.