Του Περικλή Χαλάτση
Η 3η ημέρα στο Ράλι Σαρδηνίας «δείχνει» ότι ο Εσθονός οδηγός της Hyundai θα είναι ο νικητής του 5ου γύρου της σεζόν στο WRC. H μάχη εξελίσσεται ανάμεσα στα πληρώματα της Hyundai και της M Sport ενώ αυτή τη φορά η Toyota δεν ελπίζει σε τίποτα. Το Ράλι Σαρδηνίας δεν πήγε καλά σε κανένα από τα πληρώματά της.
Σήμερα Σάββατο το πρόγραμμα είχε 8 ειδικές διαδρομές ( οι τέσσερις επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 131.82 χιλιομέτρων. Το γεγονός ότι τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι αγωνιζόμενοι ήταν πάρα πολλά και δεν είχαν δικαίωμα για ενδιάμεσα σέρβις αυτό έφερε και αρκετές εκπλήξεις.
Η πρώτη μεγάλη αποχώρηση ήταν του Lappi ο οποίος είχε μια κουτή έξοδο στην πρώτη κιόλας ειδική της ημέρας (Σάββατο). Την Παρασκευή ήταν επικεφαλής του αγώνα και σήμερα είχαν πέσει οι ελπίδες της Toyota πάνω του. Όμως στην πρώτη πρωινή της ημέρας σε μια στροφή φρέναρε καθυστερημένα και η ατυχία του ήταν ότι στο φρενάρισμά του βρήκε κόντρα μια μεγάλη πέτρα. Βγήκε από το δρόμο και κατέστρεψε το μπροστινό του σύστημα. Ο Mikkelsen (Fabio EVO) που ερχόταν από πίσω του είπε ότι ο δρόμος ήταν γεμάτος από κομμάτια του Yaris.
Έχουμε δηλαδή δύο Hyundai στην 1η και 3η θέση και δύο Ford στην 2η και 4η θέση. Κατά γενική ομολογία οι οργανωτές του αγώνα δεν ανταποκρίθηκαν σωστά στην τελευταία ειδική διαδρομή. Ένα
Το μοναδικό πλήρωμα της Toyota ,Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) κινούνται προσεκτικά. Δεν πιέζουν το αυτοκίνητο και περιμένουν κάποιο λάθος από τους αντιπάλους τους. Ένα τέτοιο λάθος έκανε ο Fourmaux. Ο Rovanpera κέρδισε μια θέση.
« Έχασα χρόνο αλλά τουλάχιστον δεν ακούμπησα το σκύλο» είπε ο Βέλγος αργότερα.
Έξοδο είχαν με το Yaris ο γιαπωνέζος T.Katsuta . Τόσο αυτός όσο και ο συνοδηγός του A. Johnston δεν έπαθαν τίποτα και συνέχισαν τον αγώνα.
Η κατάταξη μετά το τέλος της σημερινής ημέρας
Αύριο 5 Ιουνίου ο αγώνας περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές ( SS18, SS19, SS20 και SS21) συνολικού μήκους 131,82 χλμ.