Του Περικλή Χαλάτση

O «μικρός» τελικά είναι μεγάλος οδηγός. Αν και είναι 20 ετών κινείται με στρατηγική παγκόσμιου πρωταθλητή. Είναι γρήγορος, δεν κάνει λάθη και προσέχει να μην «σπάσει» το Yaris. Μάλιστα ο νεαρός Φινλανδός είπε: «Μπορεί το αυτοκίνητό μου να είναι στημένο άριστα και να αντέχει ωστόσο πρέπει και εγώ να το προσέξω για να μην έχουμε προβλήματα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά από 150,88  χλμ δύσκολων ειδικών διαδρομών πίσω από τον Rovanpera βρίσκεται το δίδυμο των Βρετανών Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1) που κάνουν τα πάντα για να κλείσουν την ψαλίδα με τον πρωτοπόρο ομόσταυλό τους  αλλά δεν είναι και τόσο εύκολο. Στην τρίτη θέση ακολουθεί ένα ακόμη πλήρωμα της Toyota.

Τα αγωνιστικά περνούν ανάμεσα στα "άγρια" θηρία της ΑφρικήςΟι Takamoto Katsuta-Aaron Johnston (Toyota GR Yaris Rally1) κάνουν το δικό τους αγώνα. Κινούνται και αυτοί προσεκτικά και πιστεύουν ότι και το τρίτο σκαλί στο βάθρο δεν θα είναι άσχημα. Αν ο ρυθμός των Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) κρατηθεί στα σημερινά επίπεδα αύριο λογικά θα τερματίσουν πρώτοι.

Η πιο σοβαρή εγκατάλειψη της σημερινής ημέρας (Σαββατο 25/6) ήταν του πληρώματος της Hyundai ,Ott Tanak-Martin Jarveoja. Οι Εσθονοί που βρίσκονταν στην 4η θέση είχαν μηχανικό πρόβλημα και έκαναν στην άκρη του δρόμου. Δεν έχει διευκρινισθεί αν στο τρίτο και τελευταίο σκέλος  θα προλάβουν οι μηχανικοί να επισκευάσουν το Hyundai i20 N Rally1 για να ξαναμπούν οι Εσθονοί στον αγώνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Μετά την εγκατάλειψη των Εσθονών στην τέταρτη θέση ανέβηκαν οι Sebastien Ogier-Benjamin Veillas (Toyota GR Yaris Rally1) και έτσι η εργοστασιακή ομάδα της Toyota έχει τέσσερα δικά της αυτοκίνητα στις τέσσερις πρώτες θέσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

O Elfyn Evans είπε ότι είχε μια ελπίδα να μειώσει τη διαφορά του με τον Rovanpera όταν άρχισε να βρέχει. Τότε η διαφορά τους ήταν μόλις 15,8”. Κάτι τέτοιο όμως δεν έγινε αφού ο νεαρός Φινλανδός δεν σήκωσε το γκάζι στο λασπωμένο δρόμο στις δύο τελευταίες ειδικές διαδρομές και αύξησε τη διαφορά από τον Βρετανό στα +40.3. Το τρίτο πλήρωμα έχει διαφορά από το δεύτερο +35.3 (δευτερόλεπτα) ενώ ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής που βρίσκεται στην 4η θέση είναι 1.22.7 πίσω από τον Katsuta.

Στην 3η Ε.Δ ,μήκους 31.04 χλμ σημειώθηκαν αρκετά κλαταρίσματα. Σ αυτήν την ειδική εγκατέλειψαν οι Ott Tanak-Martin Jarveoja. Ο Βέλγος T.Neuville ενώ κινείται γρήγορα και μπορεί να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο έχει συνέχεια ατυχίες. Κάθε ημέρα και μια διαφορετική.

Σήμερα στην προτελευταία ειδική βρέθηκε στην 3η θέση. Όμως μετά, στο λασπωμένο κομμάτι της τελευταίας ειδικής διαδρομής του έσβησε ο κινητήρας,. Μέχρι να τον ξαναβάλει μπροστά έχασε χρόνο.

Οι Neuville-Wydaeghe σε κάποιο σημείο που το παρμπρίζ τους γέμισε λάσπες δεν έβλεπαν, βγήκαν από το δρόμο, έπεσαν πάνω σε ένα δένδρο και εγκατέλειψαν. Ωστόσο αύριο θα ξαναβρεθούν στη μάχη και όλα μπορούν να συμβούν αφού είναι στην 5η θέση της γενικής κατάταξης.

Ο Καβαλιώτης οδηγός Ιορδάνης Σερδερίδης Η μεγάλη έκπληξη είναι η 8η θέση στη γενική κατάταξη του Έλληνα Σερδερίδη. Ο Καβαλιώτης οδηγός έχοντας τη βοήθεια του εμπειρότατου Frederic Miclotte οδηγεί άψογα το εργοστασιακό Ford Puma Rally1. Πάντα σε κάθε ειδική ο Ιορδάνης Σερδερίδης ευχαριστεί τον συνοδηγό του και με ένα χαμόγελο  λέει ότι διασκεδάζει τον αγώνα.

Οι δέκα πρώτοι της σημερινής ημέρας

Ο αγώνας ολοκληρώνεται αύριο (26/6) με 6 ειδικές ( τρεις επαναλαμβανόμενες) διαδρομές συνολικού μήκους 82,7 . Η πρώτη ειδική διαδρομή ξεκινάει στις 7 το πρωί. 

Οι ειδικές διαδρομές της Κυριακής


 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης