Του Περικλή Χαλάτση
Η πρώτη γρήγορη βόλτα με το αγωνιστικό Ford Fiesta Rally4 των Θεοχαρόπουλου-Κότσαλη έγινε στη Μαλακάσα. Στην παρουσίαση του αγωνιστικού (2 Σεπτεμβρίου) ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος είπε ότι το αυτοκίνητο δεν έχει μπει στα χώματα για να δουν τη συμπεριφορά του, πως στρίβει, πώς φρενάρει, τι απόσβεση έχουν οι αναρτήσεις αλλά αυτό θα γίνει από αύριο Δευτέρα.
Όσο περισσότερα χιλιόμετρα μπορέσουν να κάνουν τόσο καλύτερα θα εξοικειωθούν. Αν και η πραγματική γνωριμία με το αυτοκίνητο θα γίνει όχι τόσο το βράδυ της Πέμπτης στην υπερειδική στο ΟΑΚΑ αλλά από την επομένη, Παρασκευή (9/9) όταν ξεκινήσουν οι σκληρές ακροπολικές διαδρομές. Ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για αγώνα του WRC, αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Όπως στο περσυνό Eko Rally Acropolis έτσι και φέτος το αχώριστο δίδυμο θα μπει στη μάχη αρχικά με κύριο στόχο τον τερματισμό και μετά την κατάκτηση μιας καλής θέσης. Το 2021 κέρδισαν το πρώτο βραβείο στην κατηγορία τους..
Το φετινό «Ράλλυ των Θεών» με Μεγάλο Χορηγό την COSMOTE, θα ξεκινήσει την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου με την υπερ-ειδική στο ΟΑΚΑ και θα τελειώσει μετά από 300 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών στα βουνά της Πελοποννήσου και της Στερεάς Ελλάδας, στις 11 Σεπτεμβρίου.
Μπορεί το αυτοκίνητο όταν έγινε η παρουσίαση να μην είχε μπει στο φυσικό του περιβάλλον, δηλαδή στο χώμα, ωστόσο μια γεύση πήραμε έστω και σε ασφάλτινη διαδρομή.
Φορέσαμε κράνος, δεθήκαμε με τη ζώνη ασφαλείας των έξι σημείων και ξεκινήσαμε. Ο ήχος του Fiesta άλλαξε μόλις ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος, πάτησε το γκάζι.
Από τη μια θέλαμε να απολαύσουμε τη διαδρομή σε γρήγορους ρυθμούς και από την άλλη να πάρουμε και τα δικά μας πλάνα από το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Το δίδυμο Θεοχαρόπουλος-Κότσαλης για πρώτη φορά έτρεξαν στο Ράλλυ Ακρόπολις του 2015 με MG ZR 105, το 2016 και το 2018 με Mitsubishi Lancer EVO IX και πέρυσι με Ford Fiesta R2. Φέτος τρέχουν με το Ford Fiesta Rally4 MSport της SV Motorsport που αποδίδει 180 PS στις 6.200 σ.α.λ.
Ας δούμε τώρα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Ford Fiesta Rally4 που προετοιμάζει η SV Motorsport με επικεφαλής τον Σπύρο Βασιλείου.
Κινητήρας: Ford EcoBoost 999cc, 12 βαλβίδες, 3 κύλινδροι εν σειρά, κυλινδροκεφαλή από κράμα και μπλοκ από σίδηρο
Ροπή: 250Nm στις 4.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: Σειριακό πέντε σχέσεων της Sadev με επιμεταλλωμένο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αναβαθμισμένους άξονες μετάδοσης.
Ανάρτηση: Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger με ελατήρια Eibach, εμπρός και πίσω με πίσω αντιστρεπτική δοκό
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι Alcon διαμέτρου 285mm με τετραπίστονες δαγκάνες
Φρένα πίσω: Δίσκοι Alcon διαμέτρου 280mm συμπαγείς δίσκοι Alcon με δαγκάνες δύο εμβόλων.
Σύστημα διεύθυνσης: Ηλεκτρικό τιμόνι με υποβοήθηση
Τροχοί: 6″x15″
Διαστάσεις: Μήκος: 3982mm. Πλάτος: 1695mm. Ύψος: 1481mm. Μεταξόνιο: 2490mm.
Βάρος: 1030kg