Επιμέλεια:Περικλής Χαλάτσης
Ο πιο μικρός–σε ηλικία- οδηγός του WRC προηγείται στο ράλι Σουηδίας.Οι δύο Φινλανδοί Rovanpera-Halttunen (Toyota Yaris Rally1) αψήφησαν χιόνια και πολικές θερμοκρασίες και έφτασαν στον τερματισμό του δευτέρου σκέλους έχοντας κάνει τους καλύτερους χρόνους.Οι Βέλγοι Neuville-Wydaeghe (Hyundai i20 Rally1) δεν χάρηκαν την πρωτοπορία τους στην πρώτη ημέρα του αγώνα. Παρά τις προσπάθειες που έκαναν περιορίσθηκαν στην 3η θέση.
Στο δεύτερο σκέλος (Σάββατο) πρώτοι ξεκίνησαν οι Βέλγοι Neuville-Wydaeghe που είχαν κερδίσει το πρώτο σκέλος του αγώνα. Το εργοστασιακό πλήρωμα της Hyundai «πάλεψε» σκληρά για να κρατήσει την πρωτοπορία αλλά οι Rovanpera-Halttunen και Evans-Martin από την πρώτη κιόλας ειδική έδειξαν ότι στο χιόνι δεν παίζονται. Το σκηνικό άλλαξε. Ο Rovanpera κέρδισε τις τρείς Ειδικές Διαδρομές και ο Εvans τις δύο.
Στο τέλος της χθεσινής ημέρας οι Φιλανδοί προηγούνται +8.3 δευτ από τους Βρετανούς ομόσταυλούς τους. Οι Neuville-Wydaeghe ακολουθούν στην 3η θέση με διαφορά +21.7 δευτ. Οι Lappi-Ferm που οδηγούν το τρίτο εργοστασιακό Toyota Yaris Rally1, είναι μόλις 4,2 δευτ. πίσω από τους Βέλγους της Hyundai.
Οι άλλοι αγωνιζόμενοι που συμμετέχουν στον αγώνα δεν φαίνεται να έχουν κάποια ελπίδα διάκρισης. Οι Katsuta-Johnston με το 4ο Toyota Yaris Rally1 θα προσπαθήσουν να κρατηθούν στην 5η θέση. Οι Greensmith-Andersson (Ford Puma Rally1) βρίσκονται ένα λεπτό πίσω τους στην 6η θέση. Οι Solberg-Edmondson αντιμετώπισαν πρόβλημα με το γκάζι του Hyundai i20 Ρally1 και βρίσκονται στην 7η θέση, μπροστά από τους Mikkelsen-Eriksen που προηγούνται στην WRC2 με το Skoda Fabia Rally2.
Οι Breen-Nagle (Ford Puma Rally1) εγκατέλειψαν στην 14η Ειδική Διαδρομή από μηχανικό πρόβλημα. Πρόβλημα στο μοτέρ του Ford Puma Rally1 είχαν και οι Fourmaux-Coria . Βρίσκονται στην 15η θέση ενώ στην 28η θέση είναι οι Τanak-Jarveoja.