Του Περικλή Χαλάτση
Η σημερινή ημέρα είναι δύσκολη. Οι αγωνιζόμενοι στο Ράλλυ Εσθονίας θα κάνουν συνολικά 9 ειδικές διαδρομές και ενδεχομένως αυτός που θα είναι επικεφαλής του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου θα είναι και ο νικητής του ράλλυ στην Εσθονία. Σήμερα ο α αγώνας έχει σχεδιαστεί γύρω από το χιονοδρομικό κέντρο Οτέπαα. Θα γίνουν τέσσερις επαναλαμβανόμενες ειδικές και μια ακόμη που είναι βραδινή και συγκεκριμένα είναι η ίδια της σουπερ ειδικής που έγινε την Πέμπτη στο Τάρτου. Οι εννέα ειδικές διαδρομές σήμερα έχουν συνολικό μήκος 95,40 χλμ.
Ο Rovanpera που ξεκίναγε πρώτος σε κάθε ειδική άνοιγε δρόμο στον Elfin Evans. Με καθαρό δρόμο ο Evans έγραφε καλύτερους χρόνους. Κέρδισε τις πέντε ειδικές διαδρομές. Όμως την 6η και την 7η τις κέρδισε ο Kalle Rovanpera. Ο Φινλανδός μείωσε τη διαφορά.
Ο αγώνας είναι γρήγορος και θεαματικός. Τα Yaris και τα Hyundai μάχονται για την πρώτη θέση. Η βροχή ευνόησε τον Kalle γιατί περνούσε πρώτος και το χώμα δεν είχε γίνει λάσπη. Όσοι ήταν πίσω από τον Rovanpera είχαν να αντιμετωπίσουν μικρές λίμνες. Ο Evans βλέποντας το πρόβλημα με τη λάσπη, όχι μόνο δεν άλλαξε τακτική αλλά επιχείρησε να κινηθεί ακόμη πιο γρήγορα. Αυτό ήταν το λάθος του. Γλίστρησε και «επισκέφθηκε» τους θάμνους.
Αντίθετα ο Evans είπε ότι οι συνθήκες ήταν κακές και είχε αρκετή υδρολίσθηση ειδικά στην 8η και τελευταία ειδική της ημέρας.
Ο Εσθονός O Tanak είπε : « Είχα προβλήματα με το στήσιμο του αυτοκινήτου. Ακόμη δεν έχω βρει τη χρυσή τομή. Είχα και μια ατυχία με ένα σίδερο που χτύπησε το παρμπρίζ. Το τζάμι χάλασε και βγήκα από το δρόμο.
Έξοδο είχε στην τελευταία ειδική και ο Lapi. Όπως είπε αντιμετώπιζε πρόβλημα με τα φρένα του.Ο Neuville έκανε συντηρητικό αγώνα.
Οι δέκα πρώτοι στο τελείωμα της πρώτης ημέρας.