Του Περικλή Χαλάτση

Ο κακός καιρός, οι στενοί δρόμοι στις ειδικές διαδρομές,η ομίχλη και τα πολλά κλαταρίσματα ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά της πρώτης ημέρας στο ράλι Κροατίας. 
Όπως είχαν προβλέψει οι μετεωρολόγοι θα βρέχει σχεδόν σε όλες τις ειδικές διαδρομές και γι αυτό όλα τα πληρώματα ακόμη και στις ρεζέρβες είχαν μόνο βρόχινα ελαστικά.

Οι ειδικές διαδρομές με τα πολλά άλματα και τα νεροφαγώματα γέμισαν με ψιλό χαλίκι, κάτι που έκανε ακόμη πιο δύσκολο το έργο των οδηγών.

Οι Rovanpera-Halttunen τέθηκαν επικεφαλής του αγώνα και έφτασαν πρώτοι στον τερματισμό του 1ου σκέλους του αγώνα μετά από 120,38 χλμ  ειδικών διαδρομών ( οκτώ στο σύνολο) .

Ο Thierry Neuville που κυνηγούσε τον Rovanpera είχε μια ατυχία. Η διαφορά τους ήταν 12.5 δευτερόλεπτα και όλα παίζονταν. Όμως το Hyundai i20 N ακινητοποιήθηκε με προβλήματα εναλλάκτη πριν φθάσει στο σέρβις του Zagreb Fair. Ο Βέλγος με τον συνοδηγό του Martijn Wydaeghe έσπρωξαν το αυτοκίνητο μέχρι το σέρβις.

Για 800 μέτρα το πλήρωμα της Hyundai έσπρωχνε το αυτοκίνητο. Χρειάστηκαν έξι λεπτά  μέχρι να φθάσουν στο σέρβις. Αλλά όταν έφθασαν Neuville και Wydaeghe είχαν εξαντληθεί και έπεσαν στο έδαφος.

Ο Esapekka Lappi με συνοδηγό τον Jane Ferm είχαν μια έξοδο και κατέστρεψαν το Toyota Yaris Rally 1. Ο Φινλανδός γλίστρησε στο 10ο χλμ της ειδικής και χτύπησε με πολλά χιλιόμετρα πάνω σε ένα βράχο.
Δύο κλαταρισμένα ελαστικά είχε μέσα στην ίδια διαδρομή ο Loubet, και ένα κλαταρισμένο ελαστικό ο Evans.

Αύριο Σάββατο 23 Απριλίου, θα γίνουν 8 ειδικές διαδρομές από τις οποίες οι τέσσερις είναι επαναλαμβανόμενες, συνολικού μήκους 116,98 χλμ. Την Κυριακή ο αγώνας γίνεται κοντά στο Ζάγκρεμπ. Θα γίνουν τέσσερις Ε.Δ (οι δύο επαναλαμβανόμενες) αλλά σε πιο φαρδείς δρόμους, συνολικού μήκους 54,48 χλμ

.