Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
Το Ypres Rally Belgium είναι ο 9ος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WRC και είναι διαφορετικός από αυτούς που ξέρουμε. Οι 20 ειδικές διαδρομές είναι όλες ασφάλτινες, αρκετά γρήγορες και τεχνικές. Αν βρέξει που είναι πολύ πιθανό να γίνει στο Βέλγιο ,αλλάζει όχι μόνο η στρατηγική των ομάδων αλλά και τα προγνωστικά.
3.050 ελαστικά διέθεσε η Pirelli
Για το Ypres Rally Belgium η Pirelli διέθεσε 3.050 ελαστικά, από τα οποία τα 750 είναι αποκλειστικά για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1 (Ford Puma, Hyundai i20, Toyota Yaris)
Κάθε πλήρωμα θα μπορεί να χρησιμοποιήσει 28 ελαστικά (συμπεριλαμβανομένου και του shakedown).
28 P Zero RA WRC HA (σκληρή γόμα)
22 P Zero RA WRC SA (μαλακή γόμα)
Σε περίπτωση βροχής θα έχουν ν στη διάθεσή τους και 12 Cinturato RWBs
Για τα πληρώματα με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally2 ο μάξιμουμ αριθμός είναι 26.
26 P Zero RA5 (σκληρή γόμα)
18 P Zero RA7+(μαλακή γόμα) και για τις βρόχινες Ειδικές Διαδρομές 12 Cinturato RWB/RW1.
Ο υπεύθυνος του τμήματος ράλι της ιταλικής εταιρίας Τερέντσιο Τεστόνι είπε: «Το Ράλι Βελγίου, λόγω της απρόβλεπτης κατάστασης του καιρού προσφέρει πολλές δυνατότητες στρατηγικής και επιλογής ελαστικών στις ομάδες. Αναμένεται σημαντική επιδείνωση των συνθηκών στα δεύτερα περάσματα, καθώς η επιφάνεια της ασφάλτου θα γεμίσει χαλίκια και χώματα από τα πρώτα περάσματα, ενώ θα δοκιμαστούν στα απότομα φρεναρίσματα και στις απότομες εναλλαγές στροφών»