Του Περικλή Χαλάτση

O Βέλγος οδηγός της Hyundai T.Neuville βρισκόταν επικεφαλής στο Rally Croatia μέχρι που έκανε το λάθος σε μια ειδική που δεν ήταν και τόσο δύσκολη. Οι T.Neuville- M. Wydaeghe έχασαν τον έλεγχο του Hyundai i20 N στην ειδική Ravna Gora – Skrad .Είναι περίεργο πως ο Βέλγος έχασε τον έλεγχο γιατί το σημείο που βγήκε δεν ήταν ούτε δύσκολο ούτε με παγίδες. Είχε μια υποστροφή, βγήκε από την αγωνιστική του γραμμή σε μια δεξιά στροφή. Αρχικά χτύπησε πάνω σε ένα βράχο και στη συνέχεια σταμάτησε με τα πλάγια πάνω στα δένδρα και εγκατέλειψαν για σήμερα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

Το δίδυμο της Toyota ( GR Yaris Rally1 Hybrid, E.Evans – S. Martin μετά από 12 Ε.Δ βρέθηκαν στην 1η θέση ενώ απομένουν άλλες τέσσερις ειδικές διαδρομές για να κλείσει και σημερινό σκέλος. Λίγο πριν από την έξοδο του Neuville, ο Enans με μόλις 5,7 δευτερόλεπτα βρισκόταν στη 2η θέση .

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Τώρα πίσω από τον Evans με διαφορά 22.2 δευτερόλεπτα βρίσκεται ο O.Tanak (Puma Rally1) που κάνει τα πάντα για να κερδίσει το Ράλλυ στην Κροατία. Στην 3η θέση ανέβηκαν οι E.-J.Ferm (i20 N. Rally 1 Hybrid) Lappi. 
Γενικά τα πληρώματα διαμαρτύρονταν ότι δεν είχαν καλή πρόσφυση με αποτέλεσμα να οδηγούν «φυλαγμένοι». 

Ο E. Lappi ανέβηκε στην τρίτη θέση της γενικής.O Φινλανδός ήταν δυσαρεστημένος με τα αποτελέσματά του στο πρωινό λουπ. Η έλλειψη πρόσφυσης μείωσε την αυτοπεποίθησή του και έχασε έδαφος από τους δυο πρώτους. Είναι πλέον, 22,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Τάνακ.

Στην 5η θέση της γενικής κατάταξης βρίσκονται οι S.Ogier- V.Landais μετά την ποινή που δέχθηκαν επειδή ο Γάλλος δεν είχε δέσει σωστά τη ζώνη ασφαλείας του. Ο Οζιέ εξήγησε ότι αυτό έγινε διότι σταμάτησαν να αλλάξουν το και οδηγούσε αργά μέχρι ο συνοδηγός τουV. Landais, να του δώσει το πράσινο φως ότι όλα ήταν ΟΚ με την αλλαγή.
Ούτε ο K.Rovanpera με το Yaris Rally1 είναι ικανοποιημένος από την απόδοσή του. Αν και ρωτήθηκε ο J. Haltunen, τι ακριβώς συμβαίνει στον παγκόσμιο πρωταθλητή, εξήγηση δεν δόθηκε.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης