Σωρεία συζητήσεων έχει προκαλέσει το άρθρο του zougla.gr σχετικά με το ράλι Ακρόπολις και τις αποκαλύψεις που κάναμε.
Στο θέμα πήρε θέση (κάτι που δεν συνηθίζει) και η Αλυτάρχης του ράλι Ακρόπολις Ανίτα Πασσαλή τονίζοντας ορισμένα σημαντικά σημεία του Εθνικού μας αγώνα. Διαβάστε παρακάτω αυτά που έγραψε στην προσωπική της σελίδα στο Facebook:
«Θα ήθελα να φρεσκάρω λίγο τη μνήμη όσων δεν θυμούνται ή δεν θέλουν να θυμηθούν. Το Ράλλυ Ακρόπολις δεν έφυγε από τη Λαμία για να πάει στο Λουτράκι. Έκανε πρώτα μία «στάση» 3 ετών στην Αθήνα.
Επιγραμματικά μερικά γεγονότα/κλειδί στη σχετικά πρόσφατη ιστορία του αγώνα.
Το 2006 ο αγώνας έφυγε από τη Λαμία και κατηφόρισε στην απρόσωπη Αθήνα και στο ΟΑΚΑ που φιλοξένησε το service park, το κέντρο του αγώνα και διοργανώθηκε για δεύτερη φορά η υπερειδική, δυστυχώς κακέκτυπο της πρώτης πετυχημένης διοργάνωσης του 2005.
Ο λόγος που κατέβηκε στην Αθήνα δεν ήταν μόνο η υπερειδική στο ΟΑΚΑ, αλλά και το γεγονός ότι η Λαμία, έδιωξε τον αγώνα με πρακτικές κάποιων κακών επαγγελματιών που έβρισκαν ευκαιρία να κερδοσκοπήσουν κατά τη διάρκεια του ΡΑ.
Με τον ερχομό του αγώνα στην Αθήνα, άρχισε και το γύρισμα της πλάτης των θερμών φίλων του ΡΑ, που έχασαν το «άλλοθι» της απόδρασης για 3-4 μέρες, στα πανέμορφα βουνά της Κεντρικής Ελλάδας, σε κάποιες από τις πλέον κλασσικές ειδικές διαδρομές της σύγχρονης ιστορίας του αγώνα.
Το 2007 ο αγώνας πήγε ακόμη πιο νότια, στο Μαρκόπουλο και συγκεκριμένα στον Ιππόδρομο, με αποτέλεσμα να αυξηθούν και οι απλές διαδρομές και φυσικά να μειωθεί η επισκεψιμότητα των θεατών στο service park και κυρίως στις ειδικές διαδρομές που ήταν πλέον λόγω των περιορισμών από τους κανονισμούς γύρω-γύρω από την Αθήνα.
Η περιπλάνηση του ΡΑ όμως δεν σταμάτησε ούτε το 2008 που ο αγώνας σε μία προσπάθεια να μειωθούν τουλάχιστον οι απλές διαδρομές, αλλά με τις ειδικές διαδρομές να συνεχίσουν να μην απομακρύνονται πολύ από την Αθήνα, είχε σαν κέντρο του το αεροδρόμιο Τατοΐου.
Με το τέλος του αγώνα του 2008 είχε πλέον έρθει και η ώρα να παραδεχτούμε όλοι, ότι δεν ήταν δυνατόν να συνεχίσει την περιπλάνηση ο αγώνας, γι’ αυτό και έγινε πρόσκληση ενδιαφέροντος προς όποιες περιοχές ήθελαν να φιλοξενήσουν τον αγώνα. Ανταποκρίθηκαν η Λαμία, η Χαλκίδα, η Ιτέα και το Λουτράκι. Κάθε μία από τις πόλεις αυτές μέσω των Δημάρχων τους και των λοιπών παραγόντων του τόπου, υπέβαλαν τις προτάσεις τους προς την ΕΛΠΑ, με το Λουτράκι να κερδίζει με πολύ μεγάλη διαφορά. Η ολοκληρωμένη πρόταση για τρία χρόνια του τότε (και νυν) Δημάρχου Λουτρακίου κ. Γιώργου Γκιώνη, που περιελάμβανε συμφωνίες με όλους τους επαγγελματίες της περιοχής, με παραχώρηση από τη Σχολή Μηχανικού και ασφαλτόστρωση με έξοδα του Δήμου, της Σχολής Μηχανικού για τις ανάγκες του service park, με την μεγάλη χορηγία του Καζίνο Λουτρακίου και με την υποστήριξη στη προετοιμασία όλων των ειδικών διαδρομών, ήταν εκείνη που οδήγησε την οργανωτική επιτροπή του αγώνα να επιλέξει το Λουτράκι, έναντι των άλλων πόλεων.
Έτσι το 2009 το Ράλλυ Ακρόπολις διοργανώνεται για 1η φορά στο Λουτράκι, που φάνηκε ότι με τις πολύ καλές υπηρεσίες της πόλης, τις ειδικές διαδρομές που οδήγησαν και πάλι τους φίλους του αγώνα σε ειδικές διαδρομές σαν τους Βωξίτες και το Δροσωχώρι και με την νίκη του Λάμπρου Αθανασούλα στην κατηγορία παραγωγής, θα έφερνε και πάλι θεατές στα χώματα του αγώνα.
Με το τέλος όμως του αγώνα η ΕΛΠΑ αποφασίζει ότι δεν μπορεί πλέον να σηκώσει το οικονομικό βάρος της επόμενης διοργάνωσης που θα ήταν αυτή του 2011, καθώς το 2010 ο αγώνας δεν θα διοργανώνετο λόγω της απόφασης της FIA για εκ περιτροπής διοργάνωση κάποιων από τους αγώνες του WRC. Την ίδια χρονιά η ΕΛΠΑ δήλωσε αδυναμία διοργάνωσης και του Ράλλυ ΕΛΠΑ που προσμετρούσε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ με αποτέλεσμα να μην διοργανωθεί ξανά το Ράλλυ ΕΛΠΑ (πρώην Χαλκιδικής) στην χώρα μας.
Έτσι, το Ράλλυ Ακρόπολις θα είχε σταματήσει να διοργανώνεται από το 2009, αν ο τότε Πρόεδρος της ΕΛΠΑ Βασίλης Δεσποτόπουλος, δεν πρότεινε στον Παύλο Αθανασούλα να σκεφτεί αν μπορούσε να αναλάβει το οικονομικό μέρος της διοργάνωσης. Το αποτέλεσμα ήταν να προκύψει η δημιουργία της εταιρείας Celeritas με μετόχους τον Άρη Βωβό και τον Παύλο Αθανασούλα, η οποία ανέλαβε να παρουσιάσει ολοκληρωμένη πρόταση στη FIA προκειμένου το ΡΑ να επιστρέψει στο αγωνιστικό ημερολόγιο του 2011. Η FIA και η North One Sports, η εταιρεία που είχε την ευθύνη για το εμπορικό κομμάτι του WRC, ικανοποιήθηκαν πλήρως και έτσι το ΡΑ επανήλθε στο καλεντάρι του WRC τον Ιούνιο του 2011. Στο διάστημα από την αρχική συμφωνία με την ΕΛΠΑ μέχρι και τη διοργάνωση του επόμενου αγώνα ο Άρης Βωβός για τους λόγους που όλοι γνωρίζουμε, αποχώρησε από τη Celeritas.
Η συνέχεια λίγο-πολύ είναι γνωστή μέχρι σήμερα, που δυστυχώς το Ράλλυ Ακρόπολις έφτασε να γίνεται διελκυστίνδα μεταξύ φορέων, πόλεων και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, αντί να γίνει η αφορμή ώστε όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές, να βρεθούν γύρω από ένα τραπέζι και να εντοπίσουν τα αίτια που ο αγώνας έφτασε εδώ που έφτασε, να ψάξουν να βρουν λύσεις και κυρίως να απαντήσουν στο ερώτημα για το αν θέλουμε να έχουμε αυτόν τον αγώνα ή όχι. Γιατί είναι απορίας άξιο το γεγονός ότι υπάρχουν κάποιοι που ενώ γνωρίζουν πολύ καλά το πόσο προβάλει τη χώρα μας ένα τέτοιο μεγάλο αθλητικό γεγονός και πόσο πολύ συμβάλει στον τουρισμό της Ελλάδας, να αναρωτιούνται γιατί θα πρέπει να βοηθάει/επιχορηγεί το κράτος το Ράλλυ Ακρόπολις, τη ίδια στιγμή που ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού επιχορηγεί το Ράλλυ Κύπρου με διπλάσιο ποσόν από το δικό μας και για 3 χρόνια, ενώ το Υπουργείο Τουρισμού της Πορτογαλίας είναι συνδιοργανωτής του ομώνυμου αγώνα.
Παίρνω το μερίδιο της ευθύνης που μου αναλογεί για την κατάσταση που επικρατεί γύρω από τον αγώνα και πραγματικά λυπούμαι γιατί ο αγώνας αυτός που μας έκανε όλους, (οργάνωση, Έλληνες αγωνιζόμενους και χιλιάδες θεατές), για πολλά-πολλά χρόνια να φουσκώνουμε από περηφάνια, κατέληξε να γίνεται αντικείμενο σφοδρής και στείρας αντιπαράθεσης. Πραγματικά κρίμα!»
Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη για το ράλι Aκρόπολις