Του Περικλή Χαλάτση
Ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος με τον Γιώργο Κότσαλη έχουν τρέξει σε αρκετούς αγώνες του Ελληνικού πρωταθλήματος αλλά και στο Ράλι Ακρόπολις όταν αυτό μετρούσε στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Το όνειρό τους ήταν να τρέξουν και σε έναν αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.
Τελικά το όνειρο τους θα πραγματοποιηθεί. Στις 9 Σεπτεμβρίου με ένα Ford Fiesta Rally4/R2 και τον αριθμό «63» στο καπό, το ακούραστο δίδυμο Θεοχαρόπουλος–Κότσαλης θα ξεκινήσει το EKO Rally Acropolis,έναν αγώνα που μετράει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι Οδηγών και Κατασκευαστών.
Φυσικά σ αυτόν τον αγώνα δεν θα πρέπει να κάνουμε συγκρίσεις σε χρόνους με τους πρωταγωνιστές του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος που θα δούμε σε λίγες ημέρες στις ειδικές διαδρομές.Οι επαγγελματίες οδηγοί τρέχουν με εργοστασιακά αυτοκίνητα που δεν μπορούν να συγκριθούν με τα καλύτερα «δικά» μας αγωνιστικά.
Ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος είναι Γενικός Διευθυντής Τεχνολογίας και Λειτουργίας του Ομίλου ΟΤΕ και ο πολύπειρος συνοδηγός του,Γιώργος Κότσαλης, μπορεί να είναι συνταξιούχος του ΟΤΕ αλλά παραμένει ένας έφηβος στους αγώνες ράλι.
Με το αυτοκίνητο, Ford Fiesta R2, που θα τρέξουν έχουν κάνει μόνο 90 αγωνιστικά χιλιόμετρα και δεν το έχουν μάθει ωστόσο έχουν τη δύναμη και το πάθος να τρέξουν και είναι αποφασισμένοι να κάνουν έναν καλό αγώνα και να φτάσουν σε μια αξιοπρεπή θέση στη ράμπα του τερματισμού.
«Ήταν ένα όνειρο ζωής. Να τρέξω σε έναν αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος.Όταν ήμουν μικρό παιδί και έβλεπα τα αγωνιστικά να περνούν από μπροστά μου δεν πίστευα ότι μια μέρα θα έτρεχα και εγώ σε αγώνες. Η αγάπη για τα ράλι ποτέ δεν έσβησε. Μαζί με τον Γιάννη Κότσαλη έχουμε τρέξει αρκετούς αγώνες. Ο Γιώργος τρέχει στους αγώνες ράλι από το 1984.
Είναι η 5η συμμετοχή του πληρώματος στον εθνικό μας αγώνα. Ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος ως οδηγός, με συνοδηγό τον Γιώργο Κότσαλη έχουν συμμετάσχει στα Ράλι Ακρόπολις του 2015 με MG ZR 105, και των 2016-2018 με Mitsubishi Lancer EVO IX, ενώ η φετινή είναι η πρώτη σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Την προσπάθεια των Στέφανου Θεοχαρόπουλου – Γιώργου Κότσαλη στηρίζουν το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, η Xiaomi και η COSMOTE.
«Για να φτάσουμε στην εκκίνηση, χρειάστηκε η πολύτιμη συμβολή των χορηγών μας, χωρίς τους οποίους δεν θα μπορούσαμε να πορευτούμε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Χήτος Α.Β.Ε.Ε. και το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, οι οποίοι από την πρώτη στιγμή «αγκάλιασαν» την προσπάθειά μας, όπως και την Xiaomi, που για ακόμα μία χρονιά βρίσκεται στο πλευρό μας. Και βέβαια ευχαριστώ την COSMOTE, η οποία από την πρώτη χρονιά της ενασχόλησής μας με τους χωμάτινους αγώνες ράλι αποτελεί πολύτιμο αρωγό της προσπάθειάς μας» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος.
Στην παρουσίαση του αγωνιστικού αυτοκινήτου του Στέφανου Θεοχαρόπουλου παραβρέθηκε και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ κ.Μιχάλης Τσαμάζ.
Μοντέλο: Ford Fiesta R2
Κινητήρας: Ford EcoBoost 1.598 cc, 16 βαλβίδες, 4 κύλινδροι
Ισχύς: 180 PS στις 6.200 σ.α.λ.
Ροπή: 250Nm στις 4.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: Σειριακό πέντε σχέσεων της Sadev με επιμεταλλωμένο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αναβαθμισμένους άξονες μετάδοσης.
Ανάρτηση: Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger με ελατήρια Eibach, εμπρός και πίσω με πίσω αντιστρεπτική δοκό
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι Alcon διαμέτρου 285 mm με τετραπίστονες δαγκάνες
Φρένα πίσω: Δίσκοι Alcon διαμέτρου 280 mm συμπαγείς δίσκοι Alcon με δαγκάνες δύο εμβόλων.
Σύστημα διεύθυνσης: Ηλεκτρικό τιμόνι με υποβοήθηση
Τροχοί: 6 “x15”
Αμάξωμα: Κλωβός πολλαπλών σημείων από συγκολλημένο χάλυβα T45.
Διαστάσεις: Μήκος: 3982mm. Πλάτος: 1695mm. Ύψος: 1481mm. Μεταξόνιο: 2490mm.
Βάρος: 1030kg