Η είδηση έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με τη VW να επιβεβαιώνει τις φήμες περί αποχώρησης από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και μάλιστα άμεσα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Δ.Σ. του γερμανικού ομίλου αποφάσισε να διακόψει το αγωνιστικό πρόγραμμα στην πρόσφατη συνεδρίαση, αμέσως μετά το Ράλι Αυστραλίας στις 20 Νοεμβρίου. Αυτό σημαίνει ότι διακόπτεται και η παραγωγή του επόμενου Polo R WRC, το οποίο ήταν στην τελική φάση της ανάπτυξης, με τα πληρώματα να αναζητούν ήδη ομάδες για το 2017.

Η απόφαση αυτή οφείλεται ξεκάθαρα στο σκάνδαλο dieselgate και τα όσα ακολούθησαν. Ο γερμανικός κολοσσός υπέστη πολύ μεγάλο πλήγμα, το κύρος του πληγώθηκε ανεπανόρθωτα και τα οικονομικά του βρίσκονται στο χειρότερο σημείο, με το ύψος των αποζημιώσεων που καλείται να πληρώσει να αγγίζει αστρονομικά νούμερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη VW προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα από κάθε τομέα και το πρόγραμμα του WRC φαίνεται ότι ήταν πολύ ακριβό. Στην επίσημη ανακοίνωσή της, η εταιρεία ισχυρίζεται ότι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει είναι τεράστιες και λόγω της στροφής προς την ηλεκτροκίνηση στα αυτοκίνητα παραγωγής θέλει να επικεντρώσει τις προσπάθειες στις μελλοντικές τεχνολογίες. Παράλληλα, ξεκαθαρίζει ότι θα παρέχει από το 2018 υποστήριξη και αυτοκίνητα Polo προδιαγραφών R5 σε ιδιώτες.

Οι Sebastien Ogier, Andreas Mikkelsen και Jari-Matti Latvala βρίσκονται στον «αέρα» αυτήν τη στιγμή, αλλά δεν θα δυσκολευτούν να βρουν ομάδα. Ειδικά για τον παγκόσμιο πρωταθλητή, αναμένεται να γίνει μάχη μεταξύ των κορυφαίων κατασκευαστών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης