Περικλής Χαλάτσης, Γιάννης Πετρόχειλος, Λουκάς Παπαλάμπρος

Το Ράλι Ακρόπολις μπορεί να έλειψε οκτώ χρόνια από το καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Πολύ σκληρό αποδείχτηκε το Ράλι Ακρόπολις για μια ακόμα φορά.Ράλι, ωστόσο δεν έχασε καθόλου τον χαρακτήρα του. Οι ειδικές διαδρομές, ιδιαίτερα στο πρωινό σκέλος σε Αγίους Θεοδώρους και Λουτράκι, ήταν εξαιρετικά σκληρές με αποτέλεσμα πολλά πληρώματα να αντιμετωπίσουν προβλήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό όμως δεν εμπόδισε τον Kalle Rovanpera να φέρει το εργοστασιακό Toyota Yaris GR WRC του στην πρώτη θέση της κατάταξης. Ο Φινλανδός ήταν πολύ προσεκτικός αλλά και γρήγορος στο πρώτο κομμάτι της ημέρας και κατάφερε να ολοκληρώσει τις ειδικές αναίμακτα. Στο απογευματινό σκέλος έχασε λίγο έδαφος σε σχέση με τους αντιπάλους του, ωστόσο έμεινε στην πρώτη θέση και πλέον μπορεί να κοιτάξει με αισιοδοξία τη συνέχεια του αγώνα με στόχο ακόμα και τη νίκη.

Πολύ καλή στρατηγική από τον Tanak την πρώτη ημέρα του Ράλι Ακρόπολις.

Στη 2η θέση της Γενικής Κατάταξης βρέθηκε ο Ott Tanak με το εργοστασιακό Hyundai i20 WRC. Ο ΕσθονόςΗ εμφάνιση της ημέρας πάει στον Sebastien Ogier. ήταν σταθερός, δεν έκανε λάθη, κέρδισε την πρώτη ειδική της ημέρας, ωστόσο δεν είχε καθόλου καλή αίσθηση με το αυτοκίνητο. Στο τέλος παρόλα αυτά πίεσε περισσότερο και κατάφερε να πλασαριστεί ανάμεσα στα δύο Toyota των Rovanpera και Ogier.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την οδήγηση της ημέρας παρόλα αυτά την έκανε ο Sebastien Ogier. Ο Γάλλος οδηγός της Toyota είχε εκπληκτικό ρυθμό από την πρώτη μέχρι την τελευταία ειδική και παρότι “καθάριζε” το δρόμο ξεκινώντας πρώτος κατάφερε να βρεθεί στη 3η θέση της κατάταξης.  Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας είναι στην καλύτερη δυνατή θέση να φύγει από την Ελλάδα με μια ακόμα νίκη, αν και το Ακρόπολις έχει δείξει τα δόντια του στους περισσότερους.

Μια μέρα που θα θέλει να ξεχάσει σύντομα είχε ο Elfyn Evans την Παρασκευή στο Ράλι Ακρόπολις.

Πολλά προβλήματα για Evans και Neuville

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα προβλήματα για τον Elfyn Evans ξεκίνησαν από την πρώτη κιόλας διαδρομή της ημέρας. Ο Βρετανός Πρόβλημα στο κιβώτιο για τον Evans, πρόβλημα στα υδραυλικά για τον Neuville.καθυστέρησε να φτάσει στην είσοδο των Αγίων Θεοδώρων με αποτέλεσμα να χάσει τη σειρά του. Έβγαλε όλη τη 2η ειδική διαδρομή με κολλημένη την 3η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, κάτι που δεν κατάφερε να επισκευάσει την υπόλοιπη ημέρα. Το πρόβλημα τον ανάγκασε να πέσει πολύ πίσω στην κατάταξη και να χάσει πάνω από 4,5 λεπτά. Ο Βρετανός της Toyota είναι πλέον στη 17η θέση της Γενικής Κατάταξης και το μόνο που ελπίζει είναι μια καλή εμφάνιση στην Ελλάδα.

Προβλήματα πολλά είχε και ο Thierry Neuville με το εργοστασιακό Hyundai i20 WRC. Ο Βέλγος ξεκίνησε επιφυλακτικά το Ράλι, ωστόσο μετά το τέλος της 3ης ειδικής διαδρομής διαπίστωσε ότι είχε διαρροή στα υδραυλικά. Έχασε την υποβοήθηση στο τιμόνι του και έκανε ολόκληρη την ειδική διαδρομή Λουτράκι χωρίς υποβοήθηση, πραγματικά εξοντωτικό. Στο απογευματινό σκέλος κατάφερε να περιορίσει το πρόβλημα με αποτέλεσμα να γράψει ικανοποιητικούς χρόνους που τον έφεραν στη 21η θέση της Γενικής Κατάταξης.

Την πρώτη εξάδα της Γενικής Κατάταξης συμπλήρωσαν οι Sordo, Fourmaux και Greensmith με τα δύο Οκτώ εγκαταλείψεις μετρήσαμε την πρώτη ημέρα του Ακρόπολις!Ford Fiesta WRC να τα καταφέρνουν αρκετά καλά. Στους Έλληνες, δυστυχώς οι Αθανασσούλας/Ζακχαίος δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την ημέρα καθώς εγκατέλειψαν με πρόβλημα στην κρεμαγιέρα του Hyundai i20 τους. Στην κατηγορία WRC2 ταχύτερος ήταν ο Βολιβιανός Marco Bualacia, ενώ στην κατηγορία WRC3 προβάδισμα πήρε ο Ingram με Skoda Fabia EVO.  

Η δράση του Ράλι Ακρόπολις συνεχίζεται το Σάββατο με τη δεύτερη ημέρα του αγώνα.

Δείτε πως κατέγραψε λεπτό προς λεπτό το zougla.gr την πρώτη ημέρα του αγώνα.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης