Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
Ένα νεαρό,ελληνικό πλήρωμα αλλά με προσγειωμένα μυαλά και πολύ πάθος για τους αγώνες θα δούμε στο Ράλι Ακρόπολις το Σεπτέμβριο. Η Roustemis Motorsport θα συμμετάσχει στον αγώνα του WRC με Citroen DS3 R5.
Η παρουσίαση του αυτοκινήτου αλλά και του πληρώματος που το αποτελούν ο Παναγιώτης Ρουστέμης και ο Κωνσταντίνος Νικολόπουλος, έγινε πάνω στο WorldChampion Jet, της SEAJETS που είναι χορηγός της ομάδας.Με το προηγμένο τεχνολογικά Citroen DS3 R5 θα δώσουν από ελληνικής πλευράς μια άλλη νότα στον αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Το ίδιο πλήρωμα το 2020 συμμετείχε στους χωμάτινους αγώνες στην κατηγορία Ν, με Mitsubishi EVO X. Φέτος οι δύο νεαροί φίλοι που συνεργάζονται άψογα στον αγώνα θα δοκιμάσουν κάτι καινούργιο.
Το Citroen DS3 R5 είναι κορυφαίο αυτοκίνητο και αν το μάθουν καλά μέχρι την εκκίνηση του Ράλι Ακρόπολις που προσμετρά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι θα έχουμε εκπλήξεις.Φέτος θα ακολουθήσουν όλο το Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος του 2021
Citroen CD3 R5
To Citroen DS3 R5 παρουσιάστηκε το 2014, ως συνέχεια του αντίστοιχου μοντέλου για την κορυφαία κατηγορία παγκοσμίως, των WRC. Εναρμονίστηκε με τους κανονισμούς της κατηγορίας R5 που πλέον έχει μετονομαστεί σε Rally2, που θέλουν κινητήρα 1.600 κ. εκ. με turbo και κίνηση και στους 4 τροχούς, μέσω ενός σειριακού κιβωτίου 5 σχέσεων.
Φέρει ως παρακαταθήκη την τεράστια εμπειρία των τεχνικών του Group PSA στους αγώνες ράλι, καθώς και την οδηγική εμπειρία ορισμένων από τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο, οι οποίοι συνέδραμαν στην εξέλιξή του. Στην χώρα μας και για την Roustemis Motorsport, δίπλα στον Αλέξανδρο Ρουστέμη, την τεχνική υποστήριξη έχουν αναλάβει ο Βαγγέλης Σταματόπουλος και η Drainas Technics
Παναγιώτης Ρουστέμης (22/5/1998)
Ο Παναγιώτης είναι άξιος συνεχιστής του ονόματος Ρουστέμη το οποίο κράτησε στο προσκήνιο των ελληνικών αγώνων επί σειρά δεκαετιών, ο Αλέξανδρος. Χάρη στην αμέριστη συμπαράσταση του πατέρα του, καθώς επίσης την καθοδήγηση και τις χρήσιμες συμβουλές, ο Παναγιώτης Ρουστέμης, έχει μια άκρως ενδιαφέρουσα πορεία στους ελληνικούς αγώνες μέχρι τώρα, έστω και αν εδώ και μερικές εβδομάδες, διανύει το 23ο έτος της ηλικίας του.
Ξεκίνησε την πορεία του στο SEAJETS SKODA Ενιαίο ΣΟΑΑ το 2017, όπου έγινε ο νεότερος νικητής του θεσμού, στα 18 του. Η συνέχεια τον βρήκε στα EKO DIRT Games με τα χωμάτινα μονοθέσια, όπου έδειξε σημάδια της ταχύτητας και της ανταγωνιστικότητάς του,
Tα τελευταία χρόνια, συμμετείχε ανελλιπώς στο πρωτάθλημα χώματος και την Κατηγορία Ν με ένα Mitsubishi EVO X και αποκορύφωμα την κατάκτηση του τίτλου. Από τις κορυφαίες στιγμές στην καριέρα του η παρουσία του και ο τερματισμός στην 3η θέση ανάμεσα στους Έλληνες οδηγούς, στο Ράλι Ακρόπολις του 2018 που προσμετρούσε στο ERC. Σε ηλικία 19 ετών έγινε ο νεότερος Έλληνας οδηγός που τερματίζει στον εθνικό μας αγώνα.
Κωνσταντίνος Νικολόπουλος (24/5/1989)
Ο Κωνσταντίνος προέρχεται από αγωνιστική οικογένεια καθώς ο πατέρας του Σταύρος συμμετείχε στο παρελθόν σε αγώνες του ελληνικού πρωταθλήματος. Έχοντας κυρίως περιφερειακή εμπλοκή μέχρι το 2020, δέχτηκε να ενώσει τις δυνάμεις του με τον Παναγιώτη Ρουστέμη και μαζί να συνθέσουν ένα νεανικό δίδυμο, που έχει πολλά να δώσει στο ελληνικό motorsport.
Η φιλική και σχεδόν καρμική σύνδεση των δύο απέδωσε ήδη έναν τίτλο σε μια δύσκολη χρονιά, το 2020, εν μέσω πανδημίας, αλλά το κυριότερο και για τον Κωνσταντίνο είναι πως έχει ξεκινήσει ένα όμορφο “ταξίδι” εμπειριών και γνώσεων με την πλήρη αγωνιστική του εμπλοκή στην κορυφαία κατηγορία αγώνων.