Του Περικλή Χαλάτση
Μπορεί το shakedown να μην μετράει στον αγώνα στο ράλι Μόντσα- τελευταίο της χρονιάς που θα κρίνει τον Παγκόσμιο πρωταθλητή – ωστόσο πήραμε είναι ένα δείγμα για το τι θα ακολουθήσει σήμερα αύριο και μεθαύριο. Σ  αυτήν την αναμέτρηση των 4.09 χλμ  που έγινε  υπο το φως των προβολέων ,ταχύτεροι ήταν οι Rovanpera-Halttunen με το εργοστασιακό Toyota.

Με ίδια αυτοκίνητα,Toyota GAZOO Racing, συμμετέχουν και οι δύο διεκδικητές του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Η διαφορά ανάμεσα στον Ogier και Evans είναι μόνο 17 βαθμούς. Ο τελευταίος αγώνας της χρoνιάς ξεκίνησε σήμερα 19 Νοεμβρίου.Περιλαμβάνει συνολικά 16 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 253.18 χλμ . Όπως γνωρίζετε τα ασφάλτινα ράλι κρύβουν πάντα εκπλήξεις.

Σε πολλά σημεία οι δρόμοι είναι στενοί και πολύ εύκολα μπορεί να γίνει το λάθος. Και σ αυτό το λάθος ποντάρει ο Elfyn Evans ( συνοδηγός Scott Martin) που καιροφυλακτεί αφού έχει 187 βαθμούς ( ο Ogier έχει 204) . Ένας λάθος του Ogier αρκεί για να κερδίσει ο Evans.Όμως δεν είναι τόσο εύκολα όσο νομίζει. Το δίδυμο Sebastian Ogier – Julien Ingrassia είναι πιο έμπειρο. Ο Ogier διαβασμένος πηγαίνει στο όριο και κερδίζει. Του αρκεί μια θέση στο βάθρο για να κερδίσει τον 8ο Παγκόσμιο Τίτλο.

Τόσο ο Ogier όσο και ο Evans είπαν ότι στην Gerosa και στην Costa Valle Imagna έπεσαν σε σφοδρή ομίχλη και οι ειδικές γλιστρούσαν επικίνδυνα. Ο Ogier είχε μια μικρή έξοδο.Στο εσωτερικό μιας σφιχτής φουρκέτας χτύπησε με τους δύο τροχούς και καθυστέρησε αρκετά.Εξακολουθεί όμως να έχει προβάδισμα 6,5 δευτερολέπτων από τον ομόσταυλό του.

 

 

Αύριο και μεθαύριο η τακτική και των δύο εργοστασιακών οδηγών αναμένεται να είναι η ίδια. Οι ειδικές διαδρομές στη Βόρεια Ιταλία θα κρίνουν τον φετινό τίτλο τόσο των οδηγών όσο και των κατασκευαστών.
Αν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών η μάχη είναι μεταξύ δύο «Τογιοτέων» στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών  ακόμη δεν έχε ξεκαθαρίσει αν ο τίτλος πάει στην Toyota η στην Hyundai.