Του Περικλή Χαλάτση

Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Loeb με συνοδηγό την μαθηματικό Isabelle Galmiche, είχαν τεθεί επικεφαλής του αγώνα στο Ράλι Πορτογαλίας με το εργοστασιακό Ford Puma της M.Sport Ford World Rally Team. Έκανε σωστές επιλογές ελαστικών, κινήθηκε γρήγορα και χωρίς να πιέσει το αυτοκίνητο και στο μέσον του αγώνα βρισκόταν 0.5 δευτ μπροστά από τον  Evans και 3.3 δευτ. μπροστά από τον Νeuville.

 

 

Όμως το απόγευμα στα πρώτα μέτρα της πέμπτης Ε.Δ  Lousa (12,03 χλμ) o εννιά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής σε μια γρήγορη αριστερή δεν έστριψε πιθανότατα από μηχανικό πρόβλημα. Φαίνεται καθαρά ότι ο Γάλλος στρίβει το τιμόνι αριστερά αλλά το Puma Rally1 έφυγε ευθεία. Έπεσε με δύναμη πάνω στο κράσπεδο και κατέστρεψε την πίσω δεξιά ανάρτηση.

 

Ο Loeb κατάφερε με την ταχύτητα που είχε να βγάλει το αυτοκίνητο σε ασφαλές σημείο και το πρώτο που έκανε ήταν να βγει και να δει τη ζημιά που τελικά ήταν μεγάλη.

Αυτή η έξοδος σήμαινε και το τέλος της διεκδίκησης της νίκης για τον Sebastien Loeb και την Isabelle Galmiche. Υπάρχει βέβαια περίπτωση οι μηχανικοί της M.Sport Ford να καταφέρουν να επισκευάσουν το αυτοκίνητο και το γαλλικό δίδυμο να  επανεκκινήσει στο 2ο σκέλος κάνοντας χρήση του κανονισμού “rally2”. Δηλαδή θα συνεχίσει να τρέχει τις δύο επόμενες αγωνιστικές ημέρες αλλά όχι για τη διεκδίκηση της νίκης σε επίπεδο WRC.