Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Το Ράλι Κροατίας επιβεβαίωσε τη φήμη του ως ένα από τα δυσκολότερα του προγράμματος, αφήνοντας σε μεγάλο μέρος τους οδηγούς να “παλεύουν” να βρουν πρόσφυση.
Οι δρόμοι στους λόφους δυτικά της πρωτεύουσας Ζάγκρεμπ δοκίμασαν τις αντοχές των κορυφαίων πληρωμάτων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, με τον Neuville της Hyundai να είναι ο γρηγορότερος της ημέρας, και τον Elfyl Evans να ακολουθεί με διαφορά μόλις 5.7δευτ. Την τρίτη θέση κατέλαβε ο Tanak με +30δευτ. την τέταρτη ο Lappi με +33.4δευτ. απόσταση από τον πρώτο. Στην 5η θέση βρέθηκε ο Ogier λόγω κλαταρίσματος με +1:23.7, στην 6η ο Katsuta με +1:52.1, στην 7η ο Loubet με +1:52.7 δευτ. ενώ ο Rovapera (επίσης λόγω κλαταρίσματος) έμεινε στην 7η θέση με +2:40.3 δευτ. από τον πρώτο Neuville.
1 Thierry Neuville 1:16:02.4
2 Elfyn Evans +5.7
3 Ott Tanak +30.0
4 Esapekka Lappi +33.4
5 Sebastien Ogier +1:23.7
6 Takamoto Katsuta +1:52.1
7 Pierre-Louis Loubet +1:52.9
8 Kalle Rovanpera +2:40.3
Όλοι περίμεναν την βροχή, μία βροχή που τελικά δεν ήρθε ποτέ και όσοι διάλεξαν μεικτά ελαστικά φαίνεται πως βγήκαν κερδισμένοι. Στο πρωινό σκέλος τόσο ο Ogier όσο και ο Rovanpera είχαν κλατάρισμα ελαστικού και έχασαν αρκετό χρόνο με την αλλαγή τους, κάτι που τους κόστισε πολύ. Παράλληλα ο Tanak είχε ένα μικρό πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα, το οποίο όμως λύθηκε σύντομα και συνέχισε κανονικά.
Ο Neuville μπορεί να μην ήταν ο ταχύτερος της ημέρας, όμως η σταθερότητα του τον κράτησε μπροστά, ενώ η μεγαλύτερη μάχη έγινε για την τρίτη θέση μεταξύ Tanak και Lappi, με τον πρώτο να καταφέρνει να κυριαρχήσει. Αν και ο Ogier είχε και δεύτερο κλατάρισμα στην 8η και τελευταία Ε.Δ. της ημέρας, κατάφερε να μείνει στην 5η θέση.
Το Σάββατο (22/4) ο αγώνας μεταφέρεται νοτιοδυτικά, προς την πόλη της Ριέκα στις ακτές της Αδριατικής, με έναν άλλο επαναλαμβανόμενο κύκλο τεσσάρων ειδικών διαδρομών στις ειδικές Ravna Gora – Skrad. Θα γίνουν οι ειδικές Kostanjevac – Petruš Vrh (23,76km) και Vinski Vrh – Duga Resa (8,78 χλμ.). Η τελευταία γίνεται κοντά στον ποταμό Ντόμπρα. Ακολουθεί η νέα ειδική Ravna Gora – Skrad (10,13 χλμ.) και το Πλατάκ (15,63 χλμ.) . Και οι τέσσερις ειδικές επαναλαμβάνονται το απόγευμα μετά το μεσημεριανό σέρβις. Το συνολικό μήκος είναι 116,60 χλμ.