Οι Εσθονοί Tanak- Jarveoja προηγούνται στο Ράλλυ της Φινλανδίας- Σήμερα το 3ο και δυσκολότερο σκέλος
Ξεκίνησε το πρωί το τρίτο σκέλος του Ράλλυ Φινλανδίας με τις κλασικές ειδικές νότια της Jyvaskyla.Σήμερα οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν οκτώ ειδικές…
Newsroom
06.08.2022 | 10:30
UPD:06.08.2022, 11:11
Του Περικλή Χαλάτση
Ξεκίνησε το πρωί το τρίτο σκέλος του Ράλλυ Φινλανδίας με τις κλασικές ειδικές νότια της Jyvaskyla.Σήμερα οι αγωνιζόμενοι θα κάνουν οκτώ ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 150.3 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Οι έξι από τις οκτώ Ε.Δ είναι μεγαλύτερες των 20 χιλιομέτρων και χαρακτηρίζονται για τα «χασίματα» αλλά και τα εντυπωσιακά άλματα. Σ αυτές τις ειδικές βρίσκεται και ο περισσότερος κόσμος.
Στο ξεκίνημα της τρίτης ημέρας βρίσκει τους Εσθονούς Ott Tanak- Martin Jarveoja με το Hyundai i20 Rally1 Hybrid να προηγούνται του αγώνα έχοντας πίσω τους τρία Toyota Yaris Rally1 Hybrid με τους Φινλανδούς Esapekka Lappi- Janne Ferm, τους Εσθονούς Elfyn Evans- Scott Martin και τους πρωτοπόρους στη βαθμολογία Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen.
Ο αγώνας έχει ακόμη πολλά χιλιόμετρα και χρειάζεται σωστή στρατηγική για τη νίκη. Ο Ott Tanak δείχνει να πιέζεται από το πλήρωμα της Toyota. Μετά από τη Super Stage της Πέμπτης και τη χθεσινή ημέρα η διαφορά τους είναι μικρότερη από 4 δευτερόλεπτα. Ένα λάθος η μια μικρή έξοδος αρκούν για να αλλάξει η σειρά της πρωτοπορίας.
Το δεύτερο πλήρωμα της Hyundai i20 Rally1 Hybrid, οι Thierry Neuville- Martjin Martjin Wydaeghe μετά την νίκη τους στην S.S την Πέμπτη ,δεν έχουν κάνει κάτι το εντυπωσιακό. Το πλήρωμα από το Βέλγιο βρίσκεται στην 7η θέση και κρατά έναν ρυθμό αναμονής. Χωρίς να έχουν μεγάλες διαφορές σε χρόνους βρίσκονται στην 7η θέση.
Οι Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen βρίσκονται στην 4η θέση. Οι χρόνοι που κάνουν είναι ότι καλύτερο μπορούν γιατί ξεκινούν πρώτοι στις ειδικές διαδρομές και έχουν το μειονέκτημα να «καθαρίζουν» αυτοί το δρόμο. Κάτι που εκμεταλλεύονται οι Εσθονοί που προηγούνται. Οι Elfyn Evans- Scott Martin επίσης καλούς χρόνους. Βρίσκονται 20 δευτερόλεπτα πίσω από τους Tanak- Jarveoja και περιμένουν την κατάλληλη στιγμή για να πιέσουν.
Τα βλέμματα των επικεφαλής των εργοστασιακών ομάδων είναι στραμμένα στους Φινλανδούς Kalle Rovanpera – Jonne Halttunen που αν δεν είχαν το μειονέκτημα να ξεκινούν πρώτοι και να «καθαρίζουν» το δρόμο θα είχαν καλύτερους χρόνους.
Χθες στο 2ο σκέλος του αγώνα ακυρώθηκε η 5η ειδική διαδρομή γιατί οι θεατές ήταν πάρα πολλοί και έφταναν μέχρι την άκρη του δρόμου δημιουργώντας πρόβλημα στους αγωνιζόμενους που αναγκάζονταν να αλλάξουν γραμμές για να μην γίνει ατύχημα. Ο Rovanpera έστειλε μήνυμα μέσα από το Twitter για να προσέχει ο κόσμος. Ωστόσο η ειδική ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας. Κάτι αντίστοιχο είναι γίνει και πέρσι στο Rally Acropolis όπου ακυρώθηκε λόγω κόσμου η ειδική Ελευθεροχώρι. Οι χρόνοι των δέκα πρώτων τη χθεσινή ημέρα
Χθες οι Oliver Solberg- Elliott Edmondson (Hyundai i20 Rally1) είχαν έξοδο από το δρόμο στην πρώτη στροφή της ημέρας. Το αγωνιστικό ανατράπηκε με πολλά χιλιόμετρα.
Όταν σταμάτησε ήταν ήδη αρκετά «λαβωμένο» και δεν υπήρχε περίπτωση να επισκευαστεί. Οι Solberg- Edmondson δεν τραυματίσθηκαν αλλά έμειναν θεατές.
Επίσης άτυχη στιγμή είχαν οι Adrien Fourmaux- Alexandre Coria . Σε μια παρατεταμένη στροφή χτύπησαν σε ένα βράχο που δεν φαινόταν και έκαναν μεγάλη ζημιά στην ανάρτηση του Ford Puma Rally1 ενώ έφτασαν στο τέλος της ειδικής χωρίς λάστιχο και ζάντα. Οι μηχανικοί της Ford επισκεύασαν τη βλάβη αλλά οι Γάλλοι βρίσκονται πλέον αρκετά πίσω και είναι δύσκολο να διεκδικήσουν μια καλή θέση. Σήμερα ο O.Tanak είπε ότι θα προσπαθήσει να αυξήσει το ρυθμό του γιατί η διαφορά με τον Lapi είναι μικρή. Ωστόσο παραπονέθηκε ότι αρκετές φορές πιστεύει ότι όταν στρίβει η φρενάρει δεν νοιώθει όπως θα ήθελε το αυτοκίνητό του.
Οι Craig Breen- Paul Nagle (Ford Puma Rally1) χτύπησαν σε μια ειδική και στράβωσαν την ανάρτηση του αγωνιστικού τους . Ωστόσο το παλεύουν για να πλησιάσουν την πρώτη τριάδα.